ach ja, die waren ook verantwoordelijk voor het opdrijven van de prijs in november, toen klaagde niemandquote:
Toen waren ze nog cool.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ach ja, die waren ook verantwoordelijk voor het opdrijven van de prijs in november, toen klaagde niemand

quote:
haha, omdat je geen flauw idee hebt waar je mee bezig bentquote:Op woensdag 18 december 2013 08:50 schreef Ticootje het volgende:
Echt, waarom heb ik niet gewoon verkocht toen ik ging slapen..
Alles is weg.quote:
omdat je dacht dat het ging stijgen waarschijnlijk!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:50 schreef Ticootje het volgende:
Echt, waarom heb ik niet gewoon verkocht toen ik ging slapen..
Is het zo erg?quote:Op woensdag 18 december 2013 08:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vraag me af of er al iemand zelfmoord heeft gepleegd?
Nou, ik had eigenlijk verwacht dat het een beetje rond die 20-23 bleef schommelen ja…quote:Op woensdag 18 december 2013 08:52 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
omdat je dacht dat het ging stijgen waarschijnlijk!
Sta op het randje. Hou met tegen!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vraag me af of er al iemand zelfmoord heeft gepleegd?
Alles onder ¤40.000 is een drama.quote:
fiat deposit china is disabled...ze verkopen alles en er is niemand om het te kopen...quote:Op woensdag 18 december 2013 08:56 schreef lipjes het volgende:
Damn wat is er gebeurd
Gox/BTC-e gehackt?
China die miners fussileerd?
Obama die bitcoins heeft gekocht?
die prijs
Dit was van vorige crash:quote:
Wie?quote:Op woensdag 18 december 2013 08:56 schreef Ludacriss het volgende:
Mensen waarom geld investeren, als je dat eigenlijk niet kwijt kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |