Netjes! Mijn piek was $5000, nu nog maar $2000, maar ach. Zit er toch gratis in.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:53 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Hier hetzelfde gevoel. Ik denk nu alleen maar 1510 dollar! Mijn hoogste ooit was 1660 dollar. Fucking 1510 dollar. In fiat. Hoe mooi!![]()
![]()
![]()
![]()
Begonnen met 400 euro
Dan zit je er inderdaad heel anders naar te kijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:55 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Netjes! Mijn piek was $5000, nu nog maar $2000, maar ach. Zit er toch gratis in.
Omwisselen naar eurquote:Op woensdag 18 december 2013 09:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ha, je kunt helegaar niet zwemmen in je virtuele coin.
Wel in m'n eurotjesquote:Op woensdag 18 december 2013 09:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ha, je kunt helegaar niet zwemmen in je virtuele coin.
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:58 schreef Wijnbo het volgende:
Snel wat pizza's besteld om thuisbezorgd the loller trollen.
Sell order… LTC op 43.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Hebben jullie nog buy orders staan?
Ik even niet in ieder geval.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Kerel enig idee hoeveel coins in China gekocht zijn? En dan moeten we nu doen alsof deze coins niet snel beschikbaar gaan komen op andere exchanges?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:58 schreef Aeqvitas het volgende:
Er moet gewoon niet meer naar China gekeken worden. Dat is nu een beetje het probleem gok ik.
http://fiatleak.com/quote:Op woensdag 18 december 2013 10:01 schreef roislecxe het volgende:
Wat was ook weer die site waar je kan zien waar de BTC heengaan a la minute?
Kijken of china nog koopt
Yepzquote:Op woensdag 18 december 2013 10:02 schreef vincm het volgende:
En weer 600 btc op bitonic... Zij sluiten gewoon hun portemonnee zodra de prijs te laag wordt?
De china exchange wordt als referentie gebruikt maar deze exchange gaat helemaal leeg lopen omdat er geen geld meer op wordt gezet. Dit geld - iig de grote jongens - kunnen als ze willen gewoon doorspelen in USA/EUR/whatever. BTC heeft nog steeds maar een waarde van 7 miljard hé, TomTom is groter geweest dan dat.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:01 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Kerel enig idee hoeveel coins in China gekocht zijn? En dan moeten we nu doen alsof deze coins niet snel beschikbaar gaan komen op andere exchanges?
Beetje lastig als China de grote aanjager is van de Bitcoin.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:58 schreef Aeqvitas het volgende:
Er moet gewoon niet meer naar China gekeken worden. Dat is nu een beetje het probleem gok ik.
Such hindsight much heart painquote:Op woensdag 18 december 2013 10:03 schreef strbo het volgende:
Hoe heb ik ooit mijn shortpositie gister er uit kunnen gooien. So profit, such loss. Wow.
mijn buy order staat op 395 dollarquote:Op woensdag 18 december 2013 10:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Terwijl die eigenlijk horen te slapen, kan je nagaan..quote:Op woensdag 18 december 2013 10:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zag het ook. VS harkt alles binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |