bij mijn eerste vriendje keek ik tijdens altijd Oprah.. En ik haat Oprahquote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb wel een keer mn nagels liggen vijlen tijdens.
Ik was boos, dan mag dat
Ach t kan een leuke uitdaging zijn..... wint de vijl of de tong....quote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het werd niet echt gewaardeerd hoor
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij mijn eerste vriendje keek ik tijdens altijd Oprah.. En ik haat Oprah
mot je?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had Y. ook een keer. Toen werd ik het zat en ging ik in zijn oren kijken.
Hij: mama, wat doe je?
Ik: iets controleren!
Hij: wat dan?
Ik: of je misschien een banaan in je oor hebt waardoor je niet meer kan luisteren!!
Hij: wacht even!!
*rent naar de keuken, pakt een banaan en rent terug met een banaan in zijn oor*
Ik: ik geef het op!
de vijl.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach t kan een leuke uitdaging zijn..... wint de vijl of de tong....
Hij had mij een maand ervoor uitgescholden voor hoer. Had al een maand pikstraf, ik was niet van plan om hem blij te maken!!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach t kan een leuke uitdaging zijn..... wint de vijl of de tong....
huishoudelijke klusjes zat voor jequote:Op woensdag 18 december 2013 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
Van vijlen onder de seks naar onthouding, goed bezig zeg ik
[..]
Je riep niet?![]()
Moet je een keer van die varkensoren halen bij de dierenwinkel johquote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik zeg altijd dat ik nieuwe oren ga halen bij de supermarkt....
Oh ja, daar was ik mee bezig!!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huishoudelijke klusjes zat voor je
Pas maar op of ik ga weer bacon plaatjes zoekenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huishoudelijke klusjes zat voor je
succes!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, daar was ik mee bezig!!
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op of ik ga weer bacon plaatjes zoeken
Wowquote:Op woensdag 18 december 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had mij een maand ervoor uitgescholden voor hoer. Had al een maand pikstraf, ik was niet van plan om hem blij te maken!!
Na een paar tellen was hij het ook zat en stopte hij, toen ben ik naar zn broek gelopen en heb ik 50 gulden gepakt en gezegd dat ik dat voortaan doe als hij me hoer noemt.
Dat deed hij pas weer toen ik hem gedumpt had dus het had wel gewerkt.
Als je 'm op de juiste manier kleineert, doet dat én wat met zijn ego én wat met de kwaliteit van de seks. Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ga echt niet lief doen tegen die scharrel van mij, dan is zn ego straks groter dan die van mij
Niks mis met goedmaakseksquote:Op woensdag 18 december 2013 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je 'm op de juiste manier kleineert, doet dat én wat met zijn ego én wat met de kwaliteit van de seks. Ik zie alleen maar voordelen.
Maar ik heb geen hond waar ik ze dan aan kan slijtenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je een keer van die varkensoren halen bij de dierenwinkel joh
Als ik zie wie het geschreven heeft hoef ik al niet verder te lezenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
Maagd neukt vriendin ziekenhuis in
--
Maargoed, sporten.
Djeez?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik zie wie het geschreven heeft hoef ik al niet verder te lezen
Dat is toch de enige die dit soort berichten indient?quote:
Dit.quote:
Go, fietsie!!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef fietsie het volgende:
Pfff eindelijk stil. Hoef ik niet weer de boze pappa te gaan staan uithangen boven.
In Amerika heeft iedereen toch van die simpele gipswandjes?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef fietsie het volgende:
Wel knap op met 1 heupstoot een hoofd door een muur te rammen. Moet het een behoorlijk puddingmuurtje geweest zijn.
Ahja da's ook wel weer waar. En dan is een chickie van 40nogwat kilo inderdaad wel door een muur heen te ketsenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Amerika heeft iedereen toch van die simpele gipswandjes?
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat
Zus en zo
Tijd voor een klein stukje taart
Zelfgemaakte appeltaart?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of het lekker is.
Meestal wel.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of het lekker is.
Meestal wel.![]()
Ze had er zelfs hongergevoel veroorzakende plaatjes van getrokken met een camera...quote:
Goed bezig die LoLaquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze had er zelfs hongergevoel veroorzakende plaatjes van getrokken met een camera...
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig die LoLa![]()
Welkom terug in de SEX SC trouwens, hoe is het met jou?
Gezelligquote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef fietsie het volgende:
[..]Thnx
Ben weer wat meer tijd in Fok! aan het steken en minder 'elders'.
En omdat ik ook weinig tijd meer heb om te schrijven vermoei ik mensen daar ook niemeer mee![]()
Ken ik nietquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bodem is van bastogne koek
Dan slagroom met monchou en daarboven op kersenzooi
Klinkt niet als iets wat ik lustquote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bodem is van bastogne koek
Dan slagroom met monchou en daarboven op kersenzooi
Ik zie het!!quote:
uhm ik weet niet hoeveel er is. Ik ga zo kijkenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik ben morgen in de buurt, kan ik een stukje komen oppikken?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Koen zit in het huis?
Die vind ik wel appetijtelijk om naar te kijken zeg maar
[Sorry, had even foon, mijn pa]quote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Zin in de feestdagen? Leuk al die drukte in het dorp dankzij 3FM?
Lijkt me zeer gezellig allemaalquote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
[Sorry, had even foon, mijn pa]
Nou ehm, Leeuwarden is voor de zakelijke "gebruiker" van de stad wat ontwricht
En ehm, ieder 2 stappen kom je iets "goed doellerigs" tegen, al 2 weken, waardoor er wat een overdosis is ontstaan
Wat wel leuk was was dat 15 dagen durende concert in Romijn, waarbij ook een lid van de raad van bestuur een halfuurtje een gastoptreden deed.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me zeer gezellig allemaal
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het nu over hebtquote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat wel leuk was was dat 15 dagen durende concert in Romijn, waarbij ook een lid van de raad van bestuur een halfuurtje een gastoptreden deed.
Tbv Serious Request is er in Leeuwarden een 15 dagen durend non-stop popconcert bezig in muziekcentrum Romijn, waarbij het einde (en een officieel wereldrecord) net op tijd zijn om het opgehaalde geld net voor sluiten van het glazen huis te doneren.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het nu over hebt
Coen jaquote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Koen zit in het huis?
Die vind ik wel appetijtelijk om naar te kijken zeg maar
Er was ooit een topic hier op Fok waar je een Gif avatar kon laten maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:51 schreef fietsie het volgende:
Wat een geklier zeg om zelf een bewegende ava te maken als je dat nog nooit gedaan hebt, en te lui bent geweest om te zoeken of er ook een howto voor is
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er was ooit een topic hier op Fok waar je een Gif avatar kon laten maken.
Thanks, ik zat al te klooien met Gimpquote:
Een beetje vent wacht gewoon op frissere tijden!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een beetje vent zet door
De ehm... mental image wordt er niet prettiger op zo....quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef rival het volgende:
[..]
Een beetje vent wacht gewoon op frissere tijden!
Je nood is wel erg hoog als je in bloed gaat liggen stampen imho.
De mannen die dat zeggen hebben nog nooit hun pik uit een bloedbad gehaald of zijn gewoon echt viespeuken!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
De ehm... mental image wordt er niet prettiger op zo....
Niksquote:Op woensdag 18 december 2013 21:19 schreef rival het volgende:
[..]
De mannen die dat zeggen hebben nog nooit hun pik uit een bloedbad gehaald of zijn gewoon echt viespeuken!
En nu?
Persoonlijk heb ik in die situatie vrijwel altijd de douche als lokatie gehanteerd....quote:Op woensdag 18 december 2013 21:19 schreef rival het volgende:
[..]
De mannen die dat zeggen hebben nog nooit hun pik uit een bloedbad gehaald of zijn gewoon echt viespeuken!
En nu?
Ik wacht liever op de volgende uitgebreide sessiequote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik in die situatie vrijwel altijd de douche als lokatie gehanteerd....
Nou ging de hele week best goed maar vandaag zit het niet mee.quote:
Ik vond het net zo lekker rustigquote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef rival het volgende:
[..]
Nou ging de hele week best goed maar vandaag zit het niet mee.
Ik had jullie bijna moeten missen
ik voel de liefdequote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het net zo lekker rustig
whut?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fijn, de eerste maand gaat al niet goed komen
Vrijdagochtend naar huis!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer huis? Is het vrij-vrij of maa-maa?
Heerlijk he?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef rival het volgende:
[..]
Vrijdagochtend naar huis!
Dan vanaf maandag 2 dagen werken en weer 5 vrij
Ik heb iets van 650 euro gestort gekregen van 't UWV van de 2e tot de 15e.. En daar moet ik het maar mee doen tot over 4 weken.. Ik kom zo'n 1000 euro te kort in 1 klapquote:
Sja... welkom bij het uwvquote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb iets van 650 euro gestort gekregen van 't UWV van de 2e tot de 15e.. En daar moet ik het maar mee doen tot over 4 weken.. Ik kom zo'n 1000 euro te kort in 1 klap
Altijd vrij is niet altijd centjesquote:Op woensdag 18 december 2013 21:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ja vrije dagen
Was ik maar altijd vrij om te doen en laten wat ik zelf wil
Dan zal het de Civic maar moeten worden. Kan je weer een jaartje vooruit.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik die zou hebben wel ja, maar helaas..
Kontje verkopen achter het station dusquote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb iets van 650 euro gestort gekregen van 't UWV van de 2e tot de 15e.. En daar moet ik het maar mee doen tot over 4 weken.. Ik kom zo'n 1000 euro te kort in 1 klap
*proest* mijn theequote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef rival het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station dus
Nee dat is dan ook de reden dat ik het niet heb hequote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd vrij is niet altijd centjes
Dan kan ik ook niet solliciteren slimmerik.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zal het de Civic maar moeten worden. Kan je weer een jaartje vooruit.
Tuurlijk wel, OV is prima!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan ik ook niet solliciteren slimmerik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |