hahahaquote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het al 3 jaar liggen geloof ik. Zo epic is het.
A what now?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar er zit geen billenbijter in.
Tjah dat is dan weer jammer.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar er zit geen billenbijter in.
Mu heeft een soortgelijk spel, maar dat is vertaald in het Nederlands.quote:
Ja hey verzin de volgende keer zelf watquote:Op woensdag 18 december 2013 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
Helemaal niet wat is dat nou weer voor deceptie TT
Je sluit hem zelf ja!quote:Op woensdag 18 december 2013 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hey verzin de volgende keer zelf wat
Ja baas...quote:Op woensdag 18 december 2013 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dus?
Niet zeiken over de TT....
Ik geloof het direct.quote:
Neehoor, het staat ongeveer 3 uur op, maar je hebt er niet echt omkijken naar. Wel even best een hoop snijden.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof het direct.
Duurde het lang om te maken? Wil het altijd nog wel eens zelf proberen te maken voor als er bezoek is.
Volgens mij gaat er niemand meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:31 schreef fietsie het volgende:
Ging ik nou nog het risico lopen een hele lading Sex SC-ers tegen te komen in de komende dagen in Leeuwarden? Of valt dat mee?
tzou zo maar kunnenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:31 schreef fietsie het volgende:
Ging ik nou nog het risico lopen een hele lading Sex SC-ers tegen te komen in de komende dagen in Leeuwarden? Of valt dat mee?
Ik ga sowieso niet naar Leeuwarden dus je bent veiligquote:Op woensdag 18 december 2013 15:31 schreef fietsie het volgende:
Snijden is geen punt. Messen zijn leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, het staat ongeveer 3 uur op, maar je hebt er niet echt omkijken naar. Wel even best een hoop snijden.
Dan moet je het zeker eens maken. Het is zo onwijs lekker.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snijden is geen punt. Messen zijn leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |