Tijd van het jaar hè. Met een beetje geluk zijn we tegen de kerst weer in ordequote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same. Prima maar ook flink verkouden![]()
Koen Zwijnenbergquote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef Evertjan het volgende:
wie is Koen?twitter:epkez twitterde op woensdag 18-12-2013 om 21:59:37@SeriousRequest wat een mooi moment om mee te mogen maken:het glazen huis op slot draaien! Heel veel succes Giel, Paul en Koen!!! reageer retweet
Ja, wel mee eens ja. Maar achquote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Oh, fuck, dat miste ik. Vind dit inmiddels zo'n lift-plaat geworden, je hoort het overal
Denk dat ik wel even langs ga jaquote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga je er naartoe een dezer dagen denk je
Net door vertellen aan de mods hoor... maar hij is gewoon via google te vinden...quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Naaktfoto van Anna Drijver is toch verwijderd, dus nee.
Fingers crossed. Komt vast wel goedquote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Tijd van het jaar hè. Met een beetje geluk zijn we tegen de kerst weer in orde
Ik druf ook allesquote:
Hé?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WAT ZEG JE? DE STREAM STAAT ZO HARD!
Leukquote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Denk dat ik wel even langs ga ja
Daar had ik hem ook vandaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Net door vertellen aan de mods hoor... maar hij is gewoon via google te vinden...
ik drink geen bierquote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik druf ook allesKom je morgen biertje doen? eind van de middag! Bij Ekdom!
Complimenten voor het zoeken van afbeelding!quote:
BAN TOPIC DICHT ALLESquote:
Shandy dan!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink geen bier
en ik beloof niks...
Ongetwijfeld wel. Dáár moeten ze vooral de nadruk op leggen. Dat je met een zeepje heel Afrika redt, stellen ze wat makkelijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja verder doen ze idd niks. Geen waterputten slaan, geen sanitaire voorzieningen bouwen, geen voorlichting.
een man die geen bier drinkt?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink geen bier
en ik beloof niks...
Dat wordt nog wat dan, deze week.quote:
Permanente kippenvel deze week dusquote:
Hij drinkt Shandy.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een man die geen bier drinkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |