SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
Let op, de streams zijn nog niet allemaal online
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Brievenbus
› Callcenter / Buiten
› DJ
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden!
Zijn stem is helemaal naar de kanjer joh. Die lui spelen vast maanden achter elkaar shows.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:38 schreef iBenny het volgende:
Bastille is nou niet echt live op z'n sterkst
Maar hoe komt ie dan in de reeks?quote:
gielquote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom moet Giel altijd beginnen?
Hebben we dat maar vast gehadquote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:
quote:
Sterk man! sterk.quote:
Omdat hij te dom is om te poepen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
daarvoor staat serieus een extra huis!quote:
kort haar vind ik wel leuker bij hemquote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef Guanabana het volgende:
Zou dat haar van Paul er nog af gaan voor geld?
Is dat zo? Heb het niet gevolgd.quote:
Ga naar de laptopquote:
Whehe. "http://partnerprogramma.bol.com/"quote:Op woensdag 18 december 2013 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
voor de dj-vrouwen: http://www.bol.com/nl/p/w(...)t_1_9200000015319463
Van die brillen hadden ze een extra huis kunnen bouwen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarvoor staat serieus een extra huis!
Die verlichting hebben ze in september nog geplaatst.quote:
OKEquote:Op woensdag 18 december 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
ALS IK WIL DAT MN POST GELEZEN WORD POST IK IN CAPS.
Op een pc ook niet, ben meer aan het scrollenquote:
geluktquote:Op woensdag 18 december 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:41 schreef richolio het volgende:
Survival van MuseGoede muzieksmaak heeft Epke.
DOE DAT MAAR NIETquote:Op woensdag 18 december 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
FIJN HE?quote:
Ok. Gelezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoef sowieso geen Samsung meerquote:
Met spelfouten lukt het ook. dt.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
als ze je post lezen is dat schending van briefgeheim...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
dkv.quote:
UH OKEquote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef Travel. het volgende:
[..]
Met spelfouten lukt het ook. dt.
jezusquote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ze je post lezen is dat schending van briefgeheim...
Ik was even naar de keuken...ik heb gewoon in 1x end gedaan....sorry dat ik 100 geweldige geestige posts gemist hebquote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Op een pc ook niet, ben meer aan het scrollen
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Op een pc ook niet, ben meer aan het scrollen
Ik heb 'm niet gelezenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coen en Epke die een mic moeten delenquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ze je post lezen is dat schending van briefgeheim...
Ik dacht dat jij Muse tof vond?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef Guanabana het volgende:
Wel oke nummer, maar alweer wat passé.
Ik praat alleen maar een vriend uit Lwd na hoorquote:
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Even no pun intended, maar Epke staat?
Hij woont in Heerenveen volgens mij.quote:
zo word ik vaker genoemdquote:
Den Helder niet.quote:
okquote:
Ja, vind ik ook. Maar Survival vind ik alweer best uit ofzoquote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Muse tof vond?
Hij hangt wat rondquote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Even no pun intended, maar Epke staat?
Ja klopt, hij woont helemaal niet in Lwdquote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij woont in Heerenveen volgens mij.
ik denk in Grauw..dat is toch vorige week bij Giel uitgeroepen tot mooiste Friese dorp?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij woont in Heerenveen volgens mij.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij springt niet eens het huis uit.
Hij heeft toch helemaal geen land?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt, hij woont helemaal niet in Lwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Groningen op moment volgens mij. Co-schappen in UMCGquote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt, hij woont helemaal niet in Lwd
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Travel. het volgende:
Moeten al die mensen er niet uit dan?
Kon ie weer met z'n kop op TV komen?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef remcoP het volgende:
Wie is die kale man? die bij de deur stond?
Wilbert de baas van 3fmquote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef remcoP het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
stel dat nou 1 van de dj's doodgaat vanavond....moet dan dat lijk tot kerstavond in het huis liggen rotten?
`quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Stickertje het volgende:
is er al een voorspel topic hoeveel er dit jaar wordt opgehaald?
hoe smaakte het?quote:
Kwalbert.quote:
Waar is Dieuwertje?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Komt niet goed dit, zien we straks niks meer van de dj's.
Hebben ze gelijk wat te etenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
stel dat nou 1 van de dj's doodgaat vanavond....moet dan dat lijk tot kerstavond in het huis liggen rotten?
Paul?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef remcoP het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kon ie weer met z'n kop op TV komen?
Nee, wordt er via de brievenbus uitgepulkt.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
in kleine stukjes door de brievenbusquote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Nee, zelfs de slaap gasten zijn er al.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Travel. het volgende:
Moeten al die mensen er niet uit dan?
Nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
Ja en opeten mag niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
SER / [SPELLETJE] Voorspel de eindstand van SR13quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Stickertje het volgende:
is er al een voorspel topic hoeveel er dit jaar wordt opgehaald?
Vogeltjequote:
Denk het niet. En het is Grou.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk in Grauw..dat is toch vorige week bij Giel uitgeroepen tot mooiste Friese dorp?
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo, ik ga maar eens naar 538
het schijnt dat coen wel aan de diarree zit...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
SER / [SPELLETJE] Voorspel de eindstand van SR13
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Jeroen er op af aan 't sturen is.
Daar maken ze een sapje van..quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
Wie had je dan liever gezien?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:45 schreef D. het volgende:
Maar konden ze geen goede band krijgen ofzo?
Nee joh, zonde van het geld.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:45 schreef D. het volgende:
Tja, zou jij met Giel en enge snorrenboy in een huis willen zitten?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag. Ben niet de enige die dat opvalt dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ook niet bij de laatste @Workquote:
Waarom dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag. Ben niet de enige die dat opvalt dus.
Rode Kruis zonder goede bandquote:Op woensdag 18 december 2013 20:45 schreef D. het volgende:
Hopelijk is sapjesbaas Amaro er weer eens bijquote:Op woensdag 18 december 2013 20:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Daar maken ze een sapje van..
ohja want het is een glazen huisquote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
Eerste cheque van ¤1150,- staat al voor de ramen.
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Je hebt alle links bij de hand
er was er ook al een van over de 2000 euroquote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
Een uur geleden stond ie er ook al geloof ik..quote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
Dit valt reuze mee, maar echt hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:45 schreef Moody het volgende:
Wat godsgruwelijk slecht. Stem, nummers, uitstraling
Stond er aan het eind van de middag al iemand met 11kquote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
Amaroquote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hopelijk is sapjesbaas Amaro er weer eens bij
Ik kan het me niet herinneren, bedoel je toevallig BJ?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Is dat die man van het grootste afscheid bij Ekstra Weekend?
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
hoe noem je een foto van een poepend hert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
doegquote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef chufi het volgende:
Dit gaat me allemaal te snel... Laters
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ohja want het is een glazen huis
Iets 'groters'quote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wie had je dan liever gezien?
Tjuusquote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef chufi het volgende:
Dit gaat me allemaal te snel... Laters
Nicequote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er was er ook al een van over de 2000 euro
een zwarte pielemuis?quote:
Jawel, dit is slecht. Kan het weten, heb ze gezien op Rock Werchter. Veruit de minste performance die ik half heb gezien.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit valt reuze mee, maar echt hoor.Genoeg andere, veel slechtere bands, dit is dan niks vergeleken met die.
Oh, zie 't nu pas.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een uur geleden stond ie er ook al geloof ik..
Wat ga jullie doen? Hoe belangrijk is het doel?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef Qunix het volgende:
Ieder jaar hetzelfde met de interviews van de pers
plexiglazenhuis.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ohja want het is een glazen huis
Die snapte 't concept niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond er aan het eind van de middag al iemand met 11k
Dat heb ik compleet gemist allemaal geloof ikquote:Op woensdag 18 december 2013 20:47 schreef Pino112 het volgende:
Is Albert Verlinde er nog niet toevallig?
Tja, het is natuurlijk wel één groot mediacircus.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef Qunix het volgende:
Ieder jaar hetzelfde met de interviews van de pers
Jordi van Loon kon niet...quote:
laat hem ver ver weg blijven bij dat glazen huisquote:Op woensdag 18 december 2013 20:47 schreef Pino112 het volgende:
Is Albert Verlinde er nog niet toevallig?
Met je handen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef Snowballed het volgende:
Hoe moet ik nou in godsnaam een joint draaien..?![]()
Dag lekker worstje van me!quote:
Sjek is vies dik.quote:
De pers zou ook moeten neerleggenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk wel één groot mediacircus.
Aandacht = geld.
Op je TV even naar het Themakanaal zappen, dat is stream. ( KPN = 20)quote:
voor gedraaide kopenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef Snowballed het volgende:
Hoe moet ik nou in godsnaam een joint draaien..?![]()
xdquote:
www.101.tv/livequote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
101 stream want voor 101 tv oet ik speciaal betalen
Of Ziggo 999quote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Op je TV even naar het Themakanaal zappen, dat is stream. ( KPN = 20)
Juist wel. Bedrijven die voor een paar 1000 doneren, terwijl ze normaal voor 4000 euro per seconde reclame moeten makenquote:
Geen PS3 oid aan de TV hangen? Anders via die weg streamenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
101 stream want voor 101 tv oet ik speciaal betalen
Bij UPC en Ziggo een weekje onbetaald!quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Hoax!quote:
Oh, op die fiets.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
Juist wel. Bedrijven die voor een paar 1000 doneren, terwijl ze normaal voor 4000 euro per seconde reclame moeten maken
KPN interactieve tv 314quote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb geen spelcomputersquote:Op woensdag 18 december 2013 20:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Geen PS3 oid aan de TV hangen? Anders via die weg streamen
Hoe luister jij?! Je loopt echt 20 seconden voor op mijn DTV Decoder?!quote:
De Stonerrockband uit Leeuwarden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |