Rechtermuisknop > toevoegen aan > Favorietenquote:
Ik ken alles alquote:Op donderdag 17 april 2014 14:59 schreef RingBewoner het volgende:
Wat is eigenlijk jullie vetste ontdekking op aanraden van spotify? Dus onder kopje: Ontdekken.
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken alles alBij mij heet het kopje 'discover'
Nou vooruit niet alles wat hij voorsteld maar wel meer dan de helft. Ik luister veel bands gewoon via mijn collectie op mijn computer en niet via Spotify, Spotify denkt dus dat ik die bands niet ken. Muziek die ik niet download maar wel luister luister ik via Spotify. Zo zegt hij dat ik Hole heb geluisterd op Spotify en of ik The Verve daarom leuk vind, maar die luister ik via mijn VLC. Hij geeft ook album suggesties van albums die ik in mijn collectie (op de pc of op LP) heb.quote:
Klopt, hij staat wel op de luisterpaal van 3voor12.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:59 schreef Brammie1 het volgende:
Klopt het nou dat de nieuwste CD van Triggerfinger nog niet op Spotify staat?
Omdat de artiest dat niet wil. Is met Rammstein ook zo, Metallica en Led Zeppelin stonden er eerst ook niet op, nu wel.quote:
Welke regels?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:11 schreef Woods het volgende:
Wat zijn de regels tegenwoordig voor Spotify computer?
1. Niet in het zonlichtquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
1. Niet in het zonlicht
2. Mag niet nat worden
3. Geen eten na middernacht
[..]
1. Niet in het zonlicht
2. Mag niet nat worden
[..]
1. Niet in het zonlicht
2. Mag niet nat worden
straks eens proberen, vond het wel rete-irritant dat ik tracks niet meer met 1 klik kan 'starren'. tracks die ik plus komen nu in 'liked'quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Jezus, de nieuwe Android app is echt wennen. Now Playing screen is een stuk toffer, maar de playlist is nogal druk en lastiger te navigeren.
Ik weet niet of je dat ook op iOS kunt, maar je moet in je App management de tijdelijke bestanden van de app eens weggooien. Op Android werkt dat.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:22 schreef Rijst het volgende:
Heb al een tijdje premium maar op mijn iPad krijg ik nog steeds reclame. Hebben meer mensen hier last van?
Thuisknop ingedrukt houden op iPad.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat ook op iOS kunt, maar je moet in je App management de tijdelijke bestanden van de app eens weggooien. Op Android werkt dat.
Die ben ik ook kwijtquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:05 schreef Niveath het volgende:
En de rechter verticale balk met '...heeft geluisterd naar' is verdwenen? Anyone?
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:56 schreef Techno het volgende:
Ik snap de bedoeling van dit soort apps niet zo, is dat voor mensen die geen eigen muziekcollectie hebben of zo?
Ik hoef geen eigen muziekcollectie meer te hebben, in ieder geval niet voor de muziek die ook op Spotify staat. Wat mij ruimte op mijn HD scheelt, ik niet steeds shit hoef te downloaden en ik op elk apparaat gewoon mijn playlists en muziek bij de hand heb.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:56 schreef Techno het volgende:
Ik snap de bedoeling van dit soort apps niet zo, is dat voor mensen die geen eigen muziekcollectie hebben of zo?
Dat kan inderdaad. Nieuwe muziek ontdekken, alles naar elk apparaat moeten zetten, constant nieuwe shit downloaden zijn een aantal punten die in eigen beheer muziek regelen weer minder maakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:30 schreef Iwanius het volgende:
![]()
Heel scherp en adequaat gereageerd wallofdolls.
On topic:
Ik vind het raar dat iedereen zo spastisch loopt te doen over dat hele spotify gebeuren terwijl je ook gewoon zelf alle mp3's e.d. handmatig naar je tablet kunt zetten. De beste en je lievelingsnummers dan. Hoef je niets te streamen,heb je alles bij de hand en hoef jij je ook niet te storen aan allerlei reclames of premium-membership acties/betalingen.
Ik stoor me nergens aan, want nooit problemen. Neem eigenlijk aan dat je zelf ook wel snapt dat jouw alternatief een flink aantal minpunten heeft tov Spotify. Maar toch maar even: dat geknoei met downloaden, opslaan, kopieren etc etc om steeds maar bij je te hebben wat je wilt; blij dat ik daar vanaf ben. Los daarvan kost het veel te opslag. En even spontaan iets nieuws luisteren is er al helemaal niet bij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:30 schreef Iwanius het volgende:
![]()
Heel scherp en adequaat gereageerd wallofdolls.
On topic:
Ik vind het raar dat iedereen zo spastisch loopt te doen over dat hele spotify gebeuren terwijl je ook gewoon zelf alle mp3's e.d. handmatig naar je tablet kunt zetten. De beste en je lievelingsnummers dan. Hoef je niets te streamen,heb je alles bij de hand en hoef jij je ook niet te storen aan allerlei reclames of premium-membership acties/betalingen.
quote:Important Notice to Our Users
We’ve become aware of some unauthorized access to our systems and internal company data and we wanted to let you know the steps we’re taking in response. As soon as we were aware of this issue we immediately launched an investigation. Information security and data protection are of great importance to us at Spotify and that is why I’m posting today.
Our evidence shows that only one Spotify user’s data has been accessed and this did not include any password, financial or payment information. We have contacted this one individual. Based on our findings, we are not aware of any increased risk to users as a result of this incident.
We take these matters very seriously and as a general precaution will be asking certain Spotify users to re-enter their username and password to log in over the coming days.
As an extra safety step, we are going to guide Android app users to upgrade over the next few days. If Spotify prompts you for an upgrade, please follow the instructions. As always, Spotify does not recommend installing Android applications from anywhere other than Google Play, Amazon Appstore or https://m.spotify.com/. At this time there is no action recommended for iOS and Windows Phone users.
Please note that offline playlists will have to be re-downloaded in the new version. We apologise for any inconvenience this causes, but hope you understand that this is a necessary precaution to safeguard the quality of our service and protect our users.
We have taken steps to strengthen our security systems in general and help protect you and your data – and we will continue to do so. We will be taking further actions in the coming days to increase security for our users.
Please click here to read more.
Oskar Stål, CTO, Spotify
nostalgisch! Toen het cool was om te laten zien wat je op het moment aan het luisteren was achter je msn naam.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom zit dit er nog steeds in
[ afbeelding ]
Ik heb ze zelf gewoon op alfabet gezet, werkt ook prima (al is het ietwat omslachtiger)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme wat erger ik me steeds aan dat die afspeellijsten niet A-Z gesorteerd staan. Ben ik aan het rennen, wil ik even snel een andere playlist opzoeken moet ik door m'n lijst met 40+ lijsten scrollen om die ene te zoeken.
Alleen voor nieuwe abonnees.quote:
iPad- en iPhone-versie zouden gelijk moeten zijn, maar weet niet hoe het is na de interfaceupdate.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
Klopt het dat de ipadversie van Spotify meer kan dan de mobiele? ( ik heb geen verplichte shuffle op de ipad versie). Zou dezelfde versie uit itunes moeten zijn, zelfde account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |