Die is nog steeds geblesseerd.quote:
Als je wilt haal ik realdoll voor je in Tokyo. Toch nieuwjaarsuitverkoop. Vooruit betalen wel.quote:
Fantastische speler.quote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman schoot net een pingel erin trouwens
Nee ik heb het niet zo op Japanse dingen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je wilt haal ik realdoll voor je in Tokyo. Toch nieuwjaarsuitverkoop. Vooruit betalen wel.
Wel een 2e hands, het moet niet in de kosten gaan lopen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je wilt haal ik realdoll voor je in Tokyo. Toch nieuwjaarsuitverkoop. Vooruit betalen wel.
Niet aan beginnen manquote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is te hoog gegrepen, dus heb dat zeker nodig.
Ze hebben ook negerinnen en dolfijnenquote:Op maandag 16 december 2013 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet zo op Japanse dingen.
Alleen Netsplitter vindt dat dol fijn.quote:Op maandag 16 december 2013 22:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben ook negerinnen en dolfijnen
Al mee begonnen man.quote:
Hey man.quote:
Hij moet zelf maar iets regelenquote:Op maandag 16 december 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Netsplitter vindt dat dol fijn.
xd
Kan je nagaan hoe slecht je er in bent.quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al mee begonnen man.
[..]
Hey man.
Oh ja. Hoezo sta ik bij iedereen genoemd als de gene die niet kan spellen?
Zelfs mensen die ik niet ken. Ben fucking 3 maanden weg geweest.
Ach er zijn zelfs mensen die mij niet neerzetten bij de leukste nieuwkomer van het jaarquote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hey man.
Mensen roepen ineens dat ik wegloop na een verlies, ik had een ban van bijna 2 maandenquote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al mee begonnen man.
[..]
Hey man.
Dat kan. Ik probeer het wel bij een levend ding.quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij moet zelf maar iets regelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Bruno is ook veel leuker.quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach er zijn zelfs mensen die mij niet neerzetten bij de leukste nieuwkomer van het jaar
quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik probeer het wel bij een levend ding.
En dan bedoel ik niet mijn poes.Ga naar de hoeren frusti.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar weer weg.quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht je er in bent.
Dat was snel. Doei.quote:
Wat heb je gedaan man?quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen roepen ineens dat ik wegloop na een verlies, ik had een ban van bijna 2 maanden![]()
mafkezen
Zulke dingen boeien mij nu niet. Ben aan het genieten. Ben 21 he.quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter iets lager inzetten toch. Zelf die macht = meer sex.
Doe voorzichtig en geniet ervanquote:Op maandag 16 december 2013 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga maar weer weg.
[..]
Dat was snel. Doei.
[..]
Wat heb je gedaan man?
[..]
Zulke dingen boeien mij nu niet. Ben aan het genieten. Ben 21 he.
ken je termen alsjeblieft, dat van jou is geen hosselquote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een beetje raar tegenover mijn hossel
PSV speelde kut en kanjer gebruikte ik best vaak als oplossing.quote:Op maandag 16 december 2013 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga maar weer weg.
Wat heb je gedaan man?
Je verkoos syntix boven mijquote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
ja kom op, het is stylo, na al die maanden
Thanks.quote:Op maandag 16 december 2013 22:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe voorzichtig en geniet ervan
quote:Op maandag 16 december 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV speelde kut en kanjer gebruikte ik best vaak als oplossing.
Ik ben dan benieuwd wat de juiste term dan wel is?quote:Op maandag 16 december 2013 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
ken je termen alsjeblieft, dat van jou is geen hossel
oh nee, dat was andersquote:Op maandag 16 december 2013 22:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je verkoos syntix boven mij![]()
lieve speciale meisjequote:Op maandag 16 december 2013 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben dan benieuwd wat de juiste term dan wel is?
Gewoon verder gaan met je levenquote:Op maandag 16 december 2013 22:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Thanks.
[..]![]()
Wat heb je in die twee maanden gedaan?
Haha, goeie.quote:Op maandag 16 december 2013 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon verder gaan met je leven
Jaquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kijk nu DWDD Univerity met Robert Kranenborg over het vlees van de koe.
Jobhopper jij.quote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja
Via via. Behoorlijke tekenbonus. Bovendien zou ik dan gratis op vakantie gaan; bij terugkomst nieuwe start en 30 verse vakantiedagen
mag ik je oude baanquote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja
Via via. Behoorlijke tekenbonus. Bovendien zou ik dan gratis op vakantie gaan; bij terugkomst nieuwe start en 30 verse vakantiedagen
jij bekijkt het lekkerquote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja
al gezienquote:Op maandag 16 december 2013 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kijk nu DWDD Univerity met Robert Kranenborg over het vlees van de koe.
Dat is bijzonder irritant voor de mensen om je heenquote:Op maandag 16 december 2013 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
potentieel eerste vriendinnetje, dat hoort klef
lekker natte tongen in het openbaar
Ik zit nu 10 minuten te kijken. Niet de moeite waard?quote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
al gezien
matig interessant, tenminste ik heb niks nieuws geleerd.
Ga jij ook doen over paar weken. Maak je geen zorgen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is bijzonder irritant voor de mensen om je heen.
En dat uit jouw toetsenbordquote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht je er in bent.
Voor jou wel.quote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zit nu 10 minuten te kijken. Niet de moeite waard?
Rollen als een baas.quote:Op maandag 16 december 2013 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
jij bekijkt het lekker
je gaat voor een nieuwe baan, maakt direct al je vakantiedagen op en zoekt vervolgens een nieuwe
Nee was serieus. Is wel leuk als je niet natuurkundig bent en volgens mij ben jij dat (nog) niet.quote:Op maandag 16 december 2013 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast je bent niet grappig. Heb je jouw scherpe opmerkingen in Syrië gelaten?
was wel aardig en hij gaat heel erg voor het bewustzijn. wel mooi om te zien hoe zo'n koe wordt gedood en opengesneden.quote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zit nu 10 minuten te kijken. Niet de moeite waard?
Rens is madquote:Op maandag 16 december 2013 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast je bent niet grappig. Heb je jouw scherpe opmerkingen in Syrië gelaten?
Natuurkundig? Het gaat over vlees.quote:Op maandag 16 december 2013 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee was serieus. Is wel leuk als je niet natuurkundig bent en volgens mij ben jij dat (nog) niet.
wist je nog dat we opsporingsacties voor stylo organiseerdequote:
1tje maar helaasquote:Op maandag 16 december 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wist je nog dat we opsporingsacties voor stylo organiseerde
Baas.quote:Op maandag 16 december 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wist je nog dat we opsporingsacties voor stylo organiseerde
Link?quote:Op maandag 16 december 2013 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee tijdens jou ban deden johannes en ik ook al
quote:Op maandag 16 december 2013 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
en ik had amber alert gezet baas was dat
Maak je maar geen zorgen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga jij ook doen over paar weken. Maak je geen zorgen.
twitter:jvermeer3 twitterde op woensdag 25-09-2013 om 02:21:53Heeft iemand van mijn volgers @mrstyloprod gezien? Namens #TeamJohannes en #TeamInsomnia_ bedankt. #stylo #pkk reageer retweet
quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Elan het volgende:
Het gaat weer goed met die kill die naar beneden was gekekenkerd bij ajax.
Utrechtquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
mijn amber alert heeft gehelpt
De klap was uiteindelijk grotendeels opgevangen. Door zijn neus.quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Elan het volgende:
gvdquote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De klap was uiteindelijk grotendeels opgevangen. Door zijn neus.
Al bekend wat hij eraan over houdt?quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die schijnt hij dan weer te moeten missen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
mijn amber alert heeft gehelpt
Ja eens. Maar je kent René en zijn Noord-Franse idealen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Die schijnt hij dan weer te moeten missen.
Eigenlijk eis ik wel excuus van FOK! voor onze onterechte ban ook.
Smerig volk dat er woontquote:Op maandag 16 december 2013 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens. Maar je kent René en zijn Noord-Franse idealen.
Ik ben het hiermee eens.quote:
Er post daar wel een meisje uit Nijmegen, misschien is het wat voor je. Kun je eindelijk eens volwassen worden.quote:Op maandag 16 december 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan ga jij toch daarheen? Iedereen blij.
een echt meisje ja? spannendquote:Op maandag 16 december 2013 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Er post daar wel een meisje uit Nijmegen, misschien is het wat voor je. Kun je eindelijk eens volwassen worden.
Mooi manquote:Op maandag 16 december 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze doen maar.
Ik mag bepaalde mensen daar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |