Misschien moet je Michelin even inlichten dat er betere zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
9 maanden van tevoren reserveren
En jiro is niet DÉ beste, maar de bekendste.
Want dat is DE graadmeter?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je Michelin even inlichten dat er betere zijn.
Dat is een misvatting. Goede sushi is niet vers van de vis op de rijst gelegd. Die besterft eerst nog in een vriezer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut breekt hier idd met 1 van zijn eigen basisregels namelijk dat sushi altijd vers van het mes moet zijn
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit is mijn eigen ramen gerecht
[ afbeelding ]
Ik ben nog niet zo goed in het plaatsen van foto'sTevens zijn de noodles in Nederland niet lekker
Dit is een feitquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een misvatting. Goede sushi is niet vers van de vis op de rijst gelegd. Die besterft eerst nog in een vriezer.
Als Rudolph van Veen een bigstar kan worden in Bulgarije kan een culinair programma van Knut en Kapi haast niet uitblijven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:20 schreef Dven het volgende:
Oh, nu werkt de foto wel. Ik wil jou wel eens zien in zo'n kazig televisieprogramma waarbij je mag koken voor wat buurtgenoten die jou vervolgens moeten beoordelen.
Even 24 cooking mailen. Een uitstekend idee weer van jequote:Op dinsdag 17 december 2013 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Rudolph van Veen een bigstar kan worden in Bulgarije kan een culinair programma van Knut en Kapi haast niet uitblijven.
Dit ben ik met je eens. Koken met Fok!-ers.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Rudolph van Veen een bigstar kan worden in Bulgarije kan een culinair programma van Knut en Kapi haast niet uitblijven.
Wat voor bouillon gebruik je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit is mijn eigen ramen gerecht
[ afbeelding ]
Ik ben nog niet zo goedTevens zijn de noodles in Nederland niet lekker
Ah dus dáár gebruik je de dashi voor. Ik vind van die konbu-frummeltjes met sesamzaad lekker als los hapje of in de onigiri ofzo maar weet nooit wat je dan met de dashi moet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelf getrokken dashi met kombu en katsuobushi
En dan nu over naar de jury voor de beoordeling :quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we het nog stilhouden, Deshain wil dit vast gaan verzieken met misplaatste opmerkingen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
Knut, ik zou dat eerste gerechtje van je wel eens willen proberen. Maar dat wordt in Nederland wel lastig denk ik?
Thanks dat ga ik kijken weet bourdain shows altijd te waarderen ;-)quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik raad jou aan om mind of a chef seizoen 1 te kijken. Show geregisseerd door Bourdain. Van de 16 afleveringen gaan er 14 in meer of mindere mate over Japan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |