Het moet voor Bulgaren nog een beetje uit te spreken zijn. Willem gaat hem niet worden. Al vind ik de naam wel tofquote:
Ach, mijn kater heet Kotka terwijl Kotka poes betekentquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:03 schreef Fripsel het volgende:
Tommy! Of Brent of Abel
Edit: Oh wacht je hebt het over een haar! Doordat er in de eerste post Willem stond ging ik ervanuit dat het een jongen was.
Dan vind ik Suus of Suzie wel een leuke naam.
Als ode aan Knut mag ze best een Japanse naam hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:03 schreef GGMM het volgende:
OP gelezen het blijkt toch jouw puppy te zijn.
Ik en Knut stellen voor dat je hem hachiko noemt.
Ah ik wou net Kotka voorstellenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, mijn kater heet Kotka terwijl Kotka poes betekentDus in principe maakt dat niet echt uit
Ze is wel een beetje Clinterig jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf...
Het favoriet Japans eten topic is hierquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf...
Gezien haar Oost-Europese afkomst opteer ik dan voor Sletlana de Straatteefquote:
Op foto 2 jaquote:
24. De vele zon hier doet m'n huid zichtbaar kwaad. Maar ik heb een goed hart en een schone geestquote:
M'n hond heet muisquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:29 schreef zarGon het volgende:
Je muis heb je Mishka (muis in het Bulgaars) genoemd.
Je kater heb je Kotka (poes in het Bulgaars) genoemd.
Noem je hond dan Kuche (hond in het Bulgaars).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |