Oh god, dat wordt heel de tijd kwijlen op Geraldine, nee superquote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geraldine heeft een goede bips, dus dat gaat wel.
DOMIEN???quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Andre Kuipers, Jacqueline Govaert, Dennis Weening, Anna Drijver en Iemand Anders. Zo uit m'n hoofd.
Jan Smit? Dat heb ik weer compleet gemist.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die komt pitten.
Anna Drijver ook, Jan Smit komt, en Jacqueline van Krezip en Laura Jansen komen samen..
en dan vergeet ik er vast nog wat
Wat dacht je van Johan en Wilfred.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Evertjan het volgende:
Ik zou het geweldig vinden als Geer en Goor langs komen in het glazen huis
#vfdquote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Vorig jaar Gers als slaapgast. Man dat was treurig.
Eric zonder baard is als Gerard Ekdom zonder onelinersquote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eensch. Maakt hem wel wat ouder, maar staat hem verder goed.
of dat heb ik verkeerd onthouden..dat kan ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jan Smit? Dat heb ik weer compleet gemist.
Pfff![]()
Niets mis mee.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh god, dat wordt heel de tijd kwijlen op Geraldine, nee super
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh god, dat wordt heel de tijd kwijlen op Geraldine, nee super
Kan het alleen maar gezelliger worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Kroelo het volgende:
meteen zo'n begrafenisnummer, lekkere sfeer
dit is nog niks...quote:
Like...duh!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Vorig jaar Gers als slaapgast. Man dat was treurig.
Past helaas niet in het formatquote:Op woensdag 18 december 2013 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
twitter:JudithS twitterde op woensdag 18-12-2013 om 13:46:34@EricCorton Voor hoeveel gaat je baard er af? De vrijwilligers van Rode Kruis voor 3FM Leeuwarden willen deze uitdaging wel met je aangaan! reageer retweet
twitter:EricCorton twitterde op woensdag 18-12-2013 om 14:11:47@JudithS Helaas helaas... Dat gaat echt niet gebeuren lieve vrijwilligers ;-) reageer retweet
Corton!!
https://www.marktplaatsveilt.nl/kies-een-lied-voor-wilfred heb je al gebodenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van Johan en Wilfred.
Denk dat die zich liever op hun eigen goede doel richten.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Evertjan het volgende:
Ik zou het geweldig vinden als Geer en Goor langs komen in het glazen huis
Ik heb al uren niets gezegd.quote:
Zo gaat dit ieder jaar man, kapen ze een beetje een week lang ONS topicquote:
als ik zo'n bips had dan hakte ik mijn hoofd eraf om mezelf kusjes op mijn bips te kunnen geven.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik zo'n bips had dan hakte ik mijn hoofd eraf om mezelf kusjes op mijn bips te kunnen geven.
En klassiekers niet begrijpen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo gaat dit ieder jaar man, kapen ze een beetje een week lang ONS topic
Voorwerk.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef tralalala het volgende:
Als dit live is, wat was het dan een paar uur geleden?
Gelukkig kan je dat met tieten gewoon doen zonder je hoofd eraf te hakken.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik zo'n bips had dan hakte ik mijn hoofd eraf om mezelf kusjes op mijn bips te kunnen geven.
Ik wil al 20 min wat te drinken halenquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Zaktabak het volgende:
Die kut muziekbandjes tijdens de reclame elk jaar op 101TV. Die muziek wordt hatelijk.
Sneller lezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Zaktabak het volgende:
Niet bij te houden dit topic. Godver.
In café Scootersquote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
https://www.marktplaatsveilt.nl/kies-een-lied-voor-wilfred heb je al geboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |