hahahaquote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het al 3 jaar liggen geloof ik. Zo epic is het.
A what now?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar er zit geen billenbijter in.
Tjah dat is dan weer jammer.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar er zit geen billenbijter in.
Mu heeft een soortgelijk spel, maar dat is vertaald in het Nederlands.quote:
Ja hey verzin de volgende keer zelf watquote:Op woensdag 18 december 2013 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
Helemaal niet wat is dat nou weer voor deceptie TT
Je sluit hem zelf ja!quote:Op woensdag 18 december 2013 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hey verzin de volgende keer zelf wat
Ja baas...quote:Op woensdag 18 december 2013 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dus?
Niet zeiken over de TT....
Ik geloof het direct.quote:
Neehoor, het staat ongeveer 3 uur op, maar je hebt er niet echt omkijken naar. Wel even best een hoop snijden.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof het direct.
Duurde het lang om te maken? Wil het altijd nog wel eens zelf proberen te maken voor als er bezoek is.
Volgens mij gaat er niemand meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:31 schreef fietsie het volgende:
Ging ik nou nog het risico lopen een hele lading Sex SC-ers tegen te komen in de komende dagen in Leeuwarden? Of valt dat mee?
tzou zo maar kunnenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:31 schreef fietsie het volgende:
Ging ik nou nog het risico lopen een hele lading Sex SC-ers tegen te komen in de komende dagen in Leeuwarden? Of valt dat mee?
Ik ga sowieso niet naar Leeuwarden dus je bent veiligquote:Op woensdag 18 december 2013 15:31 schreef fietsie het volgende:
Snijden is geen punt. Messen zijn leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, het staat ongeveer 3 uur op, maar je hebt er niet echt omkijken naar. Wel even best een hoop snijden.
Dan moet je het zeker eens maken. Het is zo onwijs lekker.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snijden is geen punt. Messen zijn leuk.
Hmm, ik heb de 29ste pas eters, maar dan doen we geen soep.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je het zeker eens maken. Het is zo onwijs lekker.En niet eens zo duur.
De housewarming!quote:Op woensdag 18 december 2013 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik heb de 29ste pas eters, maar dan doen we geen soep.
Zal dus januari worden ergens.
Wat! Je moet er moeite voor doen?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je geen seks hebt. Je moet er wel iets voor doen he
En wat doet die dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mu heeft een soortgelijk spel, maar dat is vertaald in het Nederlands.
Eentje heette de Bullebijter. Wat dat ook moge zijn.
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat! Je moet er moeite voor doen?
Ik dacht altijd dat er hier vanzelf wel een leuke vrouw opdook
Een wanhopige misschien.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat! Je moet er moeite voor doen?
Ik dacht altijd dat er hier vanzelf wel een leuke vrouw opdook
Jeetje, dan word ik gelijk beoordeeld door jouquote:
Mij vermoorden omdat Faxie er niks van konquote:
Dat spel lijkt me echt awesome. Maar ik weet er niks van, dus ik faal waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, dan word ik gelijk beoordeeld door jou
Moet ik eerst eens oefenen denk ik.
[..]
Mij vermoorden omdat Faxie er niks van kon
Die kunnen er ook leuk uitzien.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pff, dus ik moet nog moeite gaan doen ook...
[..]
Er stond leuke
Mja dan maar geen seks ( in de planning)quote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Er stond leuke
Als je seks wilt, moet je even kijken in KPD, dat dating topic.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Er stond leuke
Wij wisten er ook niks van. Ik moest Myr en Twi de hele tijd healen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat spel lijkt me echt awesome. Maar ik weet er niks van, dus ik faal waarschijnlijk ook.
Des te leuker. Minder druk om te presteren.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je seks wilt, moet je even kijken in KPD, dat dating topic.
Ik denk dat je wel direct in de gaten heb over wie ik het heb.
[..]
Wij wisten er ook niks van. Ik moest Myr en Twi de hele tijd healen.
Net kwamen er nog kinderen langs om legen flessen op te halen. Ik kon er tien meegeven.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:56 schreef fietsie het volgende:
Ah ok, dus geen Fok! invasie in Lwd![]()
Ik kan op mijn werk al geen stap meer doen zonder een SR-poster / actie / spontane inzameling en in het weekend moet ik er ook zijn...
Oh, dan heb ik niks gezegdquote:
Uhu, zo goed de TT?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dan maar geen seks ( in de planning)
Ik ging Faxie niet healen want door hem was ik dood.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Des te leuker. Minder druk om te presteren.
Ze zijn wel zeldzaam, helaas.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik niks gezegd
[..]
Uhu, zo goed de TT?
Wanneer is jouw housewarming eigenlijk?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging Faxie niet healen want door hem was ik dood.
En hij jatte alle schatten en ging daarna snel naar de volgende kamer terwijl wij nog aan het vechten waren.
Maar dan moet Mu weer komen, want hij heeft het spel.
Alleen mannen toch daarquote:Op woensdag 18 december 2013 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je seks wilt, moet je even kijken in KPD, dat dating topic.
Ik denk dat je wel direct in de gaten heb over wie ik het heb.
Euhm, denk rond mijn verjaardag.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wanneer is jouw housewarming eigenlijk?
Ik dm je wel.quote:
Ahja dat zijn wel leuke dingen, maar de irritatiefactor wordt hoog als je -iedere dag- als je uit de kantine komt iemand die bij de afwas-band iedereen staat tegen te houden met -weer- een nieuw verzonnen kunstje....quote:Op woensdag 18 december 2013 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Net kwamen er nog kinderen langs om legen flessen op te halen. Ik kon er tien meegeven.
En Vansschoen, toch?quote:
Zo wanhopig ben ik niet hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, denk rond mijn verjaardag.
[..]
Ik dm je wel.
Oké, cool.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, denk rond mijn verjaardag.
[..]
Ik dm je wel.
Hij is van hout?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wees wel voorzichtig met mijn hartje
quote:
Dat ja.quote:
Gefeliciteerd, je snapt de niet zo subtiele grap.quote:
Nee, van peperkoek.quote:
Net zo lekker als de buitenkant dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je snapt de niet zo subtiele grap.
[..]
Nee, van peperkoek.
Je doet me denken aan ... mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheelt,kan die niet breken als ik hem laat flikkeren met mijn lompheid
Maar dan zonder baard.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Net zo lekker als de buitenkant dus.
Die baard was een van de meest epische baarden ooit.quote:
Ik vind het toch aardig vervelend.quote:
Heb veel epischere baarden gehad.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Die baard was een van de meest epische baarden ooit.
Te lang is ook niet mooi. Was precies goed zo.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb veel epischere baarden gehad.
Veel langer en ruiger. Maar hou het nu een beetje bij want dat moest van Myra.
Ja, bij mij ook. Ik kan niet minder klunzig zijn. Als ik het probeer, wordt het alleen erger. Op eieren moeten lopen is niets voor mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel maar hoort bij me dus pech
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Ik kan niet minder klunzig zijn. Als ik het probeer, wordt het alleen erger. Op eieren moeten lopen is niets voor mij.
Het kan soms wel schattig zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig is het wel iets minder dan vroeger maar heb me er maar bij neergelegd
Ik vind het wel leuk soms, bij mannen. Maar ligt er ook een beetje aan hoe.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien voor vrouwen ja
Maar nee
Rustig hier..quote:Op woensdag 18 december 2013 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien voor vrouwen ja
Maar nee
[..]
Middag
Wat,ben ik bezig met geile dm's is het nog niet goedquote:
En wie wint er?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:05 schreef Fera het volgende:
Bogie heeft ruzie met zijn eigen staart.
Gr gr.
De staart wint altijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat,ben ik bezig met geile dm's is het nog niet goed
[..]
En wie wint er?
Niet eens foto's van je pener. Zo geil is het nietquote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat,ben ik bezig met geile dm's is het nog niet goed
[..]
En wie wint er?
Ja dat durf ik toch nietquote:Op woensdag 18 december 2013 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet eens foto's van je pener. Zo geil is het niet
Middagquote:
Matig dit.quote:
Denk niet dat dat helptquote:Op woensdag 18 december 2013 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig dit.
Misschien moet ik maar weer als vrouw gaan posten.
Nog niet!!quote:
Dan klopt de TT tenminste (weer) welquote:Op woensdag 18 december 2013 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog niet!!
Hij is hier morgen rond een uur of 11 dus ik word waarschijnlijk rond half 11 ongesteld.
Mocht dat zo zijn dan kan ik jullie garanderen dat jullie mij horen vloeken, waar je ook bent!
Alsof bloed ons gaat tegenhoudenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan klopt de TT tenminste (weer) wel
Oh na 2? maanden onthouding vast nietquote:Op woensdag 18 december 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof bloed ons gaat tegenhouden
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog niet!!
Hij is hier morgen rond een uur of 11 dus ik word waarschijnlijk rond half 11 ongesteld.
Mocht dat zo zijn dan kan ik jullie garanderen dat jullie mij horen vloeken, waar je ook bent!
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Of mijn zoon komt om half 12 ziek uit school ofzo.
Een beetje vent zet doorquote:Op woensdag 18 december 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof bloed ons gaat tegenhouden
Voor mij 2 ja, voor hem nog langerquote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh na 2? maanden onthouding vast niet
Of mijn moeder besluit opeens om een keer op visite te komen ofzoquote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een beetje vent zet door
Hopen dat alles nog werktquote:Op woensdag 18 december 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor mij 2 ja, voor hem nog langer
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of mijn moeder besluit opeens om een keer op visite te komen ofzo![]()
Echt hoor, ik zie zoveel manieren waarop het alsnog mis kan en zal gaan
Ja lach maar!quote:
Help eens, ze doen gemeen tegen mijquote:
Tss!!quote:
Ik heb morgen gewoon seks en jij lekker nietquote:
Daar weet je niks van en dat valt nog te bezienquote:Op woensdag 18 december 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb morgen gewoon seks en jij lekker niet
Rotjong!!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar weet je niks van en dat valt nog te bezien
Ja straks als de kinderen op bed liggenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Help eens, ze doen gemeen tegen mij
nee hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je Domien en Sander zag, die doen het voorprogramma vanuit het glazen huis.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zag ik dan net beelden van vorig jaar?
Ga jij nog naar Leeuwarden trouwens?
Wie en wie?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je Domien en Sander zag, die doen het voorprogramma vanuit het glazen huis.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ga jij nog naar Leeuwarden trouwens?
Hele weekend een hotel in?quote:
Zekers.quote:
Vervelend he als menden editten?quote:
Wacht maar tot morgenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rotjong!!
Ja. Irritant.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vervelend he als menden editten?
Gezelligquote:Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Irritant.
Vrijdag ga ik met DW en Iamredleader. Zaterdag even Etcetera meeten.
Jajajajaquote:
Lieverd, jij hebt de afgelopen maanden gewoon minder seks gehad dan de gemiddelde, wanhopige knuppels hier. Jij hebt echt geen recht van spreken nu.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb morgen gewoon seks en jij lekker niet
Dat komt wel goed ja.quote:
Dat is altijd handig!!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed ja.![]()
En gelukkig het hotel op kruipafstand.
Tegenover de andere wanhopige knuppels welquote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieverd, jij hebt de afgelopen maanden gewoon minder seks gehad dan de gemiddelde, wanhopige knuppels hier. Jij hebt echt geen recht van spreken nu.
Dank uquote:
Dat zou iemand als jij niet nodig moeten hebben om zich goed te voelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Tegenover de andere wanhopige knuppels wel
Echt wel.quote:
Slijmbalquote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou iemand als jij niet nodig moeten hebben om zich goed te voelen.
Que?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geinaal gewoon stilletjes meelezen
Go get 'em Hups
Nu durft ze nog welquote:Op woensdag 18 december 2013 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geinaal gewoon stilletjes meelezen
Go get 'em Hups
Ik durf altijd meneertjequote:
Zijn ze zo vervelend?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
2 kinderen gratis af te halen....
Of ontvoer mij
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
2 kinderen gratis af te halen....
Of ontvoer mij
Mooi bedtijd dan toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze zijn oververmoeid en hyper![]()
En hun oren zijn kapodt
Ik heb niks van je nodig, dus geen enkele reden om te slijmen.quote:
Nou. Jakkiequote:
Bah bah.quote:
Knap, dat welquote:Op woensdag 18 december 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ze zijn tanden poetsen nu. Al wordt er meer gepraat dan tanden gepoetst
smerig zwetend en plakkerig gedoe.quote:
Bij jou poetsen ze dus iig. Ik moest de tandenborstel zo'n beetje erin wrikkenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ze zijn tanden poetsen nu. Al wordt er meer gepraat dan tanden gepoetst
en de paniek tegen het einde van de biologische maand...quote:Op woensdag 18 december 2013 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
smerig zwetend en plakkerig gedoe.
dat sowieso.. Alleen de vraag al of je genoeg witte muizen kan vangenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
en de paniek tegen het einde van de biologische maand...
Gewoon niet teveel bewegenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
smerig zwetend en plakkerig gedoe.
Dat had Y. ook een keer. Toen werd ik het zat en ging ik in zijn oren kijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze zijn oververmoeid en hyper![]()
En hun oren zijn kapodt
Uitleg aub!!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat sowieso.. Alleen de vraag al of je genoeg witte muizen kan vangen
Standje zeester for the win!!quote:
ik probeer ook altijd te zeesterren, maar dan nog krijg je zweetdruppels van die gast die bovenop je ligt te hijgen in je ogen enzulksquote:
Ik vraag me altijd wel af wie de pootjes erafknipt.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat sowieso.. Alleen de vraag al of je genoeg witte muizen kan vangen
je hebt gezien dat ze ontsnappen!!quote:
Ik heb serieus geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 18 december 2013 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt gezien dat ze ontsnappen!!
geen idee..quote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd wel af wie de pootjes erafknipt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Standje zeester for the win!!
Dan beweegt die nog teveelquote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik probeer ook altijd te zeesterren, maar dan nog krijg je zweetdruppels van die gast die bovenop je ligt te hijgen in je ogen enzulks
Tamponi'squote:Op woensdag 18 december 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee waar je het over hebt
zelfs ik begrijp 'm.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee waar je het over hebt
Oh die dingen!quote:
zo zwaar hebben wij vrouwen het nouquote:Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Dan beweegt die nog teveel![]()
Amateurs...
Maar ik ben blondquote:
Jij levert de gevlochten touwtjes?quote:
Zwaar,jullie hoeven alleen maar te liggenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo zwaar hebben wij vrouwen het nou
Slap excuusquote:
*kuch* blauwquote:
Stil nou!!quote:
Eigen schuld, als jij je gedraagt als een kutwijf, krijg je ook kutseks. Zo werkt het nou eenmaal in dit leven.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zo zwaar hebben wij vrouwen het nou
zwaar zat, zo'n log lichaam op jequote:Op woensdag 18 december 2013 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zwaar,jullie hoeven alleen maar te liggen
[..]
Slap excuus
Doen ze bij de was ook he, om het witter te laten lijken...quote:
Dat klinkt als heel saaie seksquote:Op woensdag 18 december 2013 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zwaar,jullie hoeven alleen maar te liggen
[..]
Slap excuus
quote:
Heb je mij nog niet getest *grin* Dan kun je nieteens praten.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zwaar zat, zo'n log lichaam op je
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigen schuld, als jij je gedraagt als een kutwijf, krijg je ook kutseks. Zo werkt het nou eenmaal in dit leven.
Dat is dan bij mijn haar misluktquote:Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Doen ze bij de was ook he, om het witter te laten lijken...
Hij heeft wel een puntquote:
ik heb mijn best gedaanquote:Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Doen ze bij de was ook he, om het witter te laten lijken...
Uiteraard.quote:
Gewoon af en toe omwisselenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zwaar zat, zo'n log lichaam op je
ik kijk altijd tv tijdens de seks, praten is niet nodigquote:Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je mij nog niet getest *grin* Dan kun je nieteens praten.
Volgende keer wasserette?quote:
Lukt niet als je in het matras geplet bentquote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kijk altijd tv tijdens de seks, praten is niet nodig
Kan je niet zeggen als je het nooit geprobeerd hebtquote:Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klinkt als heel saaie seks![]()
Als een vrouw haar soap wil zien dan lukt haar dat ook!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lukt niet als je in het matras geplet bent
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen als je het nooit geprobeerd hebt
ik ga echt niet lief doen tegen die scharrel van mij, dan is zn ego straks groter dan die van mijquote:
Nee johquote:
Terecht welquote:Op woensdag 18 december 2013 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga echt niet lief doen tegen die scharrel van mij, dan is zn ego straks groter dan die van mij
Zeg je nu dat je veel ervaring met zeesterren hebt?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Je verwart mij met een onervaren kutje uit JNG hoor
Ahja als je aan t randje van t matras begint komt het wel goedquote:Op woensdag 18 december 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als een vrouw haar soap wil zien dan lukt haar dat ook!
met de spiegeltjes in de juiste positie welquote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lukt niet als je in het matras geplet bent
Lieve seks is ook overrated. Lieve vrouw helemaal...quote:Op woensdag 18 december 2013 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga echt niet lief doen tegen die scharrel van mij, dan is zn ego straks groter dan die van mij
Bestaan die dan,lieve vrouwen?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lieve seks is ook overrated. Lieve vrouw helemaal...
Mwoah, ik heb wel een keer mn nagels liggen vijlen tijdens.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je veel ervaring met zeesterren hebt?
liefquote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lieve seks is ook overrated. Lieve vrouw helemaal...
Zo lang je geen al te gekke dingen doet met die vijl geen probleem toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb wel een keer mn nagels liggen vijlen tijdens.
Ik was boos, dan mag dat
Het werd niet echt gewaardeerd hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo lang je geen al te gekke dingen doet met die vijl geen probleem toch?
Wowquote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was boos, dan mag dat
Hoiquote:
bij mijn eerste vriendje keek ik tijdens altijd Oprah.. En ik haat Oprahquote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was boos, dan mag dat
Ach t kan een leuke uitdaging zijn..... wint de vijl of de tong....quote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het werd niet echt gewaardeerd hoor
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij mijn eerste vriendje keek ik tijdens altijd Oprah.. En ik haat Oprah
mot je?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had Y. ook een keer. Toen werd ik het zat en ging ik in zijn oren kijken.
Hij: mama, wat doe je?
Ik: iets controleren!
Hij: wat dan?
Ik: of je misschien een banaan in je oor hebt waardoor je niet meer kan luisteren!!
Hij: wacht even!!
*rent naar de keuken, pakt een banaan en rent terug met een banaan in zijn oor*
Ik: ik geef het op!
de vijl.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach t kan een leuke uitdaging zijn..... wint de vijl of de tong....
Hij had mij een maand ervoor uitgescholden voor hoer. Had al een maand pikstraf, ik was niet van plan om hem blij te maken!!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach t kan een leuke uitdaging zijn..... wint de vijl of de tong....
huishoudelijke klusjes zat voor jequote:Op woensdag 18 december 2013 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
Van vijlen onder de seks naar onthouding, goed bezig zeg ik
[..]
Je riep niet?![]()
Moet je een keer van die varkensoren halen bij de dierenwinkel johquote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik zeg altijd dat ik nieuwe oren ga halen bij de supermarkt....
Oh ja, daar was ik mee bezig!!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huishoudelijke klusjes zat voor je
Pas maar op of ik ga weer bacon plaatjes zoekenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huishoudelijke klusjes zat voor je
succes!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, daar was ik mee bezig!!
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op of ik ga weer bacon plaatjes zoeken
Wowquote:Op woensdag 18 december 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had mij een maand ervoor uitgescholden voor hoer. Had al een maand pikstraf, ik was niet van plan om hem blij te maken!!
Na een paar tellen was hij het ook zat en stopte hij, toen ben ik naar zn broek gelopen en heb ik 50 gulden gepakt en gezegd dat ik dat voortaan doe als hij me hoer noemt.
Dat deed hij pas weer toen ik hem gedumpt had dus het had wel gewerkt.
Als je 'm op de juiste manier kleineert, doet dat én wat met zijn ego én wat met de kwaliteit van de seks. Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Niks mis met goedmaakseksquote:Op woensdag 18 december 2013 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je 'm op de juiste manier kleineert, doet dat én wat met zijn ego én wat met de kwaliteit van de seks. Ik zie alleen maar voordelen.
Maar ik heb geen hond waar ik ze dan aan kan slijtenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je een keer van die varkensoren halen bij de dierenwinkel joh
Als ik zie wie het geschreven heeft hoef ik al niet verder te lezenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
Maagd neukt vriendin ziekenhuis in
--
Maargoed, sporten.
Djeez?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik zie wie het geschreven heeft hoef ik al niet verder te lezen
Dat is toch de enige die dit soort berichten indient?quote:
Dit.quote:
Go, fietsie!!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef fietsie het volgende:
Pfff eindelijk stil. Hoef ik niet weer de boze pappa te gaan staan uithangen boven.
In Amerika heeft iedereen toch van die simpele gipswandjes?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef fietsie het volgende:
Wel knap op met 1 heupstoot een hoofd door een muur te rammen. Moet het een behoorlijk puddingmuurtje geweest zijn.
Ahja da's ook wel weer waar. En dan is een chickie van 40nogwat kilo inderdaad wel door een muur heen te ketsenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Amerika heeft iedereen toch van die simpele gipswandjes?
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat
Zus en zo
Tijd voor een klein stukje taart
Zelfgemaakte appeltaart?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of het lekker is.
Meestal wel.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of het lekker is.
Meestal wel.![]()
Ze had er zelfs hongergevoel veroorzakende plaatjes van getrokken met een camera...quote:
Goed bezig die LoLaquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze had er zelfs hongergevoel veroorzakende plaatjes van getrokken met een camera...
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig die LoLa![]()
Welkom terug in de SEX SC trouwens, hoe is het met jou?
Gezelligquote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef fietsie het volgende:
[..]Thnx
Ben weer wat meer tijd in Fok! aan het steken en minder 'elders'.
En omdat ik ook weinig tijd meer heb om te schrijven vermoei ik mensen daar ook niemeer mee![]()
Ken ik nietquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bodem is van bastogne koek
Dan slagroom met monchou en daarboven op kersenzooi
Klinkt niet als iets wat ik lustquote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bodem is van bastogne koek
Dan slagroom met monchou en daarboven op kersenzooi
Ik zie het!!quote:
uhm ik weet niet hoeveel er is. Ik ga zo kijkenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik ben morgen in de buurt, kan ik een stukje komen oppikken?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Koen zit in het huis?
Die vind ik wel appetijtelijk om naar te kijken zeg maar
[Sorry, had even foon, mijn pa]quote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Zin in de feestdagen? Leuk al die drukte in het dorp dankzij 3FM?
Lijkt me zeer gezellig allemaalquote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
[Sorry, had even foon, mijn pa]
Nou ehm, Leeuwarden is voor de zakelijke "gebruiker" van de stad wat ontwricht
En ehm, ieder 2 stappen kom je iets "goed doellerigs" tegen, al 2 weken, waardoor er wat een overdosis is ontstaan
Wat wel leuk was was dat 15 dagen durende concert in Romijn, waarbij ook een lid van de raad van bestuur een halfuurtje een gastoptreden deed.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me zeer gezellig allemaal
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het nu over hebtquote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat wel leuk was was dat 15 dagen durende concert in Romijn, waarbij ook een lid van de raad van bestuur een halfuurtje een gastoptreden deed.
Tbv Serious Request is er in Leeuwarden een 15 dagen durend non-stop popconcert bezig in muziekcentrum Romijn, waarbij het einde (en een officieel wereldrecord) net op tijd zijn om het opgehaalde geld net voor sluiten van het glazen huis te doneren.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het nu over hebt
Coen jaquote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Koen zit in het huis?
Die vind ik wel appetijtelijk om naar te kijken zeg maar
Er was ooit een topic hier op Fok waar je een Gif avatar kon laten maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:51 schreef fietsie het volgende:
Wat een geklier zeg om zelf een bewegende ava te maken als je dat nog nooit gedaan hebt, en te lui bent geweest om te zoeken of er ook een howto voor is
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er was ooit een topic hier op Fok waar je een Gif avatar kon laten maken.
Thanks, ik zat al te klooien met Gimpquote:
Een beetje vent wacht gewoon op frissere tijden!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een beetje vent zet door
De ehm... mental image wordt er niet prettiger op zo....quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef rival het volgende:
[..]
Een beetje vent wacht gewoon op frissere tijden!
Je nood is wel erg hoog als je in bloed gaat liggen stampen imho.
De mannen die dat zeggen hebben nog nooit hun pik uit een bloedbad gehaald of zijn gewoon echt viespeuken!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
De ehm... mental image wordt er niet prettiger op zo....
Niksquote:Op woensdag 18 december 2013 21:19 schreef rival het volgende:
[..]
De mannen die dat zeggen hebben nog nooit hun pik uit een bloedbad gehaald of zijn gewoon echt viespeuken!
En nu?
Persoonlijk heb ik in die situatie vrijwel altijd de douche als lokatie gehanteerd....quote:Op woensdag 18 december 2013 21:19 schreef rival het volgende:
[..]
De mannen die dat zeggen hebben nog nooit hun pik uit een bloedbad gehaald of zijn gewoon echt viespeuken!
En nu?
Ik wacht liever op de volgende uitgebreide sessiequote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik in die situatie vrijwel altijd de douche als lokatie gehanteerd....
Nou ging de hele week best goed maar vandaag zit het niet mee.quote:
Ik vond het net zo lekker rustigquote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef rival het volgende:
[..]
Nou ging de hele week best goed maar vandaag zit het niet mee.
Ik had jullie bijna moeten missen
ik voel de liefdequote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het net zo lekker rustig
whut?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fijn, de eerste maand gaat al niet goed komen
Vrijdagochtend naar huis!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer huis? Is het vrij-vrij of maa-maa?
Heerlijk he?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef rival het volgende:
[..]
Vrijdagochtend naar huis!
Dan vanaf maandag 2 dagen werken en weer 5 vrij
Ik heb iets van 650 euro gestort gekregen van 't UWV van de 2e tot de 15e.. En daar moet ik het maar mee doen tot over 4 weken.. Ik kom zo'n 1000 euro te kort in 1 klapquote:
Sja... welkom bij het uwvquote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb iets van 650 euro gestort gekregen van 't UWV van de 2e tot de 15e.. En daar moet ik het maar mee doen tot over 4 weken.. Ik kom zo'n 1000 euro te kort in 1 klap
Altijd vrij is niet altijd centjesquote:Op woensdag 18 december 2013 21:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ja vrije dagen
Was ik maar altijd vrij om te doen en laten wat ik zelf wil
Dan zal het de Civic maar moeten worden. Kan je weer een jaartje vooruit.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik die zou hebben wel ja, maar helaas..
Kontje verkopen achter het station dusquote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb iets van 650 euro gestort gekregen van 't UWV van de 2e tot de 15e.. En daar moet ik het maar mee doen tot over 4 weken.. Ik kom zo'n 1000 euro te kort in 1 klap
*proest* mijn theequote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef rival het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station dus
Nee dat is dan ook de reden dat ik het niet heb hequote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd vrij is niet altijd centjes
Dan kan ik ook niet solliciteren slimmerik.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zal het de Civic maar moeten worden. Kan je weer een jaartje vooruit.
Tuurlijk wel, OV is prima!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan ik ook niet solliciteren slimmerik.
Je zou bijna zeggen "Ga met de bus" ?quote:
Jouwe?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef rival het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |