Van wie ben jij een kloon? DjKoelkastquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:00 schreef Ultimate_Original het volgende:
Voor alle haters en galspuwers. Rant hier over kut DJ's, belastinggeld verspilling, stompzinnige nummers und so weiter.
Kunnen we er weer een jaar vol elkaar de tering in wensen tegenaan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef lipjes het volgende:
De beste manier om je schuldgevoel af te kopen zo voor het eind van het jaar
Betrokkenheid acteren en ondertussen Nederlandse politici aan de schandpaal nagelen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:23 schreef H.FR het volgende:
Ik heb altijd het idee dat dit speciaal voor Giel Beelen bestaat.
Likequote:
Blijf dan lekker wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aanrijdtquote:
Ik kan me wel vinden in de tendens van je topic. Het voelt idd steeds meer als een moetje aan, waardoor je automatisch seperateness creeėrt, want je kunt toch wel wat geld missen voor de zieke kindjes? Het idee an sich is niet slecht, maar elk jaar weer vallen er spontaniteiten weg en wordt het meer lopende band werk.quote:
Ik kan niet meer oprecht geloven dat een dj het zwaar heeft als hij dat zegt, en ook het gezellig doen met de artiesten is nu heel 'gepland' erg jammer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:35 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in de tendens van je topic. Het voelt idd steeds meer als een moetje aan, waardoor je automatisch seperateness creeėrt, want je kunt toch wel wat geld missen voor de zieke kindjes? Het idee an sich is niet slecht, maar elk jaar weer vallen er spontaniteiten weg en wordt het meer lopende band werk.
Het punt is denk ik dat ze allemaal zo op het collectieve schuldgevoel gaan zitten, dan heb je automatisch ook een groep die er juist daarom niks van moet hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik kan niet meer oprecht geloven dat een dj het zwaar heeft als hij dat zegt, en ook het gezellig doen met de artiesten is nu heel 'gepland' erg jammer.
Er zijn nog wel leuke momentjes (giel boodschap!) maar verder wordt het wel steeds slapper en fletser.
niet persee, toen het begon in 2004 was ik verrast, er kwamen mensen geld brengen naar het huis er moest een brievenbus geinstalleerd worden, kortom men had geen idee wat er zou gaan gebeuren. Maar inmiddels hangen er allemaal verwachtingen aan, er moet een anthem komen, er moet een rare actie gedaan worden etc etc. De djs gaan zich meer en meer als cabaretier gedragen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:38 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Het punt is denk ik dat ze allemaal zo op het collectieve schuldgevoel gaan zitten, dan heb je automatisch ook een groep die er juist daarom niks van moet hebben.
Helemaal niet.Wij zijn nu even de 'zeurpieten'. van Serious Request. Onze stemmen zullen gehoord worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:09 schreef iAvani het volgende:
Waarom maak je je er zo druk over?
Laat lekker gaan en kruip terug in je hol
Inderdaad! "Een mening hebben mag, maar als die mening ons niet aanstaat moet je je muil houwe" mentaliteit ook altijdquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Helemaal niet.Wij zijn nu even de 'zeurpieten'. van Serious Request. Onze stemmen zullen gehoord worden.
Kan toch gewoon in KLB?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:50 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Inderdaad! "Een mening hebben mag, maar als die mening ons niet aanstaat moet je je muil houwe" mentaliteit ook altijd
Hier is geen ruimte voor een tegengeluid? Ik dacht dat dit SER was, waar alles besproken kan worden. En daar horen ook tegengeluiden bij.quote:
Die kinderen kunnen er niets aandoen dat ze diarree hebben en wij wel, wat is er dan op tegen dat we daar dan ook daadwerkelijk wat aan gaan doen middels deze actie?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:50 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Inderdaad! "Een mening hebben mag, maar als die mening ons niet aanstaat moet je je muil houwe" mentaliteit ook altijd
Dit is ook mijn grootste ergernisquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het niet zo vervelend dat men niet meer echt verrast is maar dat de djs nog steeds doen alsof ze verrast zijn is gewoon erg vervelend.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:03 schreef datismijnmening het volgende:
Serious RequestHypocriete bende
![]()
Deze singersongwriter is het beste wat er ooit op de nederlandse bodem rond gelopen heeft, en die andere ook, en deze ook, en deze, en deze, en deze!!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit is ook mijn grootste ergernissowieso is dit neppe gedoe een beetje de norm aan het worden op radio en TV
en dat het zo door je strot wordt gedrukt. Want het 'moet' allemaal heel erg.
Gewoon bom erop, is dat volk wat er staat ook gelijk gone.quote:
En alles wat zo klinkt ook, behalve als het afwijkt, dan gaan we het negerenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Deze singersongwriter is het beste wat er ooit op de nederlandse bodem rond gelopen heeft, en die andere ook, en deze ook, en deze, en deze, en deze!!!
Ik heb thuis nog een flyertje waar op staat "alles wat afwijkt moet weg!" voor het behoud van de verticale programmering, vooral van de VPRO uit maar ze hebben idd gelijk gekregen. Het lek is niet gedicht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
En alles wat zo klinkt ook, behalve als het afwijkt, dan gaan we het negeren
Hans Jansenquote:
Dit!quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:57 schreef Arcee het volgende:
Goed topic. Niemand geeft een neuk om die goede doelen idd. Die er sowieso maar met de haren bijgesleept worden. Het doel is om een week in dat huis te kunnen zitten en elk jaar wordt daar een excuus voor verzonnen middels een goed doel.
Waarom een goed doel in Nederland. Als ze ergens het niet nodig hebben is het wel in Nederland.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef IPA het volgende:
Ik kijk er altijd graag naar. Nog nooit een cent overgemaakt en dat zal ook niet gebeuren, maar het is wel sfeervol om op de achtergrond aan te hebben staan. Voor mij is het een beetje het begin van Kerst geworden.
Alleen de goede doelen die ze uitkiezen raken me meestal niet. Als het nou voor wat voor doel dan ook in Nederland was dan zou ik misschien wel iets geven. Voedselbank, bejaarden, gehandicapten.. allemaal prima. Afrika? Meh.
Als je iets tegen de overbevolking wilt doen kan je beter hier in het westen beginnen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volledig eens met IPA. Dat hele neppe irriteert me mateloos: je weet nu al dat ze op 24 december een oproep gaan doen om meer te storten 'omdat ze zo dicht tegen dat record aanzitten' (hoewel ze daar in werkelijkheid al dik overheen zitten, maar alleen nog maar meer geld willen uitkloppen).
Ik luister en kijk er graag naar en het forummen erover hoort erbij en is leuk, maar de blindheid van 3FM voor gevolgen als overbevolking etc. zorgen ervoor dat ik er geen cent aan geef verder.
Precies, in dit subforum mag je SR alleen maar adoreren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ga dan naar klb en blijf hier weg.
Waarom ben je in dit subforum als je niets met SR hebt?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Precies, in dit subforum mag je SR alleen maar adoreren.
Omdat het langs komt in de forumindex. Dit gaat toch over de SR?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom ben je in dit subforum als je niets met SR hebt?
Jij komt ook in CUL terwijl je niets met koken hebt of in VBL wanneer je het een kutsport vindt?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:28 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Omdat het langs komt in de forumindex. Dit gaat toch over de SR?
Ik open Fok!. Ik zie een onderwerp langskomen. Bij dat onderwerp heb ik een gedachte. Dan kan ik die gedachte toch mooi bij dat onderwerp zelf kwijt?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij komt ook in CUL terwijl je niets met koken hebt of in VBL wanneer je het een kutsport vindt?
Ik laat onderwerpen waar ik niets mee heb links liggen...quote:Op woensdag 18 december 2013 00:33 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik open Fok!. Ik zie een onderwerp langskomen. Bij dat onderwerp heb ik een gedachte. Dan kan ik die gedachte toch mooi bij dat onderwerp zelf kwijt?
Eens, dat is ook zo hoor, eentje uit de categorie 'makkelijk scoren'. Al kan je je afvragen of zo'n Giel z'n status niet mede te danken heeft aan dat hij vrijwel altijd bij SR zit. Maar goed, het is meer dat ik vind dat dat soort salarissen en acties als SR sowieso naar de commerciėlen mogen. Het is toch grotendeels vermaak, en daar hebben we echt de NPO niet voor nodig.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De salarissen van de DJ's is echt een kutargument trouwens, die zullen hier echt niet veel meer voor verdienen dan normaal.
En wanneer hebben die voor het laatste dat gedaan? Behalve de 555 acties waar ze mee willen doen vanwege de kijkcijfers en niet vanwege het doel?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
en acties als SR sowieso naar de commerciėlen mogen.
Q-Music doet volgens mij weleens wat goede doelen achtige dingen. Plus Barbie en Sterretje zijn geen radio-DJ's. Sowieso lijkt me nu geen ruimte voor nóg zo'n evenement. Dus het 'ze doen het nu niet dus gaan het nooit doen'-argument snijdt niet echt hout.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wanneer hebben die voor het laatste dat gedaan? Behalve de 555 acties waar ze mee willen doen vanwege de kijkcijfers en niet vanwege het doel?
Of je hebt gewoon een voorkeur voor Barbie en sterretje in een glazenhuis?
Dat ook, ik las een interview met Corton waar hij zelfs een beetje liet doorschemeren dat ze wel begonnen te merken dat het concept wat uitgemolken begint te worden. Weinig aangepast, Henk en Ingrid beginnen ook steeds meer te mopperen over 'de crisis in eigen land, en dan geven we miljoenen aan Afrika'quote:Op woensdag 18 december 2013 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat zure gedoe van we moeten niet aan goede doelen doen vind ik onzin. Goede doelen prima. Maar SER is na 9 jaar gewoon een uitgekouwd concept met een baard.
Q music doet het geluid waar iedereen lekker met sms'en zodat ze winst kunnen maken. Als die boven x marge uitkomt kan het geluid er uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Q-Music doet volgens mij weleens wat goede doelen achtige dingen. Plus Barbie en Sterretje zijn geen radio-DJ's. Sowieso lijkt me nu geen ruimte voor nóg zo'n evenement. Dus het 'ze doen het nu niet dus gaan het nooit doen'-argument snijdt niet echt hout.
En gelukkig doet 3FM dit puuuuur voor het goede doel, totaal geen eigenbelang whatsoever involved
Maar ik heb er dus wél iets mee; het interesseert me op een bepaalde manier. Anders was ik hier nu niet een reactie aan het plaatsen, toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik laat onderwerpen waar ik niets mee heb links liggen...
Ik snap het nut van die anti-topics in het algemeen niet. Zelfs als ik ergens niets mee heb.
Mjah 3FM toont wel aan dat je óók met goede doelen een groot publiek kan trekken en 2 weken lang in het centrum van de belangstelling kan staan in Nederland. Dat lijkt me voor een commerciele omroep dus zeker interessant. Uiteraard richten die zich nu meer op de leuke acties voor de luisteraars, waarschijnlijk ook omdat zij zich wat makkelijker kunnen laten sponsoren dan de publieken.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q music doet het geluid waar iedereen lekker met sms'en zodat ze winst kunnen maken. Als die boven x marge uitkomt kan het geluid er uit.
En je kent de omroepen of niet? Als er ergens kijk en/of luistercijfers zijn te halen zijn ze er als de kippen bij. Maar de commercielen laten geode doelen structureel links liggen. Voor minder kijkers doen ze complete ijsbanen aanleggen
En wie zegt dat 3FM er geen belang bij wil hebben? Natuurlijk willen die zich positief profileren. En daarbij het doel steunen. Win-win. Dit is begonnen als een ludieke kleine actie. Dit is zo groot geworden omdat het populair is. Dit is niet begonnen met miljoenen. Er is kennelijk behoefte aan. Dat is niet de schuld van 3FM maar van je landgenoten.
Die belangstelling gaat ook vanzelf een keer over. Misschien volgend jaar misschien over 100 jaar maar stoppen gaat het een keer. Wanneer de mensen het zat zijn.
Sowieso al die 'hippe' kut-3FM bandjes en NL-artiesten a la Racoon, Ilse DeLange, Waylon, Handsome Poets etc. etc. die lekker langs komen of op dat eind feestje een moppie mogen spelenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:36 schreef L3viathan het volgende:
En vergeet ook niet de kutheid van dat zeiknummer van Racoon
Elke keer voorafgegaan door een jank verhaaltje
Om te kotsen inderdaad..quote:Op woensdag 18 december 2013 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso al die 'hippe' kut-3FM bandjes en NL-artiesten a la Racoon, Ilse DeLange, Waylon, Handsome Poets etc. etc. die lekker langs komen of op dat eind feestje een moppie mogen spelen.
Miss Montreal, met dat enorme schijtnummer voor dat nieuwe schijtprogramma op dat schijt-SBS6quote:Op woensdag 18 december 2013 16:18 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Om te kotsen inderdaad..
lk zet laatst de radio aan, is die gruwelijk irritante sanne hans weer te gast.. ook zo'n 3fm inteelt artiest
die gedachte schoot laatst ook door mijn hoofdquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:23 schreef H.FR het volgende:
Ik heb altijd het idee dat dit speciaal voor Giel Beelen bestaat.
Ik snap ook niet echt hoe je nu echte hygiėne wil bereiken over de hele wereld dat kost geen geld maar inzicht en tijd. Stille rampen zijn een mooi voorbeeld hoe je geld kan laten verdwijnen zonder al teveel controle. Ik vind het vooral sneu voor alle andere goede doelen die meestal rond kerst een piek in hun inkomsten zien. Nu wordt er met belasting geld een organisatie gesteundquote:Op woensdag 18 december 2013 17:27 schreef Plumooh het volgende:
Is die diarree daar echt zo ernstig? Moeten daar miljoenen voor daar naar toe? Of kan dat daar voor enkele tonnen bv ook gemaakt worden vraag ik me bijvorobeeld af?
denk wel dat het betrouwbaar is, maar er zijn altijd mensen binnen een organisatie die er niet zijn voor het doel maar voor eigen gewin.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef Plumooh het volgende:
Is dat rode kruis echt niet betrouwbaar of zijn dat gerucht? Dat zou pas erg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |