Dan noem je de andere Plŭkh (of gewoon 'Pluk')quote:
En de volgende heet Kip?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:46 schreef kawa4 het volgende:
ik vernoem mijn honden naar Caravans,
heb een Fendt en een Tabbert gehad
en nou heb ik een Knaus
quote:
op deze site staan eigenlijk alle merken van caravansquote:Op woensdag 18 december 2013 13:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En daarna Hobby, Chateau of Dethleffs?
Mooi om je hond Alpenkreuzer te noemenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:38 schreef kawa4 het volgende:
[..]
[..]
op deze site staan eigenlijk alle merken van caravans
http://www.caravans.nl/
toen ik Fendt ( de eerste caravan hond op ging halen) wist ik dus totaal nog geen naam,
en toen ik heel toevallig achter een Fendt caravan aan ree.
wat het simpel
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi om je hond Alpenkreuzer te noemen
Maya vind ik wel leukquote:
Hallo...quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:03 schreef GGMM het volgende:
OP gelezen het blijkt toch jouw puppy te zijn.
Ik en Knut stellen voor dat je hem hachiko noemt.
...quote:Op donderdag 19 december 2013 09:06 schreef Iwanius het volgende:
Hallo... kijk jij niet teveel Japanse films?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:03 schreef GGMM het volgende:
quote:Aka-jima is also famous for the story of two dogs: Shiro on Aka-jima and Marilyn on Zamami-jima. They met when Shiro travelled on his owners boat to Zamami but the passion was such that he started swimming over every day to rendezvous with Marilyn on Zamami's Ama beach.
The locals frequently sighted Shiro paddling across the (3 km) strait. His feat was so amazing that it gained national recognition and inspired the film: Marilyn ni Aitai (I want to see Marilyn). Marilyn died in 1987, bringing an end to Shiro's seafaring days, and he himself died at the advanced age of 17. There is a statue of Shiro on Nishihama beach (his point of departure) and a similar monument to Marilyn also exists on Zamamijima.[3]
Shiro is een jongetjequote:Op donderdag 19 december 2013 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dven ik ga bij nader inzien voor Shiro
[..]Wat een baas.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:02 schreef GGMM het volgende:
Waarom moeten wij een naam verzinnen voor een puppy die in het nieuws is geweest? Het is jouw puppy niet.
Wat ben je toch ook een debielquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:03 schreef GGMM het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |