quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:19 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Aftrekposten:
- Stroomkosten van je harde schijf die meer toeren maakt.
- Stroomkosten van je processor die meer moet berekenen
- Stichting Thuiskopie
- Het eigen uurloon dat je misloopt door muziek te ordenen waarin je eigenlijk had kunnen werken
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:20 schreef wallofdolls het volgende:
Dan heb je t nog niet eens over de ongemakkelijke situatie van dat je alles in sync moet houden met je mobiele devices
Zet eens the Beatles op?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:52 schreef Gehenna het volgende:
en natuurlijk:
- de tijd die het kost om Foobar2000 na je smaak in te richten
- de drama die volgt als je HD een keer crasht
Essentie mijn vriend. Essentie.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, dat vind ik niet zo'n leuke band.
quote:
Je knalt alles in 1 map en je scant automatisch je libary.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:56 schreef Young_David het volgende:
[..]
Soms is er een fallback nodig inderdaad, maar als je zelf je library bijhoudt, dan moet je dat constant doen
Heb geen zin om een flac download op te zoeken, je snapt het ideequote:Op donderdag 19 december 2013 11:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Youtube met Spotify vergelijken
De band van de vader van die modeontwerpster, Stella Mekkert Niet...of zoiets.quote:
Die heb ik geript en in spotify geimporteerd. Kost me een klein stukje micromanagement, maar ik combineer t daarmee wel.quote:
Ik heb android.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:22 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
heb je toevallig ingesteld dat je ios apparaat geen verbinding mag maken met een mobiel netwerk.
zie http://support.apple.com/kb/ht4146
Gewoon omdat je meer men AC/DC bent opgegroeid of wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Youtube met Spotify vergelijken
Ik zie trouwens liever AC/DC op Spotify arriveren dan Beatles.
Spotify niet linken met FBquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:47 schreef Norrage het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik mijn playlists share, niet mijn volledige naam in de link komt te staan? Vind het niet heel erg, maar ook wel irritant....
bv zoals hier... top 2013, a playlist by Melchior Van Wessem on Spotify
Dat maakt geen verschil.quote:
Hoezo? Je kan nog steeds gewoon een username op Spotify gebruiken in plaats van je echte naam.quote:
Al heb ik mijn Facebookprofiel ontkoppeld, mijn echte naam blijf ik zien wanneer ik hem deel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:37 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan nog steeds gewoon een username op Spotify gebruiken in plaats van je echte naam.
The Hodgepodge, a playlist by nobodytoldme on Spotify
Dat kan kloppen ja, maar dan moet je even contact op nemen met de Spotify helpdesk. Of een nieuw account aanmaken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Al heb ik mijn Facebookprofiel ontkoppeld, mijn echte naam blijf ik zien wanneer ik hem deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |