Past helaas niet in het formatquote:Op woensdag 18 december 2013 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
twitter:JudithS twitterde op woensdag 18-12-2013 om 13:46:34@EricCorton Voor hoeveel gaat je baard er af? De vrijwilligers van Rode Kruis voor 3FM Leeuwarden willen deze uitdaging wel met je aangaan! reageer retweet
twitter:EricCorton twitterde op woensdag 18-12-2013 om 14:11:47@JudithS Helaas helaas... Dat gaat echt niet gebeuren lieve vrijwilligers ;-) reageer retweet
Corton!!
https://www.marktplaatsveilt.nl/kies-een-lied-voor-wilfred heb je al gebodenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van Johan en Wilfred.
Denk dat die zich liever op hun eigen goede doel richten.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Evertjan het volgende:
Ik zou het geweldig vinden als Geer en Goor langs komen in het glazen huis
Ik heb al uren niets gezegd.quote:
Zo gaat dit ieder jaar man, kapen ze een beetje een week lang ONS topicquote:
als ik zo'n bips had dan hakte ik mijn hoofd eraf om mezelf kusjes op mijn bips te kunnen geven.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik zo'n bips had dan hakte ik mijn hoofd eraf om mezelf kusjes op mijn bips te kunnen geven.
En klassiekers niet begrijpen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo gaat dit ieder jaar man, kapen ze een beetje een week lang ONS topic
Voorwerk.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef tralalala het volgende:
Als dit live is, wat was het dan een paar uur geleden?
Gelukkig kan je dat met tieten gewoon doen zonder je hoofd eraf te hakken.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik zo'n bips had dan hakte ik mijn hoofd eraf om mezelf kusjes op mijn bips te kunnen geven.
Ik wil al 20 min wat te drinken halenquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Zaktabak het volgende:
Die kut muziekbandjes tijdens de reclame elk jaar op 101TV. Die muziek wordt hatelijk.
Sneller lezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Zaktabak het volgende:
Niet bij te houden dit topic. Godver.
In café Scootersquote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
https://www.marktplaatsveilt.nl/kies-een-lied-voor-wilfred heb je al geboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |