ik wilde nog geld op Cuijk.zettenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[spoiler]Cuijk - MVV 1-0[/spoiler
Mandarijntje dan?quote:
C_A is er dan ook was al een kleine meet aan het ontstaan.quote:
Huiilend in een hoekjequote:
Gewoon via de stream kijken johquote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef Oerbeer het volgende:
Wat is er nu op drie dan? Ik zit op 101tv te kijken.
Ik zag hetquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[spoiler]Cuijk - MVV 1-0[/spoiler
Welnee.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef IPA het volgende:
"Thanks for coming to Holland." lijkt me niet handig om te zeggen in Friesland wel? Of zijn ze niet zo haatdragend, die Friezen?
Wat ga jij vanavond doen? Opening luisteren/kijken of Feyenoord?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wilde nog geld op Cuijk.zetten
Hoorde het bij C&S ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
1 vd Bingoplayers is dood: http://www.volkskrant.nl/(...).UrH1V6KdkMg.twitter
Dat zeiden ze bij het nieuws van 19 uur al.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
1 vd Bingoplayers is dood: http://www.volkskrant.nl/(...).UrH1V6KdkMg.twitter
1-0quote:
die ahten alles wat geen pompeblede in t schaamhaar heeft geschoren.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef IPA het volgende:
"Thanks for coming to Holland." lijkt me niet handig om te zeggen in Friesland wel? Of zijn ze niet zo haatdragend, die Friezen?
Godver hé, ik lus er ook wel één.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Mascleta het volgende:
Ik vind Anna veel mooier als normaal, of ligt dat aan het feit dat ik inmiddels al weer mijn 5e biertje opentrek?
Klopt, weet ik, maar toch elk jaar weer een mooi gezichtquote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ieder jaar, soms wordt de boel zelfs afgesloten.
Ik ben nuchter, dus ik vind er niets aanquote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Mascleta het volgende:
Ik vind Anna veel mooier als normaal, of ligt dat aan het feit dat ik inmiddels al weer mijn 5e biertje opentrek?
Daar ging het mis.quote:
Leeuwarden = Anti-Fries.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef IPA het volgende:
Geweest.quote:
Te lui om van de bank te komen om m'n notebook te pakkenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon via de stream kijken joh
Alleen als ie maar eens in de 48 uur mar slapen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mag Tjitse niet in het huis blijven komende dagen?
Als je er eenmaal in hebt gezeten. ..quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, weet ik, maar toch elk jaar weer een mooi gezicht
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Te lui om van de bank te komen om m'n notebook te pakken
eerst bij mij! ik zit vlakbij dus ze kan morgen zo bij me kruipenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anna mag ook wel een nachtje bij mij slapen
In de drukte?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je er eenmaal in hebt gezeten. ..
Verkeerde topic...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |