Kut.quote:Op maandag 16 december 2013 13:55 schreef Lt.Surge het volgende:
Dit is het FOK! topic voor abonnement houders met een FOK! Full of FOK! Pimp abonnement.
Ik heb basic. Of moet ik verder lezen?
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 13:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kijk, daar vliegt een dood musje.
Toevallig vind ik dode musjes best leuk.quote:
Geen stagiar in de buurt?quote:Op maandag 16 december 2013 14:00 schreef Roburtt het volgende:
Ik wil wat gaan testen voor m'n project op een test server, maar ik heb geen zin om de sleutel van het serverhok te vragen en productief te doen
Ik hoop dat ik je er blij mee heb gemaakt.quote:Op maandag 16 december 2013 14:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Toevallig vind ik dode musjes best leuk.
Ik ben de stagiairquote:
Noh een sterretje, en een vogeltje.quote:Op maandag 16 december 2013 14:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je er blij mee heb gemaakt.
quote:
Je modkleurtje? Da's gewoon #0000FF.quote:Op maandag 16 december 2013 14:02 schreef Lt.Surge het volgende:
BBQ, die kleur he van mijn blauw. Weet jij daar de hex code van?
Sorry, je mag of mijn ster even aaien, of mijn mus.quote:
Hmm, het is wel héél donker blauw nuquote:Op maandag 16 december 2013 14:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je modkleurtje? Da's gewoon #0000FF.
Hoe bedoel je? Staat er toch gewoon o.óquote:
Eh, nee? Niet in de index en niet in het grid?quote:Op maandag 16 december 2013 14:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Staat er toch gewoon o.ó
Staat er bij mij iig gewoon, en in de index én in de grid.quote:Op maandag 16 december 2013 14:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, nee? Niet in de index en niet in het grid?
quote:Op maandag 16 december 2013 14:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Staat er bij mij iig gewoon, en in de index én in de grid.
It's you.
KLB banquote:
Die heb je gewoon uit 't grid gesleept.quote:Op maandag 16 december 2013 14:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, nee? Niet in de index en niet in het grid?
En dit.quote:Op maandag 16 december 2013 14:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die heb je gewoon uit 't grid gesleept.
Nee, zelfs na een reset grid komt het niet te voorschijn, terwijl het er normaal wel altijd stond.quote:Op maandag 16 december 2013 14:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die heb je gewoon uit 't grid gesleept.
Ik heb geen forums verborgen, tenminste, niet dat ik me kan herinneren.quote:Op maandag 16 december 2013 14:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Check daar even.
Dat zegt niks.quote:Op maandag 16 december 2013 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zelfs na een reset grid komt het niet te voorschijn, terwijl het er normaal wel altijd stond.
[..]
Ik heb geen forums verborgen, tenminste, niet dat ik me kan herinneren.
Geloof er niks van.quote:Op maandag 16 december 2013 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zelfs na een reset grid komt het niet te voorschijn, terwijl het er normaal wel altijd stond.
Het is ook zo nerd om gelijk 'Have you tried turning it off and on again?' te roepen bij ieder probleem.quote:
Pas maar op, straks stalkt ie je.quote:Op maandag 16 december 2013 14:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Laatste voyeur(s)
Begint een beetje eng te worden die DD.
quote:Op maandag 16 december 2013 14:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Laatste voyeur(s)
Begint een beetje eng te worden die DD.
quote:Op maandag 16 december 2013 14:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is ook zo nerd om gelijk 'Have you tried turning it off and on again?' te roepen bij ieder probleem.
Hij zal niet de eerste zijn. Telkens die vervelende kinderen die de Gym bezoeken. En maar terug komen nadat je ze gewh00ped hebtquote:Op maandag 16 december 2013 14:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pas maar op, straks stalkt ie je.
Wie doet datquote:Op maandag 16 december 2013 14:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is ook zo nerd om gelijk 'Have you tried turning it off and on again?' te roepen bij ieder probleem.
quote:Op maandag 16 december 2013 14:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste zijn. Telkens die vervelende kinderen die de Gym bezoeken. En maar terug komen nadat je ze gewh00ped hebtDe sukkels.
Werkt wel vaakquote:
Daarom.quote:
Is dat een soort van...compliment? o.óquote:Op maandag 16 december 2013 14:22 schreef BBQSausage het volgende:
M'n baas zegt dat ik er 'intelligenter' uitzie met bril.
Maw. ik zie er nu uit als een nerdje.
Je bent ook een nerdje, met je computertroep.quote:Op maandag 16 december 2013 14:22 schreef BBQSausage het volgende:
M'n baas zegt dat ik er 'intelligenter' uitzie met bril.
Maw. ik zie er nu uit als een nerdje.
En anders format cquote:Op maandag 16 december 2013 14:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom.
'We hebben een probleem, hij doet het niet!'
* Rezania ramt stroomknop twee keer.
Blijkbaar. Want hij voegde er aan toe dat het goed staat.quote:Op maandag 16 december 2013 14:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is dat een soort van...compliment? o.ó
Ik ben een nepnerd.quote:Op maandag 16 december 2013 14:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent ook een nerdje, met je computertroep.
Hij wilt je, bedek je anie maarquote:Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Blijkbaar. Want hij voegde er aan toe dat het goed staat.
Gewoon system32 verwijderen en zeggen dat ze een nieuwe moeten kopen.quote:
Hij is bi ja, daarom blijf ik ook de hele dag gewoon op m'n stoel zitten, je weet maar niet wanneer ie achter je staat.quote:
Iedereen is nep tegenwoordig, omdat onze ogen niet echt zijn.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon system32 verwijderen en zeggen dat ze een nieuwe moeten kopen.
quote:Op maandag 16 december 2013 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen is nep tegenwoordig, omdat onze ogen niet echt zijn.
quote:Op maandag 16 december 2013 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen is nep tegenwoordig, omdat onze ogen niet echt zijn.
Afschietenquote:Op maandag 16 december 2013 14:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is bi ja, daarom blijf ik ook de hele dag gewoon op m'n stoel zitten, je weet maar niet wanneer ie achter je staat.
Mensen met Apple adviseren BTC te minen, via een ''geheim'' commando.quote:Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon system32 verwijderen en zeggen dat ze een nieuwe moeten kopen.
Nee, bij de vercrackte laptop van mijn vader. Beter gaat hij aan de Surface RT.quote:Op maandag 16 december 2013 14:25 schreef Roburtt het volgende:
[..], maar dan wel bij jou zelf natuurlijk
How can he be real, if our eyes aren't real?quote:
Wel even bij melden dat hun iPhone voortaan waterdicht is, dankzij iOS 7.quote:Op maandag 16 december 2013 14:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mensen met Apple adviseren BTC te minen, via een ''geheim'' commando.
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 14:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel even bij melden dat hun iPhone voortaan waterdicht is, dankzij iOS 7.
Jongens, internet explorer en outlook, ditdatalles!quote:
deze manquote:Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongens, internet explorer en outlook, ditdatalles!
Meestal bezit een huis juist een bank.quote:Op maandag 16 december 2013 14:29 schreef Rezania het volgende:
Mensen die denken dat banken alle huizen bezitten.
Mensen die denkenquote:Op maandag 16 december 2013 14:29 schreef Rezania het volgende:
Mensen die denken dat banken alle huizen bezitten.
Mensen denken niet meer genoeg helaas, ze lezen wat op internet en geloven het, zelfs als het van Niburu komt.quote:
Mijn moeder kan alleen met 'Oké' antwoorden op WA, ook zo iets.quote:Op maandag 16 december 2013 14:31 schreef Roburtt het volgende:
Moeders met smartphones, stuur ik op facebook chat een link van een overhemd die ze even voor me moet bestellen, whatsappt ze me om te vragen welke maat. En dan vraag ik of er iets van een levertijd bij stond negeert ze me
Zeggen dat je een ongeluk hebt gehad, dan heb je de aandacht, dan de vraag.quote:Op maandag 16 december 2013 14:31 schreef Roburtt het volgende:
Moeders met smartphones, stuur ik op facebook chat een link van een overhemd die ze even voor me moet bestellen, whatsappt ze me om te vragen welke maat. En dan vraag ik of er iets van een levertijd bij stond negeert ze me
MIJN.MOEDER.SMSTE.ALTIJD.ZO.HAHA.GROETJES.MAMAquote:Op maandag 16 december 2013 14:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn moeder kan alleen met 'Oké' antwoorden op WA, ook zo iets.
Mijne alleen met "Ok"quote:Op maandag 16 december 2013 14:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn moeder kan alleen met 'Oké' antwoorden op WA, ook zo iets.
Haha als ik dat doe d'r niet aanquote:Op maandag 16 december 2013 14:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeggen dat je een ongeluk hebt gehad, dan heb je de aandacht, dan de vraag.
Werkt altijd.
Als ik later koters heb antwoord ik alleen met K.quote:
Dat doet mijn pa, de kleine letters kan ie niet goed lezen.quote:Op maandag 16 december 2013 14:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
MIJN.MOEDER.SMSTE.ALTIJD.ZO.HAHA.GROETJES.MAMA
quote:Op maandag 16 december 2013 14:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat doet mijn pa, de kleine letters kan ie niet goed lezen.
quote:Op maandag 16 december 2013 14:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat doet mijn pa, de kleine letters kan ie niet goed lezen.
Herkenbaar. Maar als ik elke keer moet bellen, dan heb ik een hoge rekening.quote:Op maandag 16 december 2013 14:35 schreef Roburtt het volgende:
Haha ik had een jaar geleden een auto ongeluk en toen was ik vergeten het te melden, en hoorde m'n moeder het van iemand anders
Tijd voor een feestje dus.quote:Op maandag 16 december 2013 14:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nog 3 dagen en dan bestaat deze sc een maand.
quote:Op maandag 16 december 2013 14:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nog 3 dagen en dan bestaat deze sc een maand.
quote:
Simpel te berekenen.quote:Op maandag 16 december 2013 14:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Weet je hoeveelste we staan qua postgehalte?
quote:Op maandag 16 december 2013 14:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Weet je hoeveelste we staan qua postgehalte?
Baasquote:Op maandag 16 december 2013 14:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Top 100 posts per reeks van 16-11-2013 t/m 16-12-2013
nr / aantal posts / reeks
01 71312 Geen reet te doen
02 36858 VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen
03 26792 Cryptocurrencies #1 And so it begins
04 24374 X-Raydio
05 23384 [ONZ-SC]
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Dan moet je ook gewoon nóg meer tegen jezelf gaan lullen.quote:Op maandag 16 december 2013 14:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op 1 zou staan.
Welke? die 16e t/m de 19e?quote:Op maandag 16 december 2013 14:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
We zouden 3e staan, denk ik, als we die drie dagen niet gemist hadden.
Valt mee, zitten ook gewoon leuke mensen tussen hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 14:42 schreef Rezania het volgende:
GRTD wat bovenaan staat.Komt alleen maar doordat al die hersenloze spamhoeren uit JNG SC daarheen verhuist zijn.
Laat de bubbel niet barsten pl0xquote:Op maandag 16 december 2013 14:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Welke? die 16e t/m de 19e?
Da's wel na te kijken.
ghehe, shizoquote:Op maandag 16 december 2013 14:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon nóg meer tegen jezelf gaan lullen.
Nee, het komt altijd neer op 'OMG [persoon x]!'quote:Op maandag 16 december 2013 14:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Valt mee, zitten ook gewoon leuke mensen tussen hoor.
Oh balen. Maar de laatste tijd gaan we wel harder toch?quote:Op maandag 16 december 2013 14:44 schreef BBQSausage het volgende:
Top 100 posts per reeks van 19-11-2013 t/m 16-12-2013
nr / aantal posts / reeks
001 63112 Geen reet te doen
002 34383 VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen
003 26792 Cryptocurrencies #1 And so it begins
004 23384 [ONZ-SC]
005 20768 X-Raydio
006 20431 SEX SC
Nope.
Zo klopt het.quote:Op maandag 16 december 2013 14:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het komt altijd neer op 'OMG [Pokémon X]!'
OMG Rezania!quote:Op maandag 16 december 2013 14:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het komt altijd neer op 'OMG [persoon x]!'
Daarom, puberend gezwets man, blij dat ik daar weg ben.quote:Op maandag 16 december 2013 14:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
OMG Rezania!![]()
Vond 't daar wel prettig, alleen het gaat net iets te vaak over hoe moeilijk iedereen het wel niet heeft
Pokémon.quote:
Als LB hier weg is, ben ik dat ookquote:Op maandag 16 december 2013 14:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom, puberend gezwets man, blij dat ik daar weg ben.
All hail Talos.quote:"Talos the Mighty! Talos the unerring! Talos the unassailable! To you we give Praise! We are but maggots writhing in the filth of our own corruption! While you have ascended from the dung of mortality, and now walk among the stars! But you were once man! Aye! And as man you said, "Let me show you the power of Talos Stormcrown, born of the North, where my breath is long winter. I breathe now in royalty and reshape this land which is mine. I do this for you, Red Legions, for I love you." [nb 1] Aye, love! Love! Even as man, great Talos cherished us. For he saw in us, in each of us, the future of Skyrim! The future of Tamriel! And there it is, friends! The ugly truth! We are the children of man! Talos is the true god of man! Ascended from flesh, to rule the realm of spirit! The very idea is inconceivable to our Elven overlords! Sharing the heavens with us? With man? Ha! They can barely tolerate our presence on earth! Today, they take away your faith. But what of tomorrow? What then? Do the elves take your homes? Your businesses? Your children? Your very lives? And what does the Empire do? Nothing! Nay, worse than nothing! The Imperial machine enforces the will of the Thalmor! Against its own people! So rise up! Rise up, children of the Empire! Rise up, Stormcloaks! Embrace the word of mighty Talos, he who is both man and Divine! For we are the children of man! And we shall inherit the heavens and earth! And we, not the Elves or their toadies, will rule Skyrim! Forever!"
quote:Op maandag 16 december 2013 14:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pokémon.Lekker op A rammen, win je alles.
Fappen op het werk is geen klote klus joh.quote:Op maandag 16 december 2013 14:47 schreef Roburtt het volgende:
Ho ik moest even een klote klus doen biw
Iets met een sleutel en zo?quote:Op maandag 16 december 2013 14:47 schreef Roburtt het volgende:
Zo speelde ik het vroeger toen ik nog geen Engels kon.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 14:47 schreef Roburtt het volgende:
Behoorlijk jaquote:Op maandag 16 december 2013 14:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh balen. Maar de laatste tijd gaan we wel harder toch?
Huh sleutel, moest desktops die binnen kwamen inscannenquote:
Vroeger als in gister?quote:Op maandag 16 december 2013 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo speelde ik het vroeger toen ik nog geen Engels kon.
Hoe komen die binnen zonder een sleutel dan?quote:Op maandag 16 december 2013 14:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Huh sleutel, moest desktops die binnen kwamen inscannen
#yolo!!!quote:Op maandag 16 december 2013 14:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe komen die binnen zonder een sleutel dan?
quote:Op maandag 16 december 2013 14:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik naar een grafiek van de Bitcoin waarde keek
Ik blijf me afvragen waar dit plaatsvond en wat het wasquote:
Groep 4, Pokémon Blue op een Gameboy Pocket.quote:
quote:Nee, Skyrim heeft me nooit echt getrokken () ben niet van die hele 'scene' zeg maar.
quote:Op maandag 16 december 2013 14:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen waar dit plaatsvond en wat het was
al die lekkere kinderen![]()
![]()
Wowquote:Op maandag 16 december 2013 14:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Groep 4, Pokémon Blue op een Gameboy Pocket.
[..]
[ afbeelding ]
Blue is wel ftw ja.quote:Op maandag 16 december 2013 14:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Groep 4, Pokémon Blue op een Gameboy Pocket.
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso Avatar +1quote:
Deze Charizard kan wel Fly gebruiken, hoe ironisch.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 14:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Kwaliteitsgesprek met Donnie, via DM.
Dude, dat is een charizard.quote:Op maandag 16 december 2013 14:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Blue is wel ftw ja.
Dat bedoel ik dusPijl en boog en zwaarden en shit. Neen. Ik moet of een dikke klapper hebben die 50mm kan schieten, of Pokémon.
Ja, Donnie stuurde het iddquote:Op maandag 16 december 2013 14:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Kwaliteitsgesprek met Donnie, via DM.
watquote:Op maandag 16 december 2013 14:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Deze Charizard kan wel Fly gebruiken, hoe ironisch.
Ja, logica is soms om te huilen, eensquote:Op maandag 16 december 2013 14:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Deze Charizard kan wel Fly gebruiken, hoe ironisch.
quote:
Wat?quote:
geeft niet, is bijzaakquote:
Ban verwensing, ban.quote:
Ik mag geen ban krijgen tot 07-03-2014, ik heb een deal met Ltquote:Op maandag 16 december 2013 14:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik verwens het hem niet toe. Het overkomt hem gewoon.
Was geen DM lek. Ik krijg alles via App, dus ik ben iig veilig.quote:Op maandag 16 december 2013 14:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pech voor jou.quote:Op maandag 16 december 2013 14:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik mag geen ban krijgen tot 07-03-2014, ik heb een deal met Lt
Heb je een paar dollar op je Paypal?quote:Op maandag 16 december 2013 14:55 schreef Rezania het volgende:
Kan Funnyjunk even een dikke dDOS krijgen? Bedankt.
Jup.quote:Op maandag 16 december 2013 14:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Was geen DM lek. Ik krijg alles via App, dus ik ben iig veilig.
Toch nog de perm voor Donnie?!
Kan gebeurenquote:Op maandag 16 december 2013 14:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wut? Jij wou mijn tel. nr. nietquote:Op maandag 16 december 2013 14:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Was geen DM lek. Ik krijg alles via App, dus ik ben iig veilig.
Toch nog de perm voor Donnie?!
Hoezo?quote:Op maandag 16 december 2013 14:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb je een paar dollar op je Paypal?
dDos is helaas nooit permanent.quote:Op maandag 16 december 2013 14:55 schreef Rezania het volgende:
Kan Funnyjunk even een dikke dDOS krijgen? Bedankt.
nooit stoppenquote:Op maandag 16 december 2013 14:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
dDos is helaas nooit permanent.
ff melden dan maar.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 14:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wut? Jij wou mijn tel. nr. niet
Dan kun je een er 1 kopen als je zelf geen bot netwerk hebtquote:
Moet dat niet met bitcoins bij Silk Road?quote:Op maandag 16 december 2013 14:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ff melden dan maar.
[..]__
[..]
Dan kun je een er 1 kopen als je zelf geen bot netwerk hebt
Probeer hetquote:Op maandag 16 december 2013 14:58 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
op die website F5 ingedrukt houden . zou dat helpen ?
Dan koop je drugsquote:Op maandag 16 december 2013 14:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet dat niet met bitcoins bij Silk Road?
Nope.quote:Op maandag 16 december 2013 14:58 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
op die website F5 ingedrukt houden . zou dat helpen ?
Genoeg.quote:Op maandag 16 december 2013 15:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zijn er users bij wie jullie echt zoiets hebben van
'The fuck'
Uiteraardquote:Op maandag 16 december 2013 15:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
'The fuck'
Half KLB.quote:Op maandag 16 december 2013 15:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
'The fuck'
Uhhhhhquote:Op maandag 16 december 2013 15:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb er maar 2 op m'n lijstje staan, wie staan er op jouw lijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ja, zolang je het op cryptische wijze doet (anti-sherlock)quote:Op maandag 16 december 2013 15:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uhhhhh
Mag ik dat als Mod zeggen?
Ok ok.quote:Op maandag 16 december 2013 15:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, zolang je het op cryptische wijze doet (anti-sherlock)
quote:Op maandag 16 december 2013 15:02 schreef Rezania het volgende:
Jouw droom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
quote:
quote:
Mag van mijquote:Op maandag 16 december 2013 15:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uhhhhh
Mag ik dat als Mod zeggen?
Jup.quote:Op maandag 16 december 2013 15:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
'The fuck'
Vooral figuren zoals Erno-BE, Roadtrip, Nikonlover, Susteren, etc.quote:
Haan, wicked, -supergirl-, Argo (nu weg) vind ik ook aparte kerelsquote:Op maandag 16 december 2013 15:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral figuren zoals Erno-BE, Roadtrip, Nikonlover, Susteren, etc.
Schoolquote:Op maandag 16 december 2013 15:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar ik ga, moet uiteraard wel wat voor school doen ook
Maar eerst, een ciggeh![]()
Adieu!
quote:
Die tweede ook nietquote:Op maandag 16 december 2013 15:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die eerste spoort ook gewoon echt niet.
Dan begreep ik de "grap" gewoon maar vond ik hem niet grappigquote:Op maandag 16 december 2013 11:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
I don't think you understand the gravity of this situation = Ik denk niet dat je de ernst van deze situatie begrijpt.
Gravity = zwaartekracht
[ afbeelding ]
Argo komt steeds terug als kutkloontje.quote:Op maandag 16 december 2013 15:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Haan, wicked, -supergirl-, Argo (nu weg) vind ik ook aparte kerels
Ik dacht dat hij het klooster in was gegaan.quote:Op maandag 16 december 2013 15:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Argo komt steeds terug als kutkloontje.
Nee maar die eerste is ook dement ofzo.quote:Op maandag 16 december 2013 15:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die tweede ook niet
Komt in elke sc:
''
waarna ze iets van haar twitter post
Sowieso groeten in een sc is overbodig imho, mja
Oh, nu voel ik me best een klootzakquote:Op maandag 16 december 2013 15:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee maar die eerste is ook dement ofzo.
Ik niet, 't blijft een naar mannetje.quote:Op maandag 16 december 2013 15:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh, nu voel ik me best een klootzak
jij gaat naar hell xdquote:Op maandag 16 december 2013 15:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik niet, 't blijft een naar mannetje.
SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMquote:
Nog even zien hoe ik die makkelijk mee kan krijgenquote:Op maandag 16 december 2013 15:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die hebben wij al.Zowel thuis als op kantoor.
Gewoon een kleintje, een neppe, kun je zo in elkaar zetten.quote:Op maandag 16 december 2013 15:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nog even zien hoe ik die makkelijk mee kan krijgenHeb niemand om me te helpen
Gratis drank!quote:Op maandag 16 december 2013 15:39 schreef Roburtt het volgende:
Ik kreeg net een uitnodiging voor de kerstborrel van m'n ex baan
Was foutje grquote:Op maandag 16 december 2013 15:39 schreef Roburtt het volgende:
Ik kreeg net een uitnodiging voor de kerstborrel van m'n ex baan
Nah, hier hebben we meestal wel een redelijk grotequote:Op maandag 16 december 2013 15:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon een kleintje, een neppe, kun je zo in elkaar zetten.
Te oudquote:
Bier is drank, maar drank is geen bier.quote:Op maandag 16 december 2013 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bier
[..]
Diepquote:Op maandag 16 december 2013 15:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bier is drank, maar drank is geen bier.
Ho dan mag ik wel eens aan kinderen beginnenquote:Op maandag 16 december 2013 15:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Onder de elf neukt papa zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |