Geen idee, egwoon holden.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:17 schreef firecow het volgende:
Hoe krijg je trouwens je geld van btc-e af zonder te verkopen op bitonic ?? Voor het geval dat :p
Die tweet is echt baasquote:Op woensdag 18 december 2013 09:15 schreef kthxbye het volgende:
Ja reuze!
Even wat vertrouwen kweken:
http://i.imgur.com/XRS4QRU.png
http://www.reddit.com/r/B(...)coinbase_and_bitpay/
Koers van 400$ is best reeël...dus iedereen die verkoopt heeft het slim gedaanquote:Op woensdag 18 december 2013 09:20 schreef Ame_thyst het volgende:
al die paniek sell stress kippen fucken de markt, niet die paar chinezen
mag nu opzich wel stoppen met dalen
Zat ik me ook al af te vragenquote:Op woensdag 18 december 2013 09:17 schreef firecow het volgende:
Hoe krijg je trouwens je geld van btc-e af zonder te verkopen op bitonic ?? Voor het geval dat :p
Bodem van $400, daarna een korte rally naar 650 om vervolgens weer te normaliseren naar 450.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:21 schreef ABombali het volgende:
[..]
Koers van 400$ is best reeël...dus iedereen die verkoopt heeft het slim gedaan
Dat is het voordeel van mijn crossfire setup.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:25 schreef SosuaCafe het volgende:
En dan al die gasten die voor duizenden dollars die giga miners hadden gekocht in china. Poeh.
Ja, maar gamen met 4 videokaarten is ook weer teveel van het goedequote:Op woensdag 18 december 2013 09:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van mijn crossfire setup.
Kan keihard gamen sowieso
Zoiets denk ik ja, alleen een lagere bodem en rally. 300 - 500 of zo.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:22 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Bodem van $400, daarna een korte rally naar 650 om vervolgens weer te normaliseren naar 450.
Daarom heb ik er maar 2 gekochtquote:Op woensdag 18 december 2013 09:27 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, maar gamen met 4 videokaarten is ook weer teveel van het goede
Zelfs die staan rood.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:29 schreef roislecxe het volgende:
Als een razende dit topic weer.
Iemand nog interesse om over stomme dogecoins te ouwehoeren?
Och, 500 aantikken, weer een of twee keer iets naar boven, en nog een keer aantikken en doorvreten. Zo is het de laatste dagen met alle weerstand gegaan toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:30 schreef Faazz het volgende:
Behoorlijk wat weerstand richting sub500
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:32 schreef trustychords het volgende:
[..]
Och, 500 aantikken, weer een of twee keer iets naar boven, en nog een keer aantikken en doorvreten. Zo is het de laatste dagen met alle weerstand gegaan toch?
Iemand hier nog een antwoord op?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:14 schreef kthxbye het volgende:
Betekent het China nieuws nou eigenlijk dat ze niet mogen handelen in BTC, of alle cryptocurrencies? Het zou mooi zijn als CHNCoin of LTC nu ineens een dikke boost krijgt, maar dat zie je niet gebeuren geloof ik...
Mooie kansen!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:32 schreef trustychords het volgende:
[..]
Och, 500 aantikken, weer een of twee keer iets naar boven, en nog een keer aantikken en doorvreten. Zo is het de laatste dagen met alle weerstand gegaan toch?
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:34 schreef NoNickOne het volgende:
OMG DE POMG!!! DE BUBBEL BARST!!! EINZ EINzZ111@@$$
China gaat alles verbieden mang, daar kun je vergif op innemen. Zei het 10 topics geleden al maar niemand luistert.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:33 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Iemand hier nog een antwoord op?
Ik denk dat als bitcoin er mee klaar is, je de rest ook wel uit kan zwaaienquote:Op woensdag 18 december 2013 09:33 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Iemand hier nog een antwoord op?
Is dat officieel? Zijn er nieuwe berichten? Topic gaat zo hard dat ik even niet ga teruglezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
China gaat alles verbieden mang, daar kun je vergif op innemen. Zei het 10 topics geleden al maar niemand luistert.
Wel echt gemeen van ze.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
China gaat alles verbieden mang, daar kun je vergif op innemen. Zei het 10 topics geleden al maar niemand luistert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |