Hij heeft toch helemaal geen land?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt, hij woont helemaal niet in Lwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Groningen op moment volgens mij. Co-schappen in UMCGquote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt, hij woont helemaal niet in Lwd
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Travel. het volgende:
Moeten al die mensen er niet uit dan?
Kon ie weer met z'n kop op TV komen?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef remcoP het volgende:
Wie is die kale man? die bij de deur stond?
Wilbert de baas van 3fmquote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef remcoP het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
stel dat nou 1 van de dj's doodgaat vanavond....moet dan dat lijk tot kerstavond in het huis liggen rotten?
`quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Stickertje het volgende:
is er al een voorspel topic hoeveel er dit jaar wordt opgehaald?
hoe smaakte het?quote:
Kwalbert.quote:
Waar is Dieuwertje?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Komt niet goed dit, zien we straks niks meer van de dj's.
Hebben ze gelijk wat te etenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
stel dat nou 1 van de dj's doodgaat vanavond....moet dan dat lijk tot kerstavond in het huis liggen rotten?
Paul?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef remcoP het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kon ie weer met z'n kop op TV komen?
Nee, wordt er via de brievenbus uitgepulkt.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
in kleine stukjes door de brievenbusquote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Nee, zelfs de slaap gasten zijn er al.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Travel. het volgende:
Moeten al die mensen er niet uit dan?
Nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
Ja en opeten mag niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
SER / [SPELLETJE] Voorspel de eindstand van SR13quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Stickertje het volgende:
is er al een voorspel topic hoeveel er dit jaar wordt opgehaald?
Vogeltjequote:
Denk het niet. En het is Grou.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk in Grauw..dat is toch vorige week bij Giel uitgeroepen tot mooiste Friese dorp?
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo, ik ga maar eens naar 538
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |