Kut.quote:Op maandag 16 december 2013 13:55 schreef Lt.Surge het volgende:
Dit is het FOK! topic voor abonnement houders met een FOK! Full of FOK! Pimp abonnement.
Ik heb basic. Of moet ik verder lezen?
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 13:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kijk, daar vliegt een dood musje.
Toevallig vind ik dode musjes best leuk.quote:
Geen stagiar in de buurt?quote:Op maandag 16 december 2013 14:00 schreef Roburtt het volgende:
Ik wil wat gaan testen voor m'n project op een test server, maar ik heb geen zin om de sleutel van het serverhok te vragen en productief te doen
Ik hoop dat ik je er blij mee heb gemaakt.quote:Op maandag 16 december 2013 14:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Toevallig vind ik dode musjes best leuk.
Ik ben de stagiairquote:
Noh een sterretje, en een vogeltje.quote:Op maandag 16 december 2013 14:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je er blij mee heb gemaakt.
quote:
Je modkleurtje? Da's gewoon #0000FF.quote:Op maandag 16 december 2013 14:02 schreef Lt.Surge het volgende:
BBQ, die kleur he van mijn blauw. Weet jij daar de hex code van?
Sorry, je mag of mijn ster even aaien, of mijn mus.quote:
Hmm, het is wel héél donker blauw nuquote:Op maandag 16 december 2013 14:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je modkleurtje? Da's gewoon #0000FF.
Hoe bedoel je? Staat er toch gewoon o.óquote:
Eh, nee? Niet in de index en niet in het grid?quote:Op maandag 16 december 2013 14:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Staat er toch gewoon o.ó
Staat er bij mij iig gewoon, en in de index én in de grid.quote:Op maandag 16 december 2013 14:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, nee? Niet in de index en niet in het grid?
quote:Op maandag 16 december 2013 14:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Staat er bij mij iig gewoon, en in de index én in de grid.
It's you.
KLB banquote:
Die heb je gewoon uit 't grid gesleept.quote:Op maandag 16 december 2013 14:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, nee? Niet in de index en niet in het grid?
En dit.quote:Op maandag 16 december 2013 14:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die heb je gewoon uit 't grid gesleept.
Nee, zelfs na een reset grid komt het niet te voorschijn, terwijl het er normaal wel altijd stond.quote:Op maandag 16 december 2013 14:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die heb je gewoon uit 't grid gesleept.
Ik heb geen forums verborgen, tenminste, niet dat ik me kan herinneren.quote:Op maandag 16 december 2013 14:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Check daar even.
Dat zegt niks.quote:Op maandag 16 december 2013 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zelfs na een reset grid komt het niet te voorschijn, terwijl het er normaal wel altijd stond.
[..]
Ik heb geen forums verborgen, tenminste, niet dat ik me kan herinneren.
Geloof er niks van.quote:Op maandag 16 december 2013 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zelfs na een reset grid komt het niet te voorschijn, terwijl het er normaal wel altijd stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |