Het moet voor Bulgaren nog een beetje uit te spreken zijn. Willem gaat hem niet worden. Al vind ik de naam wel tofquote:
Ach, mijn kater heet Kotka terwijl Kotka poes betekentquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:03 schreef Fripsel het volgende:
Tommy! Of Brent of Abel
Edit: Oh wacht je hebt het over een haar! Doordat er in de eerste post Willem stond ging ik ervanuit dat het een jongen was.
Dan vind ik Suus of Suzie wel een leuke naam.
Als ode aan Knut mag ze best een Japanse naam hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:03 schreef GGMM het volgende:
OP gelezen het blijkt toch jouw puppy te zijn.
Ik en Knut stellen voor dat je hem hachiko noemt.
Ah ik wou net Kotka voorstellenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, mijn kater heet Kotka terwijl Kotka poes betekentDus in principe maakt dat niet echt uit
Ze is wel een beetje Clinterig jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf...
Het favoriet Japans eten topic is hierquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf...
Gezien haar Oost-Europese afkomst opteer ik dan voor Sletlana de Straatteefquote:
Op foto 2 jaquote:
24. De vele zon hier doet m'n huid zichtbaar kwaad. Maar ik heb een goed hart en een schone geestquote:
M'n hond heet muisquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:29 schreef zarGon het volgende:
Je muis heb je Mishka (muis in het Bulgaars) genoemd.
Je kater heb je Kotka (poes in het Bulgaars) genoemd.
Noem je hond dan Kuche (hond in het Bulgaars).
Dan noem je de andere Plŭkh (of gewoon 'Pluk')quote:
En de volgende heet Kip?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:46 schreef kawa4 het volgende:
ik vernoem mijn honden naar Caravans,
heb een Fendt en een Tabbert gehad
en nou heb ik een Knaus
quote:
op deze site staan eigenlijk alle merken van caravansquote:Op woensdag 18 december 2013 13:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En daarna Hobby, Chateau of Dethleffs?
Mooi om je hond Alpenkreuzer te noemenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:38 schreef kawa4 het volgende:
[..]
[..]
op deze site staan eigenlijk alle merken van caravans
http://www.caravans.nl/
toen ik Fendt ( de eerste caravan hond op ging halen) wist ik dus totaal nog geen naam,
en toen ik heel toevallig achter een Fendt caravan aan ree.
wat het simpel
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi om je hond Alpenkreuzer te noemen
Maya vind ik wel leukquote:
Hallo...quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:03 schreef GGMM het volgende:
...quote:Op donderdag 19 december 2013 09:06 schreef Iwanius het volgende:
Hallo... kijk jij niet teveel Japanse films?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:03 schreef GGMM het volgende:
quote:Aka-jima is also famous for the story of two dogs: Shiro on Aka-jima and Marilyn on Zamami-jima. They met when Shiro travelled on his owners boat to Zamami but the passion was such that he started swimming over every day to rendezvous with Marilyn on Zamami's Ama beach.
The locals frequently sighted Shiro paddling across the (3 km) strait. His feat was so amazing that it gained national recognition and inspired the film: Marilyn ni Aitai (I want to see Marilyn). Marilyn died in 1987, bringing an end to Shiro's seafaring days, and he himself died at the advanced age of 17. There is a statue of Shiro on Nishihama beach (his point of departure) and a similar monument to Marilyn also exists on Zamamijima.[3]
Shiro is een jongetjequote:Op donderdag 19 december 2013 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dven ik ga bij nader inzien voor Shiro
[..]Wat een baas.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:02 schreef GGMM het volgende:
Waarom moeten wij een naam verzinnen voor een puppy die in het nieuws is geweest? Het is jouw puppy niet.
Wat ben je toch ook een debielquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:03 schreef GGMM het volgende:
Ze zijn hier redelijk gemakkelijk. Eindigd een naam op een andere letter dan een 'a', dan is het een meisjequote:Op donderdag 19 december 2013 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat weten ze in Bulgarije toch niet
Waar slaat dit op?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je toch ook een debiel
#TeamDebarmhartigeSamaritaanDven
#Team DBSD
Je poging een nieuw topic te verpesten wat terugslaat omdat je heel de OP niet had gelezenquote:
Bedankt voor deze support LRquote:Op donderdag 19 december 2013 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Lazar, kan gecombineerd worden met Princess
[..]
Je poging een nieuw topic te verpesten wat terugslaat omdat je heel de OP niet had gelezen
Tevens is het "Knut en ik"
Dat was geen poging het topic te verpesten, ik begreep het gewoon niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Je poging een nieuw topic te verpesten wat terugslaat omdat je heel de OP niet had gelezen
Maar zo'n vreemde naam voor een chickquote:Op donderdag 19 december 2013 13:37 schreef Elan het volgende:
Jojoortje haar naam (Clint) blijf ik nog steeds baas vinden. Simpelweg omdat het beestje daar precies op lijkt .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |