ach ja, die waren ook verantwoordelijk voor het opdrijven van de prijs in november, toen klaagde niemandquote:
Toen waren ze nog cool.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ach ja, die waren ook verantwoordelijk voor het opdrijven van de prijs in november, toen klaagde niemand

quote:
haha, omdat je geen flauw idee hebt waar je mee bezig bentquote:Op woensdag 18 december 2013 08:50 schreef Ticootje het volgende:
Echt, waarom heb ik niet gewoon verkocht toen ik ging slapen..
Alles is weg.quote:
omdat je dacht dat het ging stijgen waarschijnlijk!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:50 schreef Ticootje het volgende:
Echt, waarom heb ik niet gewoon verkocht toen ik ging slapen..
Is het zo erg?quote:Op woensdag 18 december 2013 08:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vraag me af of er al iemand zelfmoord heeft gepleegd?
Nou, ik had eigenlijk verwacht dat het een beetje rond die 20-23 bleef schommelen ja…quote:Op woensdag 18 december 2013 08:52 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
omdat je dacht dat het ging stijgen waarschijnlijk!
Sta op het randje. Hou met tegen!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vraag me af of er al iemand zelfmoord heeft gepleegd?
Alles onder ¤40.000 is een drama.quote:
fiat deposit china is disabled...ze verkopen alles en er is niemand om het te kopen...quote:Op woensdag 18 december 2013 08:56 schreef lipjes het volgende:
Damn wat is er gebeurd
Gox/BTC-e gehackt?
China die miners fussileerd?
Obama die bitcoins heeft gekocht?
die prijs
Dit was van vorige crash:quote:
Wie?quote:Op woensdag 18 december 2013 08:56 schreef Ludacriss het volgende:
Mensen waarom geld investeren, als je dat eigenlijk niet kwijt kan?
Damnquote:Op woensdag 18 december 2013 08:57 schreef ABombali het volgende:
[..]
fiat deposit china is disabled...ze verkopen alles en er is niemand om het te kopen...
Je bruiloft door de wc zien gaan?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:01 schreef Leafeon672 het volgende:
In de VS zijn er zelfs studenten die 'student loans' hebben aangevraagd zodat ze bitcoins konden kopen.
Dat zal wel meevallen, heb gisteren 90% gecashed waar je een leuke bruiloft mee kan vieren. Overigens konden we dat ook al zonder dat geld.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:00 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Je bruiloft door de wc zien gaan?
Over een jaar is deze crash weer minuscuul vergeleken met de nieuwe bubbel.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:01 schreef Leafeon672 het volgende:
In de VS zijn er zelfs studenten die 'student loans' hebben aangevraagd zodat ze bitcoins konden kopen.
Vergeet ook niet dat er al meermaals een crash is geweest. Veel mensen zullen daarom ook laag instappen omdat ze denken dat het weer goed komt.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Laten we niet vergeten dat het merendeel van de mensen BTC heeft gekocht als investering op korte termijn met die enorme increases. Die willen er dus ook weer snel uit. Nu moeten ze alleen de knoop nog doorhakken of ze er met verlies uit stappen of dat ze de toekomst aandurven.
Juist. Ik heb vrijdag nog 0.75 gekocht a $860 dollar, die ga ik dus echt niet met verlies verkopen. Ik mine rustig verder en ruil mijn altcoins in voor LTC/BTC, dat traden in BTC moet nog maar even op zich laten wachten. Ik zit er ook in voor de lange termijn en blijf dus ook holden!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:11 schreef Happel het volgende:
Ik ben er in gestapt voor lange termijn. Niet om snel winst te maken, dus blijf holden.
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:11 schreef Happel het volgende:
Ik ben er in gestapt voor lange termijn. Niet om snel winst te maken, dus blijf holden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |