Het ergste is nog dat de Packers totaal de run niet kunnen stoppen, maar de Cowboys bleven de bal maar gooien in de tweede helft.quote:Op maandag 16 december 2013 01:47 schreef emokid het volgende:
Goddamn, dit is echt de meest kansloze pot die ik gezien heb dit seizoen. Hoe kun je 26-3 weggeven EN 2 clutch interceptions gooien terwijl je de wedstrijd in handen hebt. Seriously..
Hebben de Cowboys de tiebreaker met de Eagles?
Dat is gewoon typisch Dallas. Als ze moeten gooien dan komen ze ineens met de run en vandaag gaan ze vol in passing mode.quote:Op maandag 16 december 2013 01:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat de Packers totaal de run niet kunnen stoppen, maar de Cowboys bleven de bal maar gooien in de tweede helft.
quote:Op maandag 16 december 2013 01:47 schreef emokid het volgende:
Hebben de Cowboys de tiebreaker met de Eagles?
+GM.quote:Op maandag 16 december 2013 08:51 schreef SteveBudin het volgende:
En de Cowboys moeten gewoon heel de coaching staff (HC/OC/DC) ontslaan.
Dat is inderdaad de grootste fout. Plus dankzij al die passes bleef de klok maar stoppen.quote:Op maandag 16 december 2013 01:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat de Packers totaal de run niet kunnen stoppen, maar de Cowboys bleven de bal maar gooien in de tweede helft.
Als ze in de playoffs staan dan staan ze er gewoon. Dat "verdiend" praatje is typisch Nederlands. De Eagles begonnen ook kut maar staan er ook met een been in. Divisies bepalen hun eigen winstpercentage niet.quote:Op maandag 16 december 2013 15:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de grootste fout. Plus dankzij al die passes bleef de klok maar stoppen.
Romo heeft het gewoon verkeerd ingeschat. Verschrikkelijke 2e helft.
Ze verdienen het nu ook niet om nog playoffs te halen. Paar van die grote fout in 4th quarter. Tegen broncos en packers hadden ze gewoon moeten winnen. Al verdiende broncos het meer dan de packers gister.
We zijn toch ook Nederlands? Dus wat is het probleem dat dat gezegd word. Als je het er niet mee eens bent is toch je eigen mening.quote:Op maandag 16 december 2013 15:16 schreef emokid het volgende:
[..]
Als ze in de playoffs staan dan staan ze er gewoon. Dat "verdiend" praatje is typisch Nederlands. De Eagles begonnen ook kut maar staan er ook met een been in. Divisies bepalen hun eigen winstpercentage niet.
Tony "went full" Romo, ik zei het jaren terug al en blijf het zeggen. Met Romo winnen de Cowboys geen SB, Romo is een QB met mooie stats maar die vertellen niet het hele verhaal.quote:Op maandag 16 december 2013 15:20 schreef bambino het volgende:
[..]
We zijn toch ook Nederlands? Dus wat is het probleem dat dat gezegd word. Als je het er niet mee eens bent is toch je eigen mening.
Ik zou het mooi vinden als cowboys in playoffs komen en zelfs superbowl. Maar als je kijkt naar de wedstrijden die ze verneuken door een paar foute beslissingen te nemen terwijl je die game gewoon kunt winnen, dan verdien je het niet om de superbowl te winnen.
Zolang Jerry Jones de GM is zal Dallas weinig prijzen winnen. Hij is veels te dominant aanwezig.quote:Op maandag 16 december 2013 12:44 schreef emokid het volgende:
Ik denk niet dat Jerry Jones zichzelf gaat ontslaan..
Is inderdaad een simpel meningsverschil dit, maar met die vergelijking bedoel ik meer dat men hier met voetbal altijd praat over "verdiend" of "onverdiend" terwijl alleen de resultaten tellen. Ook hoeft het reguliere seizoen van de NFL ook geen reflectie te zijn op de playoffs.. want dan komen "de echte winnaars" pas naar voren. Zie NY Giants van 2 jaar terug bijv..quote:Op maandag 16 december 2013 15:20 schreef bambino het volgende:
[..]
We zijn toch ook Nederlands? Dus wat is het probleem dat dat gezegd word. Als je het er niet mee eens bent is toch je eigen mening.
Ik zou het mooi vinden als cowboys in playoffs komen en zelfs superbowl. Maar als je kijkt naar de wedstrijden die ze verneuken door een paar foute beslissingen te nemen terwijl je die game gewoon kunt winnen, dan verdien je het niet om de superbowl te winnen.
Niet overdrijven.quote:Op maandag 16 december 2013 15:35 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
ALTIJD als het erom gaat in een game maakt hij rare beslissingen en fouten
Gisteren waren beide schuldig. De OC met al die passing plays maar ook Romo die de play veranderde bij de eerste INT. Dat was een run play maar hij ging voor de audible. Romo had moeten zien dat er niemand tegenover Matthews stond. Een pass play zou dus erg lastig worden en toch deed hij het.quote:Op maandag 16 december 2013 16:57 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Niet overdrijven.
19 fourth quarter comebacks, 22 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=RomoTo00
15 fourth quarter comebacks, 19 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=CutlJa00
16 fourth quarter comebacks, 19 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=RivePh00
En wat kan Romo eraan doen als de OC niet weet dat je moet rushen tegen de brakke run-defense van Green Bay en maar passing plays blijft geven. Romo is geen elite QB, maar je kan het slechter treffen qua QB. Met een andere QB in Dallas (een Cutler, Stafford, Rivers etc.)heb je echt niet ineens een SB-winning team.
Vind ik wel meevallen. Ik stoor me er niet aan. Zo zijn de regels. Ene jaar is een team in het nadeel. Andere keer zijn ze in het voordeel.quote:Op maandag 16 december 2013 23:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
Saints, Panthers en Niners 10-4
Cardinals 9-5
Saints en Panthers spelen nog tegen elkaar, evenals de Niners en Cardinals.
1 van deze teams gaat de playoffs niet halen, en de kans is groot dat dit met een record van 11-5 gebeurt.
En de winnaars van de NFC North en NFC East gaan waarschijnlijk 10-6, 9-7 of zelfs 8-8 finishen en krijgen als beloning een thuiswedstrijd tegen een 11-5 team.
Hoezo dubieuze playoff opzet, Ik bijf me er elk jaar weer aan ergeren.
Niners, saints en Panthers gaan naar de playoffs. Schat de kans van de Cardinals op puur theoretisch.quote:Op maandag 16 december 2013 23:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
Saints, Panthers en Niners 10-4
Cardinals 9-5
Saints en Panthers spelen nog tegen elkaar, evenals de Niners en Cardinals.
1 van deze teams gaat de playoffs niet halen, en de kans is groot dat dit met een record van 11-5 gebeurt.
En de winnaars van de NFC North en NFC East gaan waarschijnlijk 10-6, 9-7 of zelfs 8-8 finishen en krijgen als beloning een thuiswedstrijd tegen een 11-5 team.
Hoezo dubieuze playoff opzet, Ik bijf me er elk jaar weer aan ergeren.
Nope, Panthers wonnen van de Niners, dus die tiebreaker hebben de Panthers (in a two team tie).quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:27 schreef Downtime het volgende:
Niners hebben de tiebraker over alle 3, als ik het goed heb.
Ja en dan, geen van deze teams heeft wat in de playoffs te zoeken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 05:43 schreef The_Playmaker het volgende:
Als de Packers hun laatste 2 games winnen, winnen ze de NFC North.
Ja chargers gaan niet naar de play offs ben ik bang. Ravens en Dolphins moeten 2 wedstrijden verliezen. Patriots hebben nou ook niet echt geholpen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Ik stoor me er niet aan. Zo zijn de regels. Ene jaar is een team in het nadeel. Andere keer zijn ze in het voordeel.
Chargers redelijk kansloos voor de playoffs. Zelfs met 2 overwinningen zullen ze niet boven de dolphins eindigen. Die hebben 1 overwinning nodig. Tegen de Bills en Jets. Tsja. Dan Keenan Allen maar als Rookie of the year.
Klopt, dus toch verkeerd gekeken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 03:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Nope, Panthers wonnen van de Niners, dus die tiebreaker hebben de Panthers (in a two team tie).
Ravens zie ik nog wel beide verliezen, Miami echter niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:53 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja chargers gaan niet naar de play offs ben ik bang. Ravens en Dolphins moeten 2 wedstrijden verliezen. Patriots hebben nou ook niet echt geholpen.
America's team wordt eigenlijk al jaren lang hoger aangeschreven dan ze in werkelijkheid op het veld laten zien. Vaak zijn het gewoon middelmatige teams. Die wel eens verliezen en wel eens winnen. Ik heb ze al jaren niet meer gehoord als Superbowl contender.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:51 schreef Iwanius het volgende:
Los van dat.
Ik heb mij kapot gelachen hoe The Cowboys een voorsprong met luttele minuten nog op het scorebord weggaven. Echt....
Ik zag de grote baas al opstaan uit zijn box toen The Cowboys die grote voorsprong hadden bewerkstelligd met een houding van "dat geven ze niet meer uit handen thuis."
Dat klopt maar als de Packers de NFC North winnen zonder Rodgers en het gebruiken van drie verschillende backup QB's, dan moeten de Bears en Lions zich diep schamen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 05:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja en dan, geen van deze teams heeft wat in de playoffs te zoeken.
Tell it to himquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:29 schreef popolon het volgende:
Als je de slechste franchise vd NFL bent historisch gezien hoef je je natuurlijk nooit te schamen.
Idem.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:43 schreef Littlecreep het volgende:
Geen zin om weer het spel van de Ravens in de playoffs te zien.
http://www.nfl.com/news/s(...)er-playoff-structurequote:Op maandag 16 december 2013 23:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Ik stoor me er niet aan. Zo zijn de regels. Ene jaar is een team in het nadeel. Andere keer zijn ze in het voordeel.
twitter:McClain_on_NFL twitterde op donderdag 19-12-2013 om 18:14:35As expected, the Texans have interviewed Lovie Smith as their first candidate to replace the fired Gary Kubiak. reageer retweet
Misschien is Lovie wel de excuusneger zodat ze voldoen aan de Rooney-rulequote:Op donderdag 19 december 2013 18:19 schreef The_Playmaker het volgende:
twitter:McClain_on_NFL twitterde op donderdag 19-12-2013 om 18:14:35As expected, the Texans have interviewed Lovie Smith as their first candidate to replace the fired Gary Kubiak. reageer retweet
Bron: http://www.tvrage.com/new(...)er-contingency-plansquote:On Wednesday, NFL head of events Frank Supovitz (not to be confused with ‘The X-Files’ producer Frank Spotnitz), spoke of contingency plans at a press conference, but admitted that it would take a considerable amount of snow to change the day of the game. Should a storm ensue, the game could take place on the Saturday before, or the Monday after. An unprecedented number of workers are on hand though, as well as a massive snow melting machine, if a blizzard approaches.
Ik weet niet of ik nu blij of teleurgesteld moet zijn..quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:29 schreef Downtime het volgende:
[..]
Bron: http://www.tvrage.com/new(...)er-contingency-plans
Daarnaast ook nog: http://www.nfl.com/news/s(...)ny-key-week-16-gamesquote:• AFC North's No. 2 or nothing scenario
• Arizona wins out and it doesn't matter
• Arizona loses in Seattle, makes the playoffs anyhow
• Pittsburgh to the playoffs
• Peyton Manning returns to Indianapolis in wild-card round
• The Patriots don't make the playoffs
• Carolina could be the No. 1 seed or fall out of the playoffs
Deze had ik ook gelezen. Die van first round bye of eruit liggen is wel de bizarste. Ik heb nu al zin in vanavond.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:23 schreef Downtime het volgende:
http://www.nfl.com/news/s(...)st-playoff-scenarios
[..]
Daarnaast ook nog: http://www.nfl.com/news/s(...)ny-key-week-16-games
Om 19:00 denk ik Saints @ Panthers en daarna Patriots @ Ravens of Steelers @ Packers (want sneeuw verwachtquote:Op zondag 22 december 2013 16:26 schreef TheFastOne het volgende:
Afgelopen 2 weken zijn de wedstrijden me best goed bevallen, dus wil ik graag meer wedstrijden zien. Wat zijn aanraders vanavond?
Ik kijk altijd op de TV. laptop aansluiten op de tv en gaanquote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef Seam het volgende:
Ik ga ook lekker op de TV kijken deze keerHeb een paar maten uitgenodigd om ze enthousiast te maken voor het spelletje.
Part of the game, ik heb zelf weinig met een 52-49 shoot-out waarbij je je afvraagt of er uberhaupt wel 11 verdedigers op het veld staan.quote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef emokid het volgende:
Hier wordt niemand gelukkig van, zo'n defensief potje.
Beste post van de dag imoquote:
Rare sequence. NO wilde eerst gaan voor een field goal, toen werd er opeens voor een andere play gekozen met een kansloze pass als gevolg.quote:Op zondag 22 december 2013 20:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hen het begin van de 2e helft gemist, waar is Brees?
Was een 4th down, kick formation naar pass play, en Brees is geen holder, dus vandaar dat hij niet op het veld stond...quote:Op zondag 22 december 2013 20:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hen het begin van de 2e helft gemist, waar is Brees?
Jinx het ff jaquote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef Seam het volgende:
Wat een weer in Charlotte zegGaat wel goed uitpakken voor de Panthers op deze manier
Saints hadden 40! first downs tegen de Cowboysquote:Op zondag 22 december 2013 20:55 schreef Guard het volgende:
Cryboys beginnen al vroeg met de meltdown vandaag
Niks daarvan, seizoen laten beginnen in november en alle thuiswedstrijden van de Packers en Bears in Januari inplannenquote:Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef rgras het volgende:
Wat zouden jullie vinden van een winterstop van ongeveer 1-1,5 maanden?
Onzin, dit hoort bij football, bovendien in Wisconsin, Minnesota, Chicago etc is het begin feb nu ook niet bepaald zonnigquote:Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef rgras het volgende:
En dit soort wedstrijden missen? Geen sprake van.quote:Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef rgras het volgende:
En een pijntje bij Romo aan zijn rechter been.quote:Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
Af en toe ben ik blij dat ik niet alle regels van football snap. Wat is dit nu weer?
Cowboys inmiddels down by 9
Hopen voor de Skins dat ie erin blijft, als zijn backup erin komt kan het alleen maar beter gaanquote:Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef Downtime het volgende:
[..]
En een pijntje bij Romo aan zijn rechter been.
Kan er niet goed meer op lopen
Dat welquote:Op zondag 22 december 2013 21:30 schreef Downtime het volgende:
[..]
Was toch best een nette 4th down conversion.
Als je niets aan offense tegen de Bills kan brengen heb je niets te zoeken in de playoffsquote:Op zondag 22 december 2013 21:41 schreef rgras het volgende:
Gezien de wedstrijd later deze avond is dat best jammer.
Dat heb ik ook nooit gezegd, het gaat mij om de spanning bij de Pats @ Ravens.quote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je niets aan offense tegen de Bills kan brengen heb je niets te zoeken in de playoffs
prevent defense tegen de Saints is een ticket naar een loss.quote:
Zelfs tegen de Dolphins van vandaag is dat vragen om een score....quote:Op zondag 22 december 2013 22:02 schreef PirE het volgende:
[..]
prevent defense tegen de Saints is een ticket naar een loss.
Steelers hebben zelfs dan nog een kans om in de playoffs te komen 2x zelf winnen, Fins verliezen alles, Ravens verliezen alles, Chargers één verlies en Jets winnen ook volgende week.quote:Op zondag 22 december 2013 21:59 schreef Omega het volgende:
Als Ravens 2x verliezen en Dolphins winnen volgende week, dan eindigen de Fins boven de Ravens hoor (Chargers hebben dan ook nog een kans).
Klopt, als de Ravens maar niet gaanquote:Op zondag 22 december 2013 22:03 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Steelers hebben zelfs dan nog een kans om in de playoffs te komen 2x zelf winnen, Fins verliezen alles, Ravens verliezen alles, Chargers één verlies en Jets winnen ook volgende week.
Een man kan dromen...
Het gaat ineens wel makkelijk voor Manning en de Broncosquote:
Kutzooi daar gaat mijn fantasy titelquote:
Is gewoon een team die ik liever zie verliezen. mag toch persoonlijke voorkeuren hebbenquote:
Als de Patriots verliezen krijgt hij waarschijnlijk 2 weekjes 'vakantie'.quote:
En dat is ook precies waar ik de Panthers niet wil zien spelen, in Seattlequote:Op zondag 22 december 2013 22:12 schreef PirE het volgende:
Panthers is wel een team dat ik niet graag tegen Seattle zie spelen.
Dat doen ze toch ook?quote:Op zondag 22 december 2013 22:56 schreef Guard het volgende:
PITT@GB zouden ze eigenlijk in zwartwit moeten uitzenden
Getting fucked by the refsquote:Op maandag 23 december 2013 00:36 schreef Littlecreep het volgende:
Steelers worden er zwaar bij genaaid. Wat een bullshit call!
quote:The Denver Post reports the Broncos fear Von Miller tore his ACL in Sunday's Week 16 win over Houston.
Gaan weer bizar gewaagde playoffs worden op deze manier.quote:Op maandag 23 december 2013 00:39 schreef The_Playmaker het volgende:
Veel succes in de playoffs Broncos...
[..]
In de AFC geef ik ze nog wel een kans.quote:Op maandag 23 december 2013 00:39 schreef The_Playmaker het volgende:
Veel succes in de playoffs Broncos...
[..]
Nee hier ook.quote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Downtime het volgende:
Ben ik de enige bij wie redzone op zwart is gegaan maar het geluid door gaat?
Ach, alles voor de ratingsquote:
De Eagles met méér dan 200 yards rushing. Zelfs de backup RB's kunnen ze niet afstoppen.quote:Op maandag 23 december 2013 03:34 schreef popolon het volgende:
Die run defense van the Bears is echt rampzalig. Laatst in de league ook.
Prachtige sport maar dit soort hits moet je 'overheen' proberen te kijken. In tegenstelling tot rugby (waar men wel weet hoe je een tackle uitvoert) ga je veel debielen tegenkomen in de NFL. Op ethisch vlak mankeert er echt zoveel aan deze sport, maar de liefde ervoor overwint het nog net.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 11:42 schreef emokid het volgende:
[..]
Prachtige sport maar dit soort hits moet je 'overheen' proberen te kijken. In tegenstelling tot rugby (waar men wel weet hoe je een tackle uitvoert) ga je veel debielen tegenkomen in de NFL. Op ethisch vlak mankeert er echt zoveel aan deze sport, maar de liefde ervoor overwint het nog net.Ik heb nog nooit zoiets lachwekkends gelezen als bovenstaande..... Rugby tackles en Football tackles zijn compleet NIET te vergelijken hoe graag iedereen dit ook wilt. De hele sport is anders, de hele intentie voor het gros van de tackles is anders dan bij RugbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het probleem met de GIF die gepost is is niet eens de hit opzich (die er niet eens is) maar meer dat hij een sliding QB probeert te raken
[ Bericht 3% gewijzigd door kidkash19 op 23-12-2013 11:56:55 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Miami currently holds the edge on Baltimore because San Diego, a winner Sunday, created a three-team tie at 8-7. In that scenario, the Ravens’ win over Miami is canceled out by Miami’s win over San Diego, pushing the conference-record tiebreaker to the forefront. The Dolphins hold that edge on both the Ravens and Chargers.
Dit soort 'schijn'-hits op QB's zie je overigens wel vaker. Taylor (de verdediger in kwestie) had nog best een aanpassing kunnen maken als hij Flynn daadwerkelijk wilde raken. Zie het als een intimidatie tactiek.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 14:50 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Dit soort 'schijn'-hits op QB's zie je overigens wel vaker. Taylor (de verdediger in kwestie) had nog best een aanpassing kunnen maken als hij Flynn daadwerkelijk wilde raken. Zie het als een intimidatie tactiek.
Ik stel overigens voor om de winnaar van de NFC North te vervangen door de Cardinals. Wat een drama daar![]()
Inderdaad! Na enkele weken van iets minder interesse en tijd ga ik er volgende week weer eens goed voor zitten.quote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef BobW het volgende:
Volgende week Packers @ Bears en Eagles @ Cowboys, de winnaars winnen de division en de verliezers zijn klaar. De andere twee divisions in de NFC zijn zelfs nog niet beslist. Samen met de 6th AFC seed gaat het een mooie zondag worden.
twitter:AdamSchefter twitterde op maandag 23-12-2013 om 22:20:28Cowboys QB Tony Romo has been ruled out the rest of the season due to his back injury, per league source. reageer retweet
The fuck.quote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef The_Playmaker het volgende:
Dat word lachen volgende week in Dallas....twitter:AdamSchefter twitterde op maandag 23-12-2013 om 22:20:28Cowboys QB Tony Romo has been ruled out the rest of the season due to his back injury, per league source. reageer retweet
De kans is dus groter dat ik de oudejaarsloterij win dan dat de Steelers naar de playoffs gaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:48 schreef Littlecreep het volgende:
Hier een handig tabelletje met de mogelijkheden in de AFC:
[ afbeelding ]
Als de Steelers in de playoffs komen, koop ik meteen wat loten. Zoveel geluk moet je doorzetten.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:06 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
De kans is dus groter dat ik de oudejaarsloterij win dan dat de Steelers naar de playoffs gaan
Zo raar is dat niet, Chargers spelen thuis. Kunnen moeilijk al om 9 u 's ochtends local time het veld opstappenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:13 schreef Omega het volgende:
Wel vreemd dat de Chargers pas om 4:25 spelen en de Ravens en Dolphins (en Steelers) al om 1:00
Maar veel teams die al uitgeschakeld waren hebben toch een goed resultaat neer gezet de afgelopen weken, dus hopelijk heeft het niet te veel invloed op de uitslagen.
Het is meer raar om het feit dat voor de Chargers al bekend is of ze een kans maken. En die kans is niet heel groot (zowel Dolphins als Ravens moeten verliezen). Dus ik hoop maar op de Dolphins en de Bengals (mijn 2 favoriete teams uit de AFC) en dan gaan de Dolphins de play offs in, ongeacht de uitslag bij de Chargers.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet, Chargers spelen thuis. Kunnen moeilijk al om 9 u 's ochtends local time het veld opstappen
Nou inderdaad. Zo een franchise en voorzitter en...natuurlijk stadion en dan nog zo belabberd bezig zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:07 schreef Littlecreep het volgende:
Toch wel humor dat de Cowboys voor het derde seizoen achtereen in zo'n do-or-die situatie zitten in de laatste wedstrijd van het seizoen.
NCAA, zo heet de college sports association.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:54 schreef Silver_Shark het volgende:
Spelen er trouwens nog Nederlanders in de NFL colleges?
Niemand die het in eigen hand heeftquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:48 schreef Littlecreep het volgende:
Hier een handig tabelletje met de mogelijkheden in de AFC:
[ afbeelding ]
Bengals zijn Ravens toch? Bengals zijn al in de play offs.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Niemand die het in eigen hand heeft
Bengals, Dolphins, Chargers, Steelers
Dat zijn de teams waarvan ik denk dat ze gaan winnen...quote:Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef Omega het volgende:
[..]
Bengals zijn Ravens toch? Bengals zijn al in de play offs.
Ik zie de Chargers ook wel de playoffs in gaan. Fins gaan het onverwachts moeilijk krijgen tegen de Jets denk ik. Chargers zijn gedreven en weten na de overwinning in Denver dat de Chiefs te pakken zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:44 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb nog wel vertrouwen in de Chargers. Ravens zie met deze offense niet winnen van de Bengals. Dolphins o-line krijgt het erg moeilijk tegen de Jets d-line. Dan moeten de Chiefs het doen tegen de Chiefs die misschien wel spelers gaan resten.
Kitna kent het systeem en de WR's in Dallas dus het is niet echt verrassend.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:30 schreef Terreros85 het volgende:
Jon Kitna wordt qb 3 in Dallas voor deze week. David Carr, Tyler Thigpen en meer van zulke qb's hebben een workout gedaan. Maar geen Tim Tebow. Ik denk dat we die niet meer zien in de NFL. Of hij heeft zijn neus ervoor opgehaald, maar dat denk ik haast niet.
quote:this year those teams at home Bengals 7-0, Patriots 7-0, Seahawks 6-1, Rams 5-3, Jets 6-2 this is one killer schedule!!
Nee, dat was idd niet verrassend. Wel het feit dat Tebow helemaal geen try-out kreeg.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:40 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Kitna kent het systeem en de WR's in Dallas dus het is niet echt verrassend.
Aaron Rodgers speelt zondag!![]()
Ziet er wel leuk uit maar niet heel bijzonder.quote:
Ravens @ Bengals en Jets @ Dolphins voor de laatste playoff-plaats in de AFC. Als Ravens en Dolphins verliezen, kunnen de Chargers bij een overwinning dit plekje bemachtigen. Ravens en Dolphins spelen om 7 uur. Chargers om half 11.quote:Op zondag 29 december 2013 12:38 schreef TheFastOne het volgende:
Derde zondag NFL voor mijWat zijn de wedstrijden met overduidelijke PO-implications in deze laatste speelronde?
En als ze allemaal verliezen kunnen de Steelers nog naar de POs. Vind zo'n seizoen wel erg kort. Is straks weer maanden wachten. Kunnen ze niet om de week spelen, dus aantal wedstrijden per week halveren. Duurt het meteen bijna twee keer zo lang en hebben de spelers meer hersteltijd.quote:Op zondag 29 december 2013 14:01 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ravens @ Bengals en Jets @ Dolphins voor de laatste playoff-plaats in de AFC. Als Ravens en Dolphins verliezen, kunnen de Chargers bij een overwinning dit plekje bemachtigen. Ravens en Dolphins spelen om 7 uur. Chargers om half 11.
Ik heb vrij morgen. Dit wordt een mooi avondje/nachtje.
Mag van mij ook wel een weekje bij. En dan een wedstrijd minder in preseason. Rosters iets groter. Moet volgens mij niet zo'n probleem bij.quote:Op zondag 29 december 2013 14:14 schreef ssebass het volgende:
[..]
En als ze allemaal verliezen kunnen de Steelers nog naar de POs. Vind zo'n seizoen wel erg kort. Is straks weer maanden wachten. Kunnen ze niet om de week spelen, dus aantal wedstrijden per week halveren. Duurt het meteen bijna twee keer zo lang en hebben de spelers meer hersteltijd.
Zeker, en als de Saints verliezen...er moet toch wel een upset zijn in week 17quote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef Seam het volgende:
Ik ga wel lekker de Panthers eerst kijken, zou heerlijk zijn als ze winnen.
Gewoon gamepass?quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Iemand goeie stream voor Ravens game??
Gamepass is sinds het begin van vorig seizoen gratis voor iedere Nederlander, Argentijn en Nieuw-Zeelander. Ik verwacht dat dit ook nog zal gelden voor de rest van dit seizoen, maar ik kan mij niet voorstellen dat dit ook voor 2014-2015 geldt.quote:
Sowieso binnen 2 seizoenen weer betalen denk ik. Zeker omdat Foxsports steeds machtiger wordt hier.quote:Op zondag 29 december 2013 19:25 schreef rgras het volgende:
[..]
Gamepass is sinds het begin van vorig seizoen gratis voor iedere Nederlander, Argentijn en Nieuw-Zeelander. Ik verwacht dat dit ook nog zal gelden voor de rest van dit seizoen, maar ik kan mij niet voorstellen dat dit ook voor 2014-2015 geldt.
Blijkbaar een heel eindquote:Op zondag 29 december 2013 19:36 schreef The_Playmaker het volgende:
Hoe wide open kun je zijn als je A.J. Green heet?
Wat kost een gamepass normaal gesproken?quote:Op zondag 29 december 2013 19:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Sowieso binnen 2 seizoenen weer betalen denk ik. Zeker omdat Foxsports steeds machtiger wordt hier.
En in Duitsland ¤210,-.. het verschilt per land. De prijzen liggen dit seizoen dichter bij elkaar, een jaar terug was het in Spanje iets van ¤90,- waar Duitsland en Nederland ¤210,- betaalden.quote:Op zondag 29 december 2013 19:42 schreef Seam het volgende:
In Belgie kost zijn 155 euro per seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |