Blijf dan lekker wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aanrijdtquote:
Ik kan me wel vinden in de tendens van je topic. Het voelt idd steeds meer als een moetje aan, waardoor je automatisch seperateness creeërt, want je kunt toch wel wat geld missen voor de zieke kindjes? Het idee an sich is niet slecht, maar elk jaar weer vallen er spontaniteiten weg en wordt het meer lopende band werk.quote:
Ik kan niet meer oprecht geloven dat een dj het zwaar heeft als hij dat zegt, en ook het gezellig doen met de artiesten is nu heel 'gepland' erg jammer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:35 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in de tendens van je topic. Het voelt idd steeds meer als een moetje aan, waardoor je automatisch seperateness creeërt, want je kunt toch wel wat geld missen voor de zieke kindjes? Het idee an sich is niet slecht, maar elk jaar weer vallen er spontaniteiten weg en wordt het meer lopende band werk.
Het punt is denk ik dat ze allemaal zo op het collectieve schuldgevoel gaan zitten, dan heb je automatisch ook een groep die er juist daarom niks van moet hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik kan niet meer oprecht geloven dat een dj het zwaar heeft als hij dat zegt, en ook het gezellig doen met de artiesten is nu heel 'gepland' erg jammer.
Er zijn nog wel leuke momentjes (giel boodschap!) maar verder wordt het wel steeds slapper en fletser.
niet persee, toen het begon in 2004 was ik verrast, er kwamen mensen geld brengen naar het huis er moest een brievenbus geinstalleerd worden, kortom men had geen idee wat er zou gaan gebeuren. Maar inmiddels hangen er allemaal verwachtingen aan, er moet een anthem komen, er moet een rare actie gedaan worden etc etc. De djs gaan zich meer en meer als cabaretier gedragen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:38 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Het punt is denk ik dat ze allemaal zo op het collectieve schuldgevoel gaan zitten, dan heb je automatisch ook een groep die er juist daarom niks van moet hebben.
Helemaal niet.Wij zijn nu even de 'zeurpieten'. van Serious Request. Onze stemmen zullen gehoord worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:09 schreef iAvani het volgende:
Waarom maak je je er zo druk over?
Laat lekker gaan en kruip terug in je hol
Inderdaad! "Een mening hebben mag, maar als die mening ons niet aanstaat moet je je muil houwe" mentaliteit ook altijdquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Helemaal niet.Wij zijn nu even de 'zeurpieten'. van Serious Request. Onze stemmen zullen gehoord worden.
Kan toch gewoon in KLB?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:50 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Inderdaad! "Een mening hebben mag, maar als die mening ons niet aanstaat moet je je muil houwe" mentaliteit ook altijd
Hier is geen ruimte voor een tegengeluid? Ik dacht dat dit SER was, waar alles besproken kan worden. En daar horen ook tegengeluiden bij.quote:
Die kinderen kunnen er niets aandoen dat ze diarree hebben en wij wel, wat is er dan op tegen dat we daar dan ook daadwerkelijk wat aan gaan doen middels deze actie?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:50 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Inderdaad! "Een mening hebben mag, maar als die mening ons niet aanstaat moet je je muil houwe" mentaliteit ook altijd
Dit is ook mijn grootste ergernisquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het niet zo vervelend dat men niet meer echt verrast is maar dat de djs nog steeds doen alsof ze verrast zijn is gewoon erg vervelend.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:03 schreef datismijnmening het volgende:
Serious RequestHypocriete bende
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |