SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
Let op, de streams zijn nog niet allemaal online
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Brievenbus
› Callcenter / Buiten
› DJ
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hitler...of Dutrouxquote:
Hoe noordelijker hoe blonder..quote:
Lopen ook best wat studentes rondquote:
Dennis Hitler?quote:
bij mij is het andersomquote:Op woensdag 18 december 2013 20:14 schreef D. het volgende: [..] Geestelijk
Lichamelijk ben ik al oud en versleten
![]()
ik had niet eens gezien dat ik em sloot...ik sloot em toch?quote:
Anna Wrijverquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
twitter:JudithS twitterde op woensdag 18-12-2013 om 13:46:34@EricCorton Voor hoeveel gaat je baard er af? De vrijwilligers van Rode Kruis voor 3FM Leeuwarden willen deze uitdaging wel met je aangaan! reageer retweet
twitter:EricCorton twitterde op woensdag 18-12-2013 om 14:11:47@JudithS Helaas helaas... Dat gaat echt niet gebeuren lieve vrijwilligers ;-) reageer retweet
Corton!!
quote:
OPquote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Maver24 het volgende:
Ik had gelezen dat Andre Kuipers toch ook zou komen ? iemand een lijst met alle slaapgasten misschien ?
Iets met een O en een Pquote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Maver24 het volgende:
Ik had gelezen dat Andre Kuipers toch ook zou komen ? iemand een lijst met alle slaapgasten misschien ?
OP!!!!!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Maver24 het volgende:
Ja op www.wieblijfterslapen.nlquote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Maver24 het volgende:
Andre Kuipers, Jacqueline Govaert, Dennis Weening, Anna Drijver en Iemand Anders. Zo uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Maver24 het volgende:
Geraldine Kemper toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Andre Kuipers, Jacqueline Govaert, Dennis Weening, Anna Drijver en Iemand Anders. Zo uit m'n hoofd.
Geraldine heeft een goede bips, dus dat gaat wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind de slaapgasten sowieso maar niks. Hoewel Dennis misschien nog wel gezellie kan worden. Maar die was toch vorige al geweest?
die komt pitten.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Maver24 het volgende:
En Laura Jansenquote:
Eensch. Maakt hem wel wat ouder, maar staat hem verder goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kom niet aan de baard van een man
Oh god, dat wordt heel de tijd kwijlen op Geraldine, nee superquote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geraldine heeft een goede bips, dus dat gaat wel.
DOMIEN???quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Andre Kuipers, Jacqueline Govaert, Dennis Weening, Anna Drijver en Iemand Anders. Zo uit m'n hoofd.
Jan Smit? Dat heb ik weer compleet gemist.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die komt pitten.
Anna Drijver ook, Jan Smit komt, en Jacqueline van Krezip en Laura Jansen komen samen..
en dan vergeet ik er vast nog wat
Wat dacht je van Johan en Wilfred.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Evertjan het volgende:
Ik zou het geweldig vinden als Geer en Goor langs komen in het glazen huis
#vfdquote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Vorig jaar Gers als slaapgast. Man dat was treurig.
Eric zonder baard is als Gerard Ekdom zonder onelinersquote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eensch. Maakt hem wel wat ouder, maar staat hem verder goed.
of dat heb ik verkeerd onthouden..dat kan ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jan Smit? Dat heb ik weer compleet gemist.
Pfff![]()
Niets mis mee.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh god, dat wordt heel de tijd kwijlen op Geraldine, nee super
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh god, dat wordt heel de tijd kwijlen op Geraldine, nee super
Kan het alleen maar gezelliger worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Kroelo het volgende:
meteen zo'n begrafenisnummer, lekkere sfeer
dit is nog niks...quote:
Like...duh!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Vorig jaar Gers als slaapgast. Man dat was treurig.
Past helaas niet in het formatquote:Op woensdag 18 december 2013 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
twitter:JudithS twitterde op woensdag 18-12-2013 om 13:46:34@EricCorton Voor hoeveel gaat je baard er af? De vrijwilligers van Rode Kruis voor 3FM Leeuwarden willen deze uitdaging wel met je aangaan! reageer retweet
twitter:EricCorton twitterde op woensdag 18-12-2013 om 14:11:47@JudithS Helaas helaas... Dat gaat echt niet gebeuren lieve vrijwilligers ;-) reageer retweet
Corton!!
https://www.marktplaatsveilt.nl/kies-een-lied-voor-wilfred heb je al gebodenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van Johan en Wilfred.
Denk dat die zich liever op hun eigen goede doel richten.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Evertjan het volgende:
Ik zou het geweldig vinden als Geer en Goor langs komen in het glazen huis
Ik heb al uren niets gezegd.quote:
Zo gaat dit ieder jaar man, kapen ze een beetje een week lang ONS topicquote:
als ik zo'n bips had dan hakte ik mijn hoofd eraf om mezelf kusjes op mijn bips te kunnen geven.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik zo'n bips had dan hakte ik mijn hoofd eraf om mezelf kusjes op mijn bips te kunnen geven.
En klassiekers niet begrijpen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo gaat dit ieder jaar man, kapen ze een beetje een week lang ONS topic
Voorwerk.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef tralalala het volgende:
Als dit live is, wat was het dan een paar uur geleden?
Gelukkig kan je dat met tieten gewoon doen zonder je hoofd eraf te hakken.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik zo'n bips had dan hakte ik mijn hoofd eraf om mezelf kusjes op mijn bips te kunnen geven.
Ik wil al 20 min wat te drinken halenquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Zaktabak het volgende:
Die kut muziekbandjes tijdens de reclame elk jaar op 101TV. Die muziek wordt hatelijk.
Sneller lezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Zaktabak het volgende:
Niet bij te houden dit topic. Godver.
In café Scootersquote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
https://www.marktplaatsveilt.nl/kies-een-lied-voor-wilfred heb je al geboden
Niks gewend.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Zaktabak het volgende:
zeker nooit ESF topic live meegemaakt? Dit is niks vergeleken daarmeequote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Zaktabak het volgende:
Same here.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik spreek helaas geen Fries, dat is wel een teleurstelling. Kan het wel verstaan gelukkig.
Niemand ligt nu jankend in de vangrail.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
En klassiekers niet begrijpen.
Wie zijn 'ze'?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo gaat dit ieder jaar man, kapen ze een beetje een week lang ONS topic
Arme jongen toch.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Zaktabak het volgende:
Doe mij ook watquote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil al 20 min wat te drinken halen
Doe dan !quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil al 20 min wat te drinken halen
PICS!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig kan je dat met tieten gewoon doen zonder je hoofd eraf te hakken.
Verkapte insinuatie.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig kan je dat met tieten gewoon doen zonder je hoofd eraf te hakken.
diarree?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Evertjan het volgende:
straks om 03.00 dan kakt het wel een beetje in
Die stream toen van de repetitiequote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zeker nooit ESF topic live meegemaakt? Dit is niks vergeleken daarmee
Daar faalde ik echt glansrijkquote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Snowballed het volgende:
Kan Tatum Dagelet de sfeer niet een beetje komen opvrolijken..?
De users die normaal geen 3fm luisteren.quote:
http://arcee862.com/topicspeed.phpquote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat Michiel geen Venema heet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand ligt nu jankend in de vangrail.
Tenzij ze mensen op dat plein met enorm accent gaan interviewen, misschien haak ik dan helemaal af.quote:
Of Doquote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Snowballed het volgende:
Kan Tatum Dagelet de sfeer niet een beetje komen opvrolijken..?
Net je hand, lijkt me geen kut aan.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Of jezelf motorboaten, lekker hoorr.
5 min per topicquote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat Michiel geen Venema heet.
Ohjaquote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dan gaan we posten dat het langzaam gaatquote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef Pino112 het volgende:
Als iedereen gewoon niet post dat het zo snel gaat gaat het ook niet zo snel.
JAquote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hé bah.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef Evertjan het volgende:
zouden ze ook grote leverworsten in het glazen huis hebben?
Het gaat te snelquote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef Pino112 het volgende:
Ja je hebt van dat Fries waar je dus echt niks van kan maken neequote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tenzij ze mensen op dat plein met enorm accent gaan interviewen, misschien haak ik dan helemaal af.
Ik vond de halve finale ook schitterend. Toen Anouk doorging gingen we JUICHEN.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die stream toen van de repetitie
Gaat snel he.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef Pino112 het volgende:
Waar is dat gifje?quote:
51 weken per jaar 3FMquote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De users die normaal geen 3fm luisteren.
Mobiel. Eerst moeten lezen en daarna gelijk typen. En dan tijdens het typen weer 2 pagina's missen, en tijdens het teruglezen zijn er weer 3 pagina's verstreken.quote:
Jij bent ook enen baaschquote:
Snel is lekker...quote:
Ah zoals ik dusquote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De users die normaal geen 3fm luisteren.
BBQquote:Op woensdag 18 december 2013 20:21 schreef BBQSausage het volgende:
BAM, en de stream staat hier weer aan
Beetje rustig beginnenquote:
Yup elke avond in de file met Coen en Sanderquote:
quote:
Banquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[spoiler]Cuijk - MVV 1-0[/spoiler
Geslaagde spoiler wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je faalt weer. verderquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja sorry foutjequote:
Nee.. dan kun je meer kwijt...quote:
Ja...nou heb je het verklapt...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misluktquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel goed doen he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk zo'n falende spoilerquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Banaanvraag = banquote:
En 3fm moest met de billen bloot en Of the night draaien. Herhaaldelijk. Tot bloedens toe.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef alors het volgende:
Ze kwamen in ruil voor het kapotdraaien van hun hits op 3fm
ik wilde nog geld op Cuijk.zettenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mandarijntje dan?quote:
C_A is er dan ook was al een kleine meet aan het ontstaan.quote:
Huiilend in een hoekjequote:
Gewoon via de stream kijken johquote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef Oerbeer het volgende:
Wat is er nu op drie dan? Ik zit op 101tv te kijken.
Ik zag hetquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welnee.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef IPA het volgende:
"Thanks for coming to Holland." lijkt me niet handig om te zeggen in Friesland wel? Of zijn ze niet zo haatdragend, die Friezen?
Wat ga jij vanavond doen? Opening luisteren/kijken of Feyenoord?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wilde nog geld op Cuijk.zetten
Hoorde het bij C&S ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
1 vd Bingoplayers is dood: http://www.volkskrant.nl/(...).UrH1V6KdkMg.twitter
Dat zeiden ze bij het nieuws van 19 uur al.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
1 vd Bingoplayers is dood: http://www.volkskrant.nl/(...).UrH1V6KdkMg.twitter
1-0quote:
die ahten alles wat geen pompeblede in t schaamhaar heeft geschoren.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef IPA het volgende:
"Thanks for coming to Holland." lijkt me niet handig om te zeggen in Friesland wel? Of zijn ze niet zo haatdragend, die Friezen?
Godver hé, ik lus er ook wel één.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Mascleta het volgende:
Ik vind Anna veel mooier als normaal, of ligt dat aan het feit dat ik inmiddels al weer mijn 5e biertje opentrek?
Klopt, weet ik, maar toch elk jaar weer een mooi gezichtquote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ieder jaar, soms wordt de boel zelfs afgesloten.
Ik ben nuchter, dus ik vind er niets aanquote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Mascleta het volgende:
Ik vind Anna veel mooier als normaal, of ligt dat aan het feit dat ik inmiddels al weer mijn 5e biertje opentrek?
Daar ging het mis.quote:
Leeuwarden = Anti-Fries.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef IPA het volgende:
Geweest.quote:
Te lui om van de bank te komen om m'n notebook te pakkenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon via de stream kijken joh
Alleen als ie maar eens in de 48 uur mar slapen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mag Tjitse niet in het huis blijven komende dagen?
Als je er eenmaal in hebt gezeten. ..quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, weet ik, maar toch elk jaar weer een mooi gezicht
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Te lui om van de bank te komen om m'n notebook te pakken
eerst bij mij! ik zit vlakbij dus ze kan morgen zo bij me kruipenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anna mag ook wel een nachtje bij mij slapen
In de drukte?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je er eenmaal in hebt gezeten. ..
Verkeerde topic...quote:
niet de hele dag de computer aan hebben staanquote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Te lui om van de bank te komen om m'n notebook te pakken
alle 3??quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur staat achter trouwens, dus straks komen de hoolies het huis slopen
Succes. Ik kijk morgen tijdens Giel wel de hhquote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik ben slimste mens kijken, dit gaat me toch te snel
Van ons belastinggeld!!!1!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef Zaktabak het volgende:
3FM medewerker poets camera terwijl diezelfde camera filmt
Niveautje hoor, niveautje.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef Zaktabak het volgende:
3FM medewerker poets camera terwijl diezelfde camera filmt
Nou ik zat me net te bedenken of ik de verwarming nog wat hoger ging zetten.quote:
Ik zou er best mee kunnen leven hoor.quote:
Overal hangen bordjes joh, 'Verboden te voeren'quote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef Snowballed het volgende:
Het lijkt wel een stal met vee in het glazen huis...
Wie gooit er wat voer voor de hekken?
Nee die studio dan. Net de wallen met kijkers achter het raam.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef Snowballed het volgende:
Het lijkt wel een stal met vee in het glazen huis...
Wie gooit er wat voer voor de hekken?
Jup.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Draaiden Sander en Domien deze niet ook al?
Anna Drijver?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:28 schreef richolio het volgende:
Wie is dat lekkere wijf, die brunette
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Overal hangen bordjes joh, 'Verboden te voeren'
Omdat je niks gewend bentquote:Op woensdag 18 december 2013 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou er best mee kunnen leven hoor.
Ja dat kost stroom enzo. Betaal al zoveel.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet de hele dag de computer aan hebben staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |