Die is gewoon op kanaal 5 te zien.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
Niemand zit te wachten op die lelijke pot tussen Heerenveen en AZ. Feyenoord op dat kanaal verdomme.
Koeman is er niet héquote:Op woensdag 18 december 2013 21:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee dat drakenvoetbal van Koeman is om aan te gluren zeker.
Prima voetbal laatste wedstrijden.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee dat drakenvoetbal van Koeman is om aan te gluren zeker.
ik kijk ze beidequote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
Niemand zit te wachten op die lelijke pot tussen Heerenveen en AZ. Feyenoord op dat kanaal verdomme.
Klopt, Esteban gaat er nog een pakken als ze zo door blijven schieten.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze schieten die ballen bij Heerenveen er erg slecht in. Zachte kut ballen
voor feyenoordbegrippen ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima voetbal laatste wedstrijden.
Heb je op van alles ingezet dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Come on Cuijk (en Heerenveen, Vitas en Heracles), ik wil geld winnen
Daar heb je 'm al.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, Esteban gaat er nog een pakken als ze zo door blijven schieten.
Uhu, losse bets van 50 cent en 1 euro. Ben al eens de mist ingegaan met een combibetquote:
Fijn dat je het zo doet, al die cijfertjes snap ik niets van.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
AZ O O O O -
HE O O X - -
had ik laatst ook, tientje kwijt, combi doe ik niet meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, losse bets van 50 cent en 1 euro. Ben al eens de mist ingegaan met een combibet
Wijf.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Fijn dat je het zo doet, al die cijfertjes snap ik niets van.
Begrafenisvoetbal.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zullen we het anders over PSV gaan hebben?
Spelen die morgen pas?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
combi's nooit doen neequote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, losse bets van 50 cent en 1 euro. Ben al eens de mist ingegaan met een combibet
Je mag niet stoppen, wel wat langzamer lopenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
Hahah wat een kutpenalty. Even inhouden in zijn aanloop. Dat mag eigenlijk niet, toch?
Ah, oké.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je mag niet stoppen, wel wat langzamer lopen
al moet je normaal ook nooit op bekervoetbal weddenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die had er echt wel 3 mogen stoppen die waardeloos waren ingeschoten.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Esteban
En dan gaan janken als je kritiek krijgt
ga je gangquote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |