Ze zijn hier redelijk gemakkelijk. Eindigd een naam op een andere letter dan een 'a', dan is het een meisjequote:Op donderdag 19 december 2013 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat weten ze in Bulgarije toch niet

Waar slaat dit op?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je toch ook een debiel
#TeamDebarmhartigeSamaritaanDven
#Team DBSD

Je poging een nieuw topic te verpesten wat terugslaat omdat je heel de OP niet had gelezenquote:

Bedankt voor deze support LRquote:Op donderdag 19 december 2013 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Lazar, kan gecombineerd worden met Princess
[..]
Je poging een nieuw topic te verpesten wat terugslaat omdat je heel de OP niet had gelezen
Tevens is het "Knut en ik"

Dat was geen poging het topic te verpesten, ik begreep het gewoon niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Je poging een nieuw topic te verpesten wat terugslaat omdat je heel de OP niet had gelezen

Maar zo'n vreemde naam voor een chickquote:Op donderdag 19 december 2013 13:37 schreef Elan het volgende:
Jojoortje haar naam (Clint) blijf ik nog steeds baas vinden. Simpelweg omdat het beestje daar precies op lijkt .

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |