Dat vind ik wat drastisch maar het is voor 3fm zeker tijd om hem een ander format te gunnen die ochtendshow van hem is nooit zo goed uit de verf gekomen als zijn middag programma....quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:59 schreef leeell het volgende:
tijd om Giel naar de bodem van de oceaan te verplaatsen.
Ik heb vooral het idee dat alle spontane segmentjes van voorgaande jaren nu verplicht in de huidige editie moeten zitten... de ekdom playback, de theme song, de simple meespringer, de veels te grote cheque, het schattige kleine kindje dat huilend een klein bedragje komt geven aan de enge meneren in het huis.. etc etc.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:01 schreef TwyLight het volgende:
Heb bij Serious Request de laatste jaren het idee dat ze zich nu 'verplicht' voelen het te organiseren en het meer een media spektakel is dan een goede doelen actie. Ook wordt het flink door iedereens strot gedauwd.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:01 schreef BasEnAad het volgende:
In België zijn ze er al mee gestopt.
Maare ze moeten het lekker zelf weten, hun feestje.
wel stuitend dat rond dezelfde tijd van het jaar de voedselbanken hier grote tekorten hebben, mensen in de kou zitten thuis en de bezuinigde zorg ook klappen heeft gegeven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef LompeHork het volgende:
Het concept vind ik stukje bij beetje matiger worden met de jaren. Het doel vind ik trouwens ook een beetje mwah, zamel dan liever geld in voor arme mensen hier in Nederland, die zijn er ook zat.
Dat vind ik al een paar jaar eigenlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef LompeHork het volgende:
Het concept vind ik stukje bij beetje matiger worden met de jaren. Het doel vind ik trouwens ook een beetje mwah, zamel dan liever geld in voor arme mensen hier in Nederland, die zijn er ook zat.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:06 schreef Luigi het volgende:
Overdreven eigengeilerij van een stel overbetaalde plaatjesdraaiers.
Ja maar wat moet Eric Corton dan doen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat vind ik al een paar jaar eigenlijker is volgens mij genoeg (verborgen) armoede in Nederland waar wel eens aandacht aan besteed kan worden.
In Nederland kunnen er toch ook wel hartverscheurend mooie filmpjes gemaakt worden?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Ja maar wat moet Eric Corton dan doen?
Vind zelf het glazen-huis gebeuren nog altijd prachtig om te volgen, maar ik ben niet bepaald betrokken bij de goede doelen die ze steunen. Maar dat ligt aan mij. Ik denk dat zij het zeker met het goede doel in hun achterhoofd doen, ondanks het steeds groter wordende mediaspektakel.
Ben ik het ook mee eens hoor, mij zou een goed doel wat iets dichter bij huis is ook persoonlijk meer raken. Maar als ik aan Eric Corton denk dan zie ik ook meteen Afrikaanse kindjes in armoede voor me ofzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In Nederland kunnen er toch ook wel hartverscheurend mooie filmpjes gemaakt worden?
Qmusic zamelt cadeautjes in voor de voedselbank. Dit doen ze bij de grootste kersboom van Nederland in IJsselstein.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:10 schreef leeell het volgende:
[..]
wel stuitend dat rond dezelfde tijd van het jaar de voedselbanken hier grote tekorten hebben, mensen in de kou zitten thuis en de bezuinigde zorg ook klappen heeft gegeven.
en wij lekker met droge ogen een enorm mediaspektakel op touw zetten voor Afrika
Dit inderdaad!quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:01 schreef TwyLight het volgende:
Heb bij Serious Request de laatste jaren het idee dat ze zich nu 'verplicht' voelen het te organiseren en het meer een media spektakel is dan een goede doelen actie. Ook wordt het flink door iedereens strot gedauwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |