quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Koen zit in het huis?
Die vind ik wel appetijtelijk om naar te kijken zeg maar
[Sorry, had even foon, mijn pa]quote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Zin in de feestdagen? Leuk al die drukte in het dorp dankzij 3FM?
Lijkt me zeer gezellig allemaalquote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
[Sorry, had even foon, mijn pa]
Nou ehm, Leeuwarden is voor de zakelijke "gebruiker" van de stad wat ontwricht
En ehm, ieder 2 stappen kom je iets "goed doellerigs" tegen, al 2 weken, waardoor er wat een overdosis is ontstaan
Wat wel leuk was was dat 15 dagen durende concert in Romijn, waarbij ook een lid van de raad van bestuur een halfuurtje een gastoptreden deed.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me zeer gezellig allemaal
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het nu over hebtquote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat wel leuk was was dat 15 dagen durende concert in Romijn, waarbij ook een lid van de raad van bestuur een halfuurtje een gastoptreden deed.
Tbv Serious Request is er in Leeuwarden een 15 dagen durend non-stop popconcert bezig in muziekcentrum Romijn, waarbij het einde (en een officieel wereldrecord) net op tijd zijn om het opgehaalde geld net voor sluiten van het glazen huis te doneren.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het nu over hebt
Coen jaquote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Koen zit in het huis?
Die vind ik wel appetijtelijk om naar te kijken zeg maar
Er was ooit een topic hier op Fok waar je een Gif avatar kon laten maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:51 schreef fietsie het volgende:
Wat een geklier zeg om zelf een bewegende ava te maken als je dat nog nooit gedaan hebt, en te lui bent geweest om te zoeken of er ook een howto voor is
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er was ooit een topic hier op Fok waar je een Gif avatar kon laten maken.
Thanks, ik zat al te klooien met Gimpquote:
Een beetje vent wacht gewoon op frissere tijden!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een beetje vent zet door
De ehm... mental image wordt er niet prettiger op zo....quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef rival het volgende:
[..]
Een beetje vent wacht gewoon op frissere tijden!
Je nood is wel erg hoog als je in bloed gaat liggen stampen imho.
De mannen die dat zeggen hebben nog nooit hun pik uit een bloedbad gehaald of zijn gewoon echt viespeuken!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
De ehm... mental image wordt er niet prettiger op zo....
Niksquote:Op woensdag 18 december 2013 21:19 schreef rival het volgende:
[..]
De mannen die dat zeggen hebben nog nooit hun pik uit een bloedbad gehaald of zijn gewoon echt viespeuken!
En nu?
Persoonlijk heb ik in die situatie vrijwel altijd de douche als lokatie gehanteerd....quote:Op woensdag 18 december 2013 21:19 schreef rival het volgende:
[..]
De mannen die dat zeggen hebben nog nooit hun pik uit een bloedbad gehaald of zijn gewoon echt viespeuken!
En nu?
Ik wacht liever op de volgende uitgebreide sessiequote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik in die situatie vrijwel altijd de douche als lokatie gehanteerd....
Nou ging de hele week best goed maar vandaag zit het niet mee.quote:
Ik vond het net zo lekker rustigquote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef rival het volgende:
[..]
Nou ging de hele week best goed maar vandaag zit het niet mee.
Ik had jullie bijna moeten missen
ik voel de liefdequote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het net zo lekker rustig
whut?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fijn, de eerste maand gaat al niet goed komen
Vrijdagochtend naar huis!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer huis? Is het vrij-vrij of maa-maa?
Heerlijk he?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef rival het volgende:
[..]
Vrijdagochtend naar huis!
Dan vanaf maandag 2 dagen werken en weer 5 vrij
Ik heb iets van 650 euro gestort gekregen van 't UWV van de 2e tot de 15e.. En daar moet ik het maar mee doen tot over 4 weken.. Ik kom zo'n 1000 euro te kort in 1 klapquote:
Sja... welkom bij het uwvquote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb iets van 650 euro gestort gekregen van 't UWV van de 2e tot de 15e.. En daar moet ik het maar mee doen tot over 4 weken.. Ik kom zo'n 1000 euro te kort in 1 klap
Altijd vrij is niet altijd centjesquote:Op woensdag 18 december 2013 21:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ja vrije dagen
Was ik maar altijd vrij om te doen en laten wat ik zelf wil
Dan zal het de Civic maar moeten worden. Kan je weer een jaartje vooruit.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik die zou hebben wel ja, maar helaas..
Kontje verkopen achter het station dusquote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb iets van 650 euro gestort gekregen van 't UWV van de 2e tot de 15e.. En daar moet ik het maar mee doen tot over 4 weken.. Ik kom zo'n 1000 euro te kort in 1 klap
*proest* mijn theequote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef rival het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station dus
Nee dat is dan ook de reden dat ik het niet heb hequote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd vrij is niet altijd centjes
Dan kan ik ook niet solliciteren slimmerik.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zal het de Civic maar moeten worden. Kan je weer een jaartje vooruit.
Tuurlijk wel, OV is prima!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan ik ook niet solliciteren slimmerik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |