Nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit gaat zo nog wel ff door denk ik
Natuurlijk..quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik had het over Heracles - Feyenoord
dat hij niet zijn kruisbanden heeft gescheurdquote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Mathijsen wil even een Ronaldinho-actie maken, held
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze kunnen bij Heerenveen echt geen penalty nemen
Wat een kneuzenkermis
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een kneuzenkermis
In dit soort gevallen is thuisvoordeel toch wel bepalender dan men denktquote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een kneuzenkermis
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
T zal mich ejaal ziee wie ze vool.
Pastoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wie is die mr nobody naast van Halst
Je hoort hem bijna niet
Tja, maar die druk die de spelers voelen kun je toch nooit nabootsen in de training.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Alleen door het zelfvertrouwen te trainen denk ik.
Ene Alex Pastoor die NEC naar de 18e plaats leiddequote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wie is die mr nobody naast van Halst
Je hoort hem bijna niet
Is ook zo.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tja, maar die druk die de spelers voelen kun je toch nooit nabootsen in de training.
Nee. Komt meer bij kijken dan gewoon een balletje tegen het net schoppen. In een echte penalty heb je last van druk et cetera, valt niet te simuleren.quote:
Toch 10x beter dan Lambiek.quote:
nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Dan Mori is bij Vitesse ingebracht als spits. Alles of niets dus de laatste minuten.
De wedstrijd duurt nog langquote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
JVC prima aan het verdedigen tot nu toe
Kwartiertje.quote:
centrale verdediger achter kassieja en van der heijdenquote:
Hansie heeft zijn spelers geleerd hoe dat moet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
JVC prima aan het verdedigen tot nu toe
veel trainen vergroot wel je zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tja, maar die druk die de spelers voelen kun je toch nooit nabootsen in de training.
Hij is nulbenigquote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Hij is toch linksbenig? Hij nam de penalty echter met rechts....
Israëlisch international zelfsquote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
centrale verdediger achter kassieja en van der heijden
Theo Reitsmaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef egeltje1985 het volgende:
Wie doet dat commentaar bij Her-Fey?
En de scheids geeft hij een duwtje en dan een windvlaag en dan komt die tien meter verder weer neer.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Kraay gaat zo meteen zelf het veld in en dan schopt hij al die kutlimburgers doormidden.
En dan die ouwe Kraay aan het hek, HAAL HEM ERUIT HAAL EM ERUIT! Haha.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de scheids geeft hij een duwtje en dan een windvlaag en dan komt die tien meter verder weer neer.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is Martin Koeman overleden? Ik dacht dat hij nog in coma lag. rip aan de nabestaanden
Die verliezen morgen van Vogelsquote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef Seam het volgende:
kom op MVV, ik wil Ajax op bezoek hier krijgen
Nee joh Ajax tegen Cuijkquote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef Seam het volgende:
kom op MVV, ik wil Ajax op bezoek hier krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |