SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het hele probleem. Het gaat niet om de wall die er ligt maar om hoeveel trading bots / whales er verkopen daar onder. Dan kan het echt nog 5 x zo hard naar beneden. Of niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 07:54 schreef Mortaxx het volgende:
Trouwens dezelfde bodem als de crash van 7 december. Tot nu toe dan
Pre-China was 150 of zoquote:Op woensdag 18 december 2013 08:15 schreef Amun90 het volgende:
Ik denk dat we richting de 300 gaan... pre-China prijzen
cheap coin
So edgyquote:
Ooit in mijn hele leven zal hij wel weer door de 1000 komen. No worries.quote:
Kijk eerst naar die 'walls' in China voordat je koopt, ze worden allemaal een voor een onderuit gehaald. Gaat nog wel zo even door denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ooit in mijn hele leven zal hij wel weer door de 1000 komen. No worries.
Net verkocht... denk dat we nog wel de 500 gaan zien.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:22 schreef Ranjit het volgende:
Buyorder van 480 toch maar even gecancelled, wie weet waar dit heen gaat..
Hmm.. we zien wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:23 schreef Amun90 het volgende:
[..]
Kijk eerst naar die 'walls' in China voordat je koopt, ze worden allemaal een voor een onderuit gehaald. Gaat nog wel zo even door denk ik.
Waarom? Je mag niet meer depositen naar Chinese Exchanges. Het is daar praktisch voorbij. Al die bitcoins in China gaan nu verkocht worden omdat je alleen nog maar kan withdrawen.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Zouden een aantal banken de handen ineen hebben geslagen om de boel te saboteren? Is nu wel erg laag.
Inderdaad, echter zijn de algo's ook geprogammeerd om China als indicator te gebruiken, terwijl dat nu niet meer de bedoeling is. Iedere Chinees die wil handelen kan dat nog gewoon, alleen via het buitenland. Er moet nu niet meer naar de Chinese exchanges gekeken worden. Je ziet dat al een heel klein beetje, we staan 100$ hoger, maar dit verschil zou toch echt veel meer moeten worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom? Je mag niet meer depositen naar Chinese Exchanges. Het is daar praktisch voorbij. Al die bitcoins in China gaan nu verkocht worden omdat je alleen nog maar kan withdrawen.
quote:ElShoshonee: China just declared war against USA!
Dat zal dan op termijn wel glad getrokken worden. Dat China de boel blokkeert geeft maar weer aan waar bitcoin voor staat. Zodra deze crash tot bedaren is gekomen heeft het gros weer een alternatieve manier gevonden om met BTC om te gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:27 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Inderdaad, echter zijn de algo's ook geprogammeerd om China als indicator te gebruiken, terwijl dat nu niet meer de bedoeling is. Iedere Chinees die wil handelen kan dat nog gewoon, alleen via het buitenland. Er moet nu niet meer naar de Chinese exchanges gekeken worden. Je ziet dat al een heel klein beetje, we staan 100$ hoger, maar dit verschil zou toch echt veel meer moeten worden.
Ik koop bitcoins niet als protest tegen de gevestigde bankwereld, daar maak ik zelfs deel van uit. Echter is het gewoon een veel beter systeem om geld over/om te zetten dan de systemen die we nu kennen. Dus Paypal, Ideal, Western Union en al die betalingssystemen zullen overbodig worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:29 schreef Faazz het volgende:
[..]
Dat zal dan op termijn wel glad getrokken worden. Dat China de boel blokkeert geeft maar weer aan waar bitcoin voor staat. Zodra deze crash tot bedaren is gekomen heeft het gros weer een alternatieve manier gevonden om met BTC om te gaan.
quote:Op woensdag 18 december 2013 08:31 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Ik koop bitcoins niet als protest tegen de gevestigde bankwereld, daar maak ik zelfs deel van uit. Echter is het gewoon een veel beter systeem om geld over/om te zetten dan de systemen die we nu kennen. Dus Paypal, Ideal, Western Union en al die betalingssystemen zullen overbodig worden.
Voor chinezen is BTC-fiat en vice versa nu toch onmogelijk geworden?quote:Op woensdag 18 december 2013 08:27 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Inderdaad, echter zijn de algo's ook geprogammeerd om China als indicator te gebruiken, terwijl dat nu niet meer de bedoeling is. Iedere Chinees die wil handelen kan dat nog gewoon, alleen via het buitenland. Er moet nu niet meer naar de Chinese exchanges gekeken worden. Je ziet dat al een heel klein beetje, we staan 100$ hoger, maar dit verschil zou toch echt veel meer moeten worden.
Chinezen kunnen gewoon omzetten in USD en naar btc-e transferren, of gewoon je btc porto transferren naar btc-e of crypt...quote:Op woensdag 18 december 2013 08:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Voor chinezen is BTC-fiat in vice versa nu toch onmogelijk geworden?
ja, maar bitcoins kopen met geld op je bankrekening, of verkopen naar je bankrekening?quote:Op woensdag 18 december 2013 08:36 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Chinezen kunnen gewoon omzetten in USD en naar btc-e transferren, of gewoon je btc porto transferren naar btc-e of crypt...
Via exchangs in het buitenland kan dat nog gewoon. En ze kunnen wel btc > bankrekeningquote:Op woensdag 18 december 2013 08:37 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja, maar bitcoins kopen met geld op je bankrekening, of verkopen naar je bankrekening?
ach ja, die waren ook verantwoordelijk voor het opdrijven van de prijs in november, toen klaagde niemandquote:
Toen waren ze nog cool.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ach ja, die waren ook verantwoordelijk voor het opdrijven van de prijs in november, toen klaagde niemand
quote:
haha, omdat je geen flauw idee hebt waar je mee bezig bentquote:Op woensdag 18 december 2013 08:50 schreef Ticootje het volgende:
Echt, waarom heb ik niet gewoon verkocht toen ik ging slapen..
Alles is weg.quote:
omdat je dacht dat het ging stijgen waarschijnlijk!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:50 schreef Ticootje het volgende:
Echt, waarom heb ik niet gewoon verkocht toen ik ging slapen..
Is het zo erg?quote:Op woensdag 18 december 2013 08:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vraag me af of er al iemand zelfmoord heeft gepleegd?
Nou, ik had eigenlijk verwacht dat het een beetje rond die 20-23 bleef schommelen ja…quote:Op woensdag 18 december 2013 08:52 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
omdat je dacht dat het ging stijgen waarschijnlijk!
Sta op het randje. Hou met tegen!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vraag me af of er al iemand zelfmoord heeft gepleegd?
Alles onder ¤40.000 is een drama.quote:
fiat deposit china is disabled...ze verkopen alles en er is niemand om het te kopen...quote:Op woensdag 18 december 2013 08:56 schreef lipjes het volgende:
Damn wat is er gebeurd
Gox/BTC-e gehackt?
China die miners fussileerd?
Obama die bitcoins heeft gekocht?
die prijs
Dit was van vorige crash:quote:
Wie?quote:Op woensdag 18 december 2013 08:56 schreef Ludacriss het volgende:
Mensen waarom geld investeren, als je dat eigenlijk niet kwijt kan?
Damnquote:Op woensdag 18 december 2013 08:57 schreef ABombali het volgende:
[..]
fiat deposit china is disabled...ze verkopen alles en er is niemand om het te kopen...
Je bruiloft door de wc zien gaan?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:01 schreef Leafeon672 het volgende:
In de VS zijn er zelfs studenten die 'student loans' hebben aangevraagd zodat ze bitcoins konden kopen.
Dat zal wel meevallen, heb gisteren 90% gecashed waar je een leuke bruiloft mee kan vieren. Overigens konden we dat ook al zonder dat geld.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:00 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Je bruiloft door de wc zien gaan?
Over een jaar is deze crash weer minuscuul vergeleken met de nieuwe bubbel.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:01 schreef Leafeon672 het volgende:
In de VS zijn er zelfs studenten die 'student loans' hebben aangevraagd zodat ze bitcoins konden kopen.
Vergeet ook niet dat er al meermaals een crash is geweest. Veel mensen zullen daarom ook laag instappen omdat ze denken dat het weer goed komt.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Laten we niet vergeten dat het merendeel van de mensen BTC heeft gekocht als investering op korte termijn met die enorme increases. Die willen er dus ook weer snel uit. Nu moeten ze alleen de knoop nog doorhakken of ze er met verlies uit stappen of dat ze de toekomst aandurven.
Juist. Ik heb vrijdag nog 0.75 gekocht a $860 dollar, die ga ik dus echt niet met verlies verkopen. Ik mine rustig verder en ruil mijn altcoins in voor LTC/BTC, dat traden in BTC moet nog maar even op zich laten wachten. Ik zit er ook in voor de lange termijn en blijf dus ook holden!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:11 schreef Happel het volgende:
Ik ben er in gestapt voor lange termijn. Niet om snel winst te maken, dus blijf holden.
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:11 schreef Happel het volgende:
Ik ben er in gestapt voor lange termijn. Niet om snel winst te maken, dus blijf holden.
Geen idee, egwoon holden.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:17 schreef firecow het volgende:
Hoe krijg je trouwens je geld van btc-e af zonder te verkopen op bitonic ?? Voor het geval dat :p
Die tweet is echt baasquote:Op woensdag 18 december 2013 09:15 schreef kthxbye het volgende:
Ja reuze!
Even wat vertrouwen kweken:
http://i.imgur.com/XRS4QRU.png
http://www.reddit.com/r/B(...)coinbase_and_bitpay/
Koers van 400$ is best reeël...dus iedereen die verkoopt heeft het slim gedaanquote:Op woensdag 18 december 2013 09:20 schreef Ame_thyst het volgende:
al die paniek sell stress kippen fucken de markt, niet die paar chinezen
mag nu opzich wel stoppen met dalen
Zat ik me ook al af te vragenquote:Op woensdag 18 december 2013 09:17 schreef firecow het volgende:
Hoe krijg je trouwens je geld van btc-e af zonder te verkopen op bitonic ?? Voor het geval dat :p
Bodem van $400, daarna een korte rally naar 650 om vervolgens weer te normaliseren naar 450.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:21 schreef ABombali het volgende:
[..]
Koers van 400$ is best reeël...dus iedereen die verkoopt heeft het slim gedaan
Dat is het voordeel van mijn crossfire setup.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:25 schreef SosuaCafe het volgende:
En dan al die gasten die voor duizenden dollars die giga miners hadden gekocht in china. Poeh.
Ja, maar gamen met 4 videokaarten is ook weer teveel van het goedequote:Op woensdag 18 december 2013 09:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van mijn crossfire setup.
Kan keihard gamen sowieso
Zoiets denk ik ja, alleen een lagere bodem en rally. 300 - 500 of zo.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:22 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Bodem van $400, daarna een korte rally naar 650 om vervolgens weer te normaliseren naar 450.
Daarom heb ik er maar 2 gekochtquote:Op woensdag 18 december 2013 09:27 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, maar gamen met 4 videokaarten is ook weer teveel van het goede
Zelfs die staan rood.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:29 schreef roislecxe het volgende:
Als een razende dit topic weer.
Iemand nog interesse om over stomme dogecoins te ouwehoeren?
Och, 500 aantikken, weer een of twee keer iets naar boven, en nog een keer aantikken en doorvreten. Zo is het de laatste dagen met alle weerstand gegaan toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:30 schreef Faazz het volgende:
Behoorlijk wat weerstand richting sub500
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:32 schreef trustychords het volgende:
[..]
Och, 500 aantikken, weer een of twee keer iets naar boven, en nog een keer aantikken en doorvreten. Zo is het de laatste dagen met alle weerstand gegaan toch?
Iemand hier nog een antwoord op?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:14 schreef kthxbye het volgende:
Betekent het China nieuws nou eigenlijk dat ze niet mogen handelen in BTC, of alle cryptocurrencies? Het zou mooi zijn als CHNCoin of LTC nu ineens een dikke boost krijgt, maar dat zie je niet gebeuren geloof ik...
Mooie kansen!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:32 schreef trustychords het volgende:
[..]
Och, 500 aantikken, weer een of twee keer iets naar boven, en nog een keer aantikken en doorvreten. Zo is het de laatste dagen met alle weerstand gegaan toch?
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:34 schreef NoNickOne het volgende:
OMG DE POMG!!! DE BUBBEL BARST!!! EINZ EINzZ111@@$$
China gaat alles verbieden mang, daar kun je vergif op innemen. Zei het 10 topics geleden al maar niemand luistert.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:33 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Iemand hier nog een antwoord op?
Ik denk dat als bitcoin er mee klaar is, je de rest ook wel uit kan zwaaienquote:Op woensdag 18 december 2013 09:33 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Iemand hier nog een antwoord op?
Is dat officieel? Zijn er nieuwe berichten? Topic gaat zo hard dat ik even niet ga teruglezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
China gaat alles verbieden mang, daar kun je vergif op innemen. Zei het 10 topics geleden al maar niemand luistert.
Wel echt gemeen van ze.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
China gaat alles verbieden mang, daar kun je vergif op innemen. Zei het 10 topics geleden al maar niemand luistert.
Yes, lekker inkopen rond die 500, en dan proberen te sellen met een paar procent in een heel kort tijdsframe. Goed plan, kan niet falen, zeker nu de exchanges allemaal zo stabiel blijken te zijn met dergelijke veranderingen in de koers!quote:
Lijkt mij dat de downtrend daarvoor nog te groot is?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:36 schreef trustychords het volgende:
[..]
Yes, lekker inkopen rond die 500, en dan proberen te sellen met een paar procent in een heel kort tijdsframe. Goed plan, kan niet falen, zeker nu de exchanges allemaal zo stabiel blijken te zijn met dergelijke veranderingen in de koers!
Ik zal de volgende keer even een /s toevoegen ;-)quote:Op woensdag 18 december 2013 09:37 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de downtrend daarvoor nog te groot is?
Heen en weer switchen in 3 seconden! Het werkt echt!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:37 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de downtrend daarvoor nog te groot is?
fail trollquote:Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga gewoon 3btc kopen nu denk. Over 3 weken staat het weer fijn rond 900 en is iedereen dit weer vergeten.
Gisteren op $650 niet willen verkopen, omdat verlies en bodem zal wel bereikt zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 09:39 schreef roislecxe het volgende:
Gister te gieren om ingekocht bij 712 NIET bij 708 te willen verkopen.
Natuurlijk niet. Die gasten verdienen juist nu enorm aan al de fee's. Ze zijn echt niet gek,quote:Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef Amun90 het volgende:
BTC-e gaat er zo vandoor met jullie geld.
Waarom nu? Wacht nog een uurtje dan heb je 50% extra kassakortingquote:Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga gewoon 3btc kopen nu denk. Over 3 weken staat het weer fijn rond 900 en is iedereen dit weer vergeten.
gisteren gestopt met short gaan omdati k dacht was afgelopenquote:Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Gisteren op $650 niet willen verkopen, omdat verlies en bodem zal wel bereikt zijn
Altijd fijn om zo terug te denken hequote:Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Gisteren op $650 niet willen verkopen, omdat verlies en bodem zal wel bereikt zijn
Achteraf altijd makkelijk praten hequote:Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Nee ze gaan zo'n risico echt niet nemenquote:Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Die gasten verdienen juist nu enorm aan al de fee's. Ze zijn echt niet gek,
Ik wacht nog even op de ommekeerquote:Op woensdag 18 december 2013 09:44 schreef ABombali het volgende:
[..]
Waarom nu? Wacht nog een uurtje dan heb je 50% extra kassakorting
had ik maar had ik maar....quote:Op woensdag 18 december 2013 09:44 schreef lf2 het volgende:
[..]
gisteren gestopt met short gaan omdati k dacht was afgelopen
had me 500 usd opgebrachtals ik doro was gegaan
jij moet echt zo blij zijn!quote:
Jij bent aan het kopen?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:46 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk, profiteren van het leed van anderen.
De mean zal ergens tussen de 200 - 300 zijn verwacht ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Roep jij eens waar de grens ligt. 300?
Hier lezen denk ik??quote:
Hey, daar hebben we onze waarzegger weer!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:46 schreef ABombali het volgende:
Het ergste is nog wel dat velen hun familieleden hebben aangeraden om in bitcoin te stappen
'Bitcoin heeft de toekomst'![]()
![]()
Bull trap bedoel jequote:Op woensdag 18 december 2013 09:47 schreef Ranjit het volgende:
Net ingekocht op 475.03, dit is overduidelijk de bodem.
Zeker. Ik ben ook m'n spaargeld aan het overhevelen!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:47 schreef Ranjit het volgende:
Net ingekocht op 475.03, dit is overduidelijk de bodem.
Nog niet. Maar zodra het dalen stopt dan ga ik losquote:
100$ denk. Geen geintje.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Roep jij eens waar de grens ligt. 300?
Ik zeg niet dat het niet waar is, ik vind het gewoon grappig...quote:Op woensdag 18 december 2013 09:47 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Hey, daar hebben we onze waarzegger weer!
Omdat alleen een paar grote jongens proberen de boel tegen te houden.quote:
Echt, ga op /r/bitcoin onzin uit lopen kramen. Dacht dat we het hier redelijk inhoudelijk hielden.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat alleen een paar grote jongens proberen de boel tegen te houden.
Dan ga ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard balen. Ik heb m'n buy van 482 gecannceled. Een andere fokker had m op 480 liggen. Die heeft m binnen als ie niet gecanceled heeft.quote:
Niet gaan huilen nu he.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:51 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Echt, ga op /r/bitcoin onzin uit lopen kramen. Dacht dat we het hier redelijk inhoudelijk hielden.
En toch blijven mensen erin trappenquote:
Week.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Binnen een tijdbestek van... een paar dagen?
Was ik, maar heb hem verstandig gecancelled, vertrouw het niksquote:Op woensdag 18 december 2013 09:51 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Dan ga ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard balen. Ik heb m'n buy van 482 gecannceled. Een andere fokker had m op 480 liggen. Die heeft m binnen als ie niet gecanceled heeft.
Heb je teveel bitcoins?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:51 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Echt, ga op /r/bitcoin onzin uit lopen kramen. Dacht dat we het hier redelijk inhoudelijk hielden.
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/B(...)hotline_1800273talk/
Hier hetzelfde gevoel. Ik denk nu alleen maar 1510 dollar! Mijn hoogste ooit was 1660 dollar. Fucking 1510 dollar. In fiat. Hoe mooi!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:51 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Was ik, maar heb hem verstandig gecancelled, vertrouw het niks
Ha, je kunt helegaar niet zwemmen in je virtuele coin.quote:
Netjes! Mijn piek was $5000, nu nog maar $2000, maar ach. Zit er toch gratis in.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:53 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Hier hetzelfde gevoel. Ik denk nu alleen maar 1510 dollar! Mijn hoogste ooit was 1660 dollar. Fucking 1510 dollar. In fiat. Hoe mooi!![]()
![]()
![]()
![]()
Begonnen met 400 euro
Dan zit je er inderdaad heel anders naar te kijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:55 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Netjes! Mijn piek was $5000, nu nog maar $2000, maar ach. Zit er toch gratis in.
Omwisselen naar eurquote:Op woensdag 18 december 2013 09:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ha, je kunt helegaar niet zwemmen in je virtuele coin.
Wel in m'n eurotjesquote:Op woensdag 18 december 2013 09:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ha, je kunt helegaar niet zwemmen in je virtuele coin.
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:58 schreef Wijnbo het volgende:
Snel wat pizza's besteld om thuisbezorgd the loller trollen.
Sell order… LTC op 43.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Hebben jullie nog buy orders staan?
Ik even niet in ieder geval.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Kerel enig idee hoeveel coins in China gekocht zijn? En dan moeten we nu doen alsof deze coins niet snel beschikbaar gaan komen op andere exchanges?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:58 schreef Aeqvitas het volgende:
Er moet gewoon niet meer naar China gekeken worden. Dat is nu een beetje het probleem gok ik.
http://fiatleak.com/quote:Op woensdag 18 december 2013 10:01 schreef roislecxe het volgende:
Wat was ook weer die site waar je kan zien waar de BTC heengaan a la minute?
Kijken of china nog koopt
Yepzquote:Op woensdag 18 december 2013 10:02 schreef vincm het volgende:
En weer 600 btc op bitonic... Zij sluiten gewoon hun portemonnee zodra de prijs te laag wordt?
De china exchange wordt als referentie gebruikt maar deze exchange gaat helemaal leeg lopen omdat er geen geld meer op wordt gezet. Dit geld - iig de grote jongens - kunnen als ze willen gewoon doorspelen in USA/EUR/whatever. BTC heeft nog steeds maar een waarde van 7 miljard hé, TomTom is groter geweest dan dat.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:01 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Kerel enig idee hoeveel coins in China gekocht zijn? En dan moeten we nu doen alsof deze coins niet snel beschikbaar gaan komen op andere exchanges?
Beetje lastig als China de grote aanjager is van de Bitcoin.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:58 schreef Aeqvitas het volgende:
Er moet gewoon niet meer naar China gekeken worden. Dat is nu een beetje het probleem gok ik.
Such hindsight much heart painquote:Op woensdag 18 december 2013 10:03 schreef strbo het volgende:
Hoe heb ik ooit mijn shortpositie gister er uit kunnen gooien. So profit, such loss. Wow.
mijn buy order staat op 395 dollarquote:Op woensdag 18 december 2013 10:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Terwijl die eigenlijk horen te slapen, kan je nagaan..quote:Op woensdag 18 december 2013 10:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zag het ook. VS harkt alles binnen.
Ga nog steeds short dan. Je gebruikt metatrader toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:03 schreef strbo het volgende:
Hoe heb ik ooit mijn shortpositie gister er uit kunnen gooien. So profit, such loss. Wow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |