Net verkocht... denk dat we nog wel de 500 gaan zien.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:22 schreef Ranjit het volgende:
Buyorder van 480 toch maar even gecancelled, wie weet waar dit heen gaat..
Hmm.. we zien wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:23 schreef Amun90 het volgende:
[..]
Kijk eerst naar die 'walls' in China voordat je koopt, ze worden allemaal een voor een onderuit gehaald. Gaat nog wel zo even door denk ik.
Waarom? Je mag niet meer depositen naar Chinese Exchanges. Het is daar praktisch voorbij. Al die bitcoins in China gaan nu verkocht worden omdat je alleen nog maar kan withdrawen.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Zouden een aantal banken de handen ineen hebben geslagen om de boel te saboteren? Is nu wel erg laag.
Inderdaad, echter zijn de algo's ook geprogammeerd om China als indicator te gebruiken, terwijl dat nu niet meer de bedoeling is. Iedere Chinees die wil handelen kan dat nog gewoon, alleen via het buitenland. Er moet nu niet meer naar de Chinese exchanges gekeken worden. Je ziet dat al een heel klein beetje, we staan 100$ hoger, maar dit verschil zou toch echt veel meer moeten worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom? Je mag niet meer depositen naar Chinese Exchanges. Het is daar praktisch voorbij. Al die bitcoins in China gaan nu verkocht worden omdat je alleen nog maar kan withdrawen.
quote:ElShoshonee: China just declared war against USA!
Dat zal dan op termijn wel glad getrokken worden. Dat China de boel blokkeert geeft maar weer aan waar bitcoin voor staat. Zodra deze crash tot bedaren is gekomen heeft het gros weer een alternatieve manier gevonden om met BTC om te gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:27 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Inderdaad, echter zijn de algo's ook geprogammeerd om China als indicator te gebruiken, terwijl dat nu niet meer de bedoeling is. Iedere Chinees die wil handelen kan dat nog gewoon, alleen via het buitenland. Er moet nu niet meer naar de Chinese exchanges gekeken worden. Je ziet dat al een heel klein beetje, we staan 100$ hoger, maar dit verschil zou toch echt veel meer moeten worden.
Ik koop bitcoins niet als protest tegen de gevestigde bankwereld, daar maak ik zelfs deel van uit. Echter is het gewoon een veel beter systeem om geld over/om te zetten dan de systemen die we nu kennen. Dus Paypal, Ideal, Western Union en al die betalingssystemen zullen overbodig worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:29 schreef Faazz het volgende:
[..]
Dat zal dan op termijn wel glad getrokken worden. Dat China de boel blokkeert geeft maar weer aan waar bitcoin voor staat. Zodra deze crash tot bedaren is gekomen heeft het gros weer een alternatieve manier gevonden om met BTC om te gaan.
quote:Op woensdag 18 december 2013 08:31 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Ik koop bitcoins niet als protest tegen de gevestigde bankwereld, daar maak ik zelfs deel van uit. Echter is het gewoon een veel beter systeem om geld over/om te zetten dan de systemen die we nu kennen. Dus Paypal, Ideal, Western Union en al die betalingssystemen zullen overbodig worden.
Voor chinezen is BTC-fiat en vice versa nu toch onmogelijk geworden?quote:Op woensdag 18 december 2013 08:27 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Inderdaad, echter zijn de algo's ook geprogammeerd om China als indicator te gebruiken, terwijl dat nu niet meer de bedoeling is. Iedere Chinees die wil handelen kan dat nog gewoon, alleen via het buitenland. Er moet nu niet meer naar de Chinese exchanges gekeken worden. Je ziet dat al een heel klein beetje, we staan 100$ hoger, maar dit verschil zou toch echt veel meer moeten worden.
Chinezen kunnen gewoon omzetten in USD en naar btc-e transferren, of gewoon je btc porto transferren naar btc-e of crypt...quote:Op woensdag 18 december 2013 08:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Voor chinezen is BTC-fiat in vice versa nu toch onmogelijk geworden?
ja, maar bitcoins kopen met geld op je bankrekening, of verkopen naar je bankrekening?quote:Op woensdag 18 december 2013 08:36 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Chinezen kunnen gewoon omzetten in USD en naar btc-e transferren, of gewoon je btc porto transferren naar btc-e of crypt...
Via exchangs in het buitenland kan dat nog gewoon. En ze kunnen wel btc > bankrekeningquote:Op woensdag 18 december 2013 08:37 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja, maar bitcoins kopen met geld op je bankrekening, of verkopen naar je bankrekening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |