Deze singersongwriter is het beste wat er ooit op de nederlandse bodem rond gelopen heeft, en die andere ook, en deze ook, en deze, en deze, en deze!!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit is ook mijn grootste ergernissowieso is dit neppe gedoe een beetje de norm aan het worden op radio en TV
en dat het zo door je strot wordt gedrukt. Want het 'moet' allemaal heel erg.
Gewoon bom erop, is dat volk wat er staat ook gelijk gone.quote:
En alles wat zo klinkt ook, behalve als het afwijkt, dan gaan we het negerenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Deze singersongwriter is het beste wat er ooit op de nederlandse bodem rond gelopen heeft, en die andere ook, en deze ook, en deze, en deze, en deze!!!
Ik heb thuis nog een flyertje waar op staat "alles wat afwijkt moet weg!" voor het behoud van de verticale programmering, vooral van de VPRO uit maar ze hebben idd gelijk gekregen. Het lek is niet gedicht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
En alles wat zo klinkt ook, behalve als het afwijkt, dan gaan we het negeren
Hans Jansenquote:
Dit!quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:57 schreef Arcee het volgende:
Goed topic. Niemand geeft een neuk om die goede doelen idd. Die er sowieso maar met de haren bijgesleept worden. Het doel is om een week in dat huis te kunnen zitten en elk jaar wordt daar een excuus voor verzonnen middels een goed doel.
Waarom een goed doel in Nederland. Als ze ergens het niet nodig hebben is het wel in Nederland.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef IPA het volgende:
Ik kijk er altijd graag naar. Nog nooit een cent overgemaakt en dat zal ook niet gebeuren, maar het is wel sfeervol om op de achtergrond aan te hebben staan. Voor mij is het een beetje het begin van Kerst geworden.
Alleen de goede doelen die ze uitkiezen raken me meestal niet. Als het nou voor wat voor doel dan ook in Nederland was dan zou ik misschien wel iets geven. Voedselbank, bejaarden, gehandicapten.. allemaal prima. Afrika? Meh.
Als je iets tegen de overbevolking wilt doen kan je beter hier in het westen beginnen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volledig eens met IPA. Dat hele neppe irriteert me mateloos: je weet nu al dat ze op 24 december een oproep gaan doen om meer te storten 'omdat ze zo dicht tegen dat record aanzitten' (hoewel ze daar in werkelijkheid al dik overheen zitten, maar alleen nog maar meer geld willen uitkloppen).
Ik luister en kijk er graag naar en het forummen erover hoort erbij en is leuk, maar de blindheid van 3FM voor gevolgen als overbevolking etc. zorgen ervoor dat ik er geen cent aan geef verder.
Precies, in dit subforum mag je SR alleen maar adoreren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ga dan naar klb en blijf hier weg.
Waarom ben je in dit subforum als je niets met SR hebt?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Precies, in dit subforum mag je SR alleen maar adoreren.
Omdat het langs komt in de forumindex. Dit gaat toch over de SR?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom ben je in dit subforum als je niets met SR hebt?
Jij komt ook in CUL terwijl je niets met koken hebt of in VBL wanneer je het een kutsport vindt?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:28 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Omdat het langs komt in de forumindex. Dit gaat toch over de SR?
Ik open Fok!. Ik zie een onderwerp langskomen. Bij dat onderwerp heb ik een gedachte. Dan kan ik die gedachte toch mooi bij dat onderwerp zelf kwijt?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij komt ook in CUL terwijl je niets met koken hebt of in VBL wanneer je het een kutsport vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |