Yes, lekker inkopen rond die 500, en dan proberen te sellen met een paar procent in een heel kort tijdsframe. Goed plan, kan niet falen, zeker nu de exchanges allemaal zo stabiel blijken te zijn met dergelijke veranderingen in de koers!quote:
Lijkt mij dat de downtrend daarvoor nog te groot is?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:36 schreef trustychords het volgende:
[..]
Yes, lekker inkopen rond die 500, en dan proberen te sellen met een paar procent in een heel kort tijdsframe. Goed plan, kan niet falen, zeker nu de exchanges allemaal zo stabiel blijken te zijn met dergelijke veranderingen in de koers!
Ik zal de volgende keer even een /s toevoegen ;-)quote:Op woensdag 18 december 2013 09:37 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de downtrend daarvoor nog te groot is?
Heen en weer switchen in 3 seconden! Het werkt echt!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:37 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de downtrend daarvoor nog te groot is?
fail trollquote:Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga gewoon 3btc kopen nu denk. Over 3 weken staat het weer fijn rond 900 en is iedereen dit weer vergeten.
Gisteren op $650 niet willen verkopen, omdat verlies en bodem zal wel bereikt zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 09:39 schreef roislecxe het volgende:
Gister te gieren om ingekocht bij 712 NIET bij 708 te willen verkopen.
Natuurlijk niet. Die gasten verdienen juist nu enorm aan al de fee's. Ze zijn echt niet gek,quote:Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef Amun90 het volgende:
BTC-e gaat er zo vandoor met jullie geld.
Waarom nu? Wacht nog een uurtje dan heb je 50% extra kassakortingquote:Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga gewoon 3btc kopen nu denk. Over 3 weken staat het weer fijn rond 900 en is iedereen dit weer vergeten.
gisteren gestopt met short gaan omdati k dacht was afgelopenquote:Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Gisteren op $650 niet willen verkopen, omdat verlies en bodem zal wel bereikt zijn
Altijd fijn om zo terug te denken hequote:Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Gisteren op $650 niet willen verkopen, omdat verlies en bodem zal wel bereikt zijn
Achteraf altijd makkelijk praten hequote:Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Nee ze gaan zo'n risico echt niet nemenquote:Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Die gasten verdienen juist nu enorm aan al de fee's. Ze zijn echt niet gek,
Ik wacht nog even op de ommekeerquote:Op woensdag 18 december 2013 09:44 schreef ABombali het volgende:
[..]
Waarom nu? Wacht nog een uurtje dan heb je 50% extra kassakorting
had ik maar had ik maar....quote:Op woensdag 18 december 2013 09:44 schreef lf2 het volgende:
[..]
gisteren gestopt met short gaan omdati k dacht was afgelopen
had me 500 usd opgebrachtals ik doro was gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |