Wee je zeker dat je niet gewoon Spotiamp voor je neus hebt?quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat de fuck is deze nieuwe layout
Net fucking winamp circa 1998 ofzo
New Kidsquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:23 schreef Pablo88 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan dit? Ik volg een (eigen, ander niet premium account) playlist. Er wordt aangegeven dat de lijst 21 nummers bevat, maar ik zie er maar 3..
Rechtermuisknop > toevoegen aan > Favorietenquote:
Ik ken alles alquote:Op donderdag 17 april 2014 14:59 schreef RingBewoner het volgende:
Wat is eigenlijk jullie vetste ontdekking op aanraden van spotify? Dus onder kopje: Ontdekken.
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken alles alBij mij heet het kopje 'discover'
Nou vooruit niet alles wat hij voorsteld maar wel meer dan de helft. Ik luister veel bands gewoon via mijn collectie op mijn computer en niet via Spotify, Spotify denkt dus dat ik die bands niet ken. Muziek die ik niet download maar wel luister luister ik via Spotify. Zo zegt hij dat ik Hole heb geluisterd op Spotify en of ik The Verve daarom leuk vind, maar die luister ik via mijn VLC. Hij geeft ook album suggesties van albums die ik in mijn collectie (op de pc of op LP) heb.quote:
Klopt, hij staat wel op de luisterpaal van 3voor12.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:59 schreef Brammie1 het volgende:
Klopt het nou dat de nieuwste CD van Triggerfinger nog niet op Spotify staat?
Omdat de artiest dat niet wil. Is met Rammstein ook zo, Metallica en Led Zeppelin stonden er eerst ook niet op, nu wel.quote:
Welke regels?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:11 schreef Woods het volgende:
Wat zijn de regels tegenwoordig voor Spotify computer?
1. Niet in het zonlichtquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
1. Niet in het zonlicht
2. Mag niet nat worden
3. Geen eten na middernacht
[..]
1. Niet in het zonlicht
2. Mag niet nat worden
3. Geen eten na middernacht