abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134317094
Cardinals en Titans naar OT
pi_134317158
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 01:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Cardinals en Titans naar OT
Vierde al te vroeg een feestje :(
pi_134317179
Lacy _O_

Game in handen van de Green Bay D :{
pi_134317181
Nou Romo.. Laat het maar zien. :')
pi_134317200
De Cowboy winnen dit nog wel maar ze moeten zich diep schamen.
pi_134317220
Bears scoorden vorige week in alle posessions
Packers nu in 2e helft 5 posessions, 5 TD

Cowboys verdienen de playoffs niet.
pi_134317228
Dat is een INT
pi_134317231
LOL COWBOYS
pi_134317262
PACKERS WIN!!!! *O* *O* *O*
pi_134317278
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 01:44 schreef The_Playmaker het volgende:
PACKERS WIN!!!! *O* *O* *O*
Wauw _O_
pi_134317280
HAHAHA geweldig een 23-point lead tegen de Packers zonder Rodgers verspelen :)
pi_134317293
Goddamn, dit is echt de meest kansloze pot die ik gezien heb dit seizoen. Hoe kun je 26-3 weggeven EN 2 clutch interceptions gooien terwijl je de wedstrijd in handen hebt. Seriously.. :')

Hebben de Cowboys de tiebreaker met de Eagles?
pi_134317297
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 01:47 schreef emokid het volgende:
Goddamn, dit is echt de meest kansloze pot die ik gezien heb dit seizoen. Hoe kun je 26-3 weggeven EN 2 clutch interceptions gooien terwijl je de wedstrijd in handen hebt. Seriously.. :')

Het ergste is nog dat de Packers totaal de run niet kunnen stoppen, maar de Cowboys bleven de bal maar gooien in de tweede helft.
pi_134317365
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 01:48 schreef BobW het volgende:

[..]

Het ergste is nog dat de Packers totaal de run niet kunnen stoppen, maar de Cowboys bleven de bal maar gooien in de tweede helft.
Dat is gewoon typisch Dallas. Als ze moeten gooien dan komen ze ineens met de run en vandaag gaan ze vol in passing mode. :')

Mooi dat je in de tweede helft (en vooral de 4th quarter) alleen maar Packers fans hoorde juichen. Het leek wel alsof de wedstrijd in Green Bay gespeeld werd. :P
pi_134317817
De Steelers winnen dus gewoon vrij gemakkelijk van de Bengals. Niemand wil blijkbaar home field advantage in de AFC.

Bengals punter Kevin Huber hield een gebroken kaak over na deze blok! :{

maandag 16 december 2013 @ 08:38:43 #17
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134318571
Packers *O*
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134318718
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 01:47 schreef emokid het volgende:

:Y als Dallas 2x wint dan pakken ze de divisie omdat ze dan 2x van de Eagles hebben gewonnen.

En de Cowboys moeten gewoon heel de coaching staff (HC/OC/DC) ontslaan.
Get it and Bet it
pi_134323999
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 08:51 schreef SteveBudin het volgende:

En de Cowboys moeten gewoon heel de coaching staff (HC/OC/DC) ontslaan.
+GM.

Chiefs ook een play-off spot geclinched gisteren. Zullen ook dit jaar weer het debat krijgen over het home field in de play-offs. Chiefs hebben een veel beter record dan bijvoorbeeld de Colts, maar waarschijnlijk zullen de Chiefs naar Indy moeten in de play-offs.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_134324389
Ik denk niet dat Jerry Jones zichzelf gaat ontslaan..
pi_134329854
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 01:48 schreef BobW het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de grootste fout. Plus dankzij al die passes bleef de klok maar stoppen.
Romo heeft het gewoon verkeerd ingeschat. Verschrikkelijke 2e helft.

Ze verdienen het nu ook niet om nog playoffs te halen. Paar van die grote fout in 4th quarter. Tegen broncos en packers hadden ze gewoon moeten winnen. Al verdiende broncos het meer dan de packers gister.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_134329932
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 15:13 schreef bambino het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de grootste fout. Plus dankzij al die passes bleef de klok maar stoppen.
Romo heeft het gewoon verkeerd ingeschat. Verschrikkelijke 2e helft.

Ze verdienen het nu ook niet om nog playoffs te halen. Paar van die grote fout in 4th quarter. Tegen broncos en packers hadden ze gewoon moeten winnen. Al verdiende broncos het meer dan de packers gister.
Als ze in de playoffs staan dan staan ze er gewoon. Dat "verdiend" praatje is typisch Nederlands. De Eagles begonnen ook kut maar staan er ook met een been in. Divisies bepalen hun eigen winstpercentage niet.
pi_134330045
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 15:16 schreef emokid het volgende:

[..]

Als ze in de playoffs staan dan staan ze er gewoon. Dat "verdiend" praatje is typisch Nederlands. De Eagles begonnen ook kut maar staan er ook met een been in. Divisies bepalen hun eigen winstpercentage niet.
We zijn toch ook Nederlands? Dus wat is het probleem dat dat gezegd word. Als je het er niet mee eens bent is toch je eigen mening.

Ik zou het mooi vinden als cowboys in playoffs komen en zelfs superbowl. Maar als je kijkt naar de wedstrijden die ze verneuken door een paar foute beslissingen te nemen terwijl je die game gewoon kunt winnen, dan verdien je het niet om de superbowl te winnen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  maandag 16 december 2013 @ 15:35:32 #24
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_134330474
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 15:20 schreef bambino het volgende:

[..]

We zijn toch ook Nederlands? Dus wat is het probleem dat dat gezegd word. Als je het er niet mee eens bent is toch je eigen mening.

Ik zou het mooi vinden als cowboys in playoffs komen en zelfs superbowl. Maar als je kijkt naar de wedstrijden die ze verneuken door een paar foute beslissingen te nemen terwijl je die game gewoon kunt winnen, dan verdien je het niet om de superbowl te winnen.
Tony "went full" Romo, ik zei het jaren terug al en blijf het zeggen. Met Romo winnen de Cowboys geen SB, Romo is een QB met mooie stats maar die vertellen niet het hele verhaal.

ALTIJD als het erom gaat in een game maakt hij rare beslissingen en fouten
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_134330620
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 12:44 schreef emokid het volgende:
Ik denk niet dat Jerry Jones zichzelf gaat ontslaan..
Zolang Jerry Jones de GM is zal Dallas weinig prijzen winnen. Hij is veels te dominant aanwezig.

De beste vergelijking is met Steinbrenner. Die liet de successen van de Yankees ook naar zijn hoofd stijgen en maakte in de jaren '80/jaren '90 veel vage beslissingen. De Yankees stelden steeds minder voor. Ze waren enkel een team dat teerde op successen uit het verleden. Toen deed hij een stapje achteruit en liet de beslissingen aan personen die echt verstand hadden van honkbal. En zie, de Yankees werden weer een powerhouse.

Jerry Jones denkt nog steeds dat hij de architect is van dat Dallas team dat zo goed was in de jaren '90. Dat is ook de grootste reden waarom hij destijds Jimmy Johnson ontsloeg. Hij wilde laten zien dat Dallas ook zonder Johnson prijzen kon winnen. Jones overschat zichzelf enorm en dat komt de Cowboys niet ten goede. Hij heeft een veels te grote ego om de macht aan anderen te geven.
pi_134331711
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 15:20 schreef bambino het volgende:

[..]

Is inderdaad een simpel meningsverschil dit, maar met die vergelijking bedoel ik meer dat men hier met voetbal altijd praat over "verdiend" of "onverdiend" terwijl alleen de resultaten tellen. Ook hoeft het reguliere seizoen van de NFL ook geen reflectie te zijn op de playoffs.. want dan komen "de echte winnaars" pas naar voren. Zie NY Giants van 2 jaar terug bijv..

https://vine.co/v/h2YIpUIFbII Catch van de dag, gisteren. _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door emokid op 16-12-2013 16:31:11 ]
pi_134333576
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 15:35 schreef kidkash19 het volgende:

[..]
ALTIJD als het erom gaat in een game maakt hij rare beslissingen en fouten
Niet overdrijven.
19 fourth quarter comebacks, 22 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=RomoTo00
15 fourth quarter comebacks, 19 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=CutlJa00
16 fourth quarter comebacks, 19 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=RivePh00

En wat kan Romo eraan doen als de OC niet weet dat je moet rushen tegen de brakke run-defense van Green Bay en maar passing plays blijft geven. Romo is geen elite QB, maar je kan het slechter treffen qua QB. Met een andere QB in Dallas (een Cutler, Stafford, Rivers etc.)heb je echt niet ineens een SB-winning team.
Get it and Bet it
pi_134334332
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:57 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Niet overdrijven.
19 fourth quarter comebacks, 22 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=RomoTo00
15 fourth quarter comebacks, 19 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=CutlJa00
16 fourth quarter comebacks, 19 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=RivePh00

En wat kan Romo eraan doen als de OC niet weet dat je moet rushen tegen de brakke run-defense van Green Bay en maar passing plays blijft geven. Romo is geen elite QB, maar je kan het slechter treffen qua QB. Met een andere QB in Dallas (een Cutler, Stafford, Rivers etc.)heb je echt niet ineens een SB-winning team.
Gisteren waren beide schuldig. De OC met al die passing plays maar ook Romo die de play veranderde bij de eerste INT. Dat was een run play maar hij ging voor de audible. Romo had moeten zien dat er niemand tegenover Matthews stond. Een pass play zou dus erg lastig worden en toch deed hij het.
pi_134350804
Saints, Panthers en Niners 10-4
Cardinals 9-5

Saints en Panthers spelen nog tegen elkaar, evenals de Niners en Cardinals.

1 van deze teams gaat de playoffs niet halen, en de kans is groot dat dit met een record van 11-5 gebeurt.

En de winnaars van de NFC North en NFC East gaan waarschijnlijk 10-6, 9-7 of zelfs 8-8 finishen en krijgen als beloning een thuiswedstrijd tegen een 11-5 team.

Hoezo dubieuze playoff opzet, Ik bijf me er elk jaar weer aan ergeren.
pi_134351594
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
Cardinals 9-5

1 van deze teams gaat de playoffs niet halen, en de kans is groot dat dit met een record van 11-5 gebeurt.

En de winnaars van de NFC North en NFC East gaan waarschijnlijk 10-6, 9-7 of zelfs 8-8 finishen en krijgen als beloning een thuiswedstrijd tegen een 11-5 team.

Vind ik wel meevallen. Ik stoor me er niet aan. Zo zijn de regels. Ene jaar is een team in het nadeel. Andere keer zijn ze in het voordeel.

Chargers redelijk kansloos voor de playoffs. Zelfs met 2 overwinningen zullen ze niet boven de dolphins eindigen. Die hebben 1 overwinning nodig. Tegen de Bills en Jets. Tsja. Dan Keenan Allen maar als Rookie of the year. *O*
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_134352510
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
Cardinals 9-5

Niners, saints en Panthers gaan naar de playoffs. Schat de kans van de Cardinals op puur theoretisch.

Cardinals zullen geen 11-5 halen met een bezoekje bij de Hawks. Met een home game tegen de Niners zit 10-6 er hooguit in.

Niners zullen beide games moeten verliezen om de Cardinals een kans te geven op de playoffs. Een daarvan zijn de Cardinals en de andere de Falcons
Falcons winnen ze wel, 11-5

Panthers moeten nog tegen de Falcons en Saints. Maar de tiebraker gaat naar de Cardinals.
Wordt 11-5 of 12-4

Saints hebben de tiebraker over de Cardinals. Naast de panthers nog thuis tegen de Bucaneers.
11-5 of 12-4

Niners hebben de tiebraker over alle 3, als ik het goed heb.
pi_134353423
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_134354305
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 00:27 schreef Downtime het volgende:

Niners hebben de tiebraker over alle 3, als ik het goed heb.
Nope, Panthers wonnen van de Niners, dus die tiebreaker hebben de Panthers (in a two team tie).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_134354439
Heerlijke defensive pot football in Detroit *O*
pi_134354460
Wow 61 yard FG. Detroit heeft nog een klein beetje tijd over...
pi_134354461
Tucker! Held! _O_

Wat een slechte pot van de Lions offense zeg...
  dinsdag 17 december 2013 @ 05:41:11 #37
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_134354462
Lions back to mediocrity, as usual. Nou mooi, hoef ik me ook nergens meer druk om te maken. :7
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_134354463
Stafford verneukt het met zijn 3 INT. Zuur voor de Lions defense, goeie pot gespeeld maar verslagen door een kicker (en deels ook hun eigen offense).

Ravens lijken alles weer op orde te hebben voor een postseason run....
pi_134354465
Als de Packers hun laatste 2 games winnen, winnen ze de NFC North. _O-

Justin Tucker ook nog even met een shout out na afloop voor alle Fantasy players. Prachtig! ^O^
  dinsdag 17 december 2013 @ 05:51:17 #40
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_134354474
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 05:43 schreef The_Playmaker het volgende:
Als de Packers hun laatste 2 games winnen, winnen ze de NFC North. _O-

Ja en dan, geen van deze teams heeft wat in de playoffs te zoeken. :D
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 17 december 2013 @ 06:27:47 #41
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_134354533
pi_134357776
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:52 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Vind ik wel meevallen. Ik stoor me er niet aan. Zo zijn de regels. Ene jaar is een team in het nadeel. Andere keer zijn ze in het voordeel.

Chargers redelijk kansloos voor de playoffs. Zelfs met 2 overwinningen zullen ze niet boven de dolphins eindigen. Die hebben 1 overwinning nodig. Tegen de Bills en Jets. Tsja. Dan Keenan Allen maar als Rookie of the year. *O*
Ja chargers gaan niet naar de play offs ben ik bang. Ravens en Dolphins moeten 2 wedstrijden verliezen. Patriots hebben nou ook niet echt geholpen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_134357839
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 03:28 schreef Guard het volgende:

[..]

Nope, Panthers wonnen van de Niners, dus die tiebreaker hebben de Panthers (in a two team tie).
Klopt, dus toch verkeerd gekeken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:53 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja chargers gaan niet naar de play offs ben ik bang. Ravens en Dolphins moeten 2 wedstrijden verliezen. Patriots hebben nou ook niet echt geholpen.
Ravens zie ik nog wel beide verliezen, Miami echter niet.
pi_134361421
Wat een moves. _O_

pi_134372619
Los van dat.

Ik heb mij kapot gelachen hoe The Cowboys een voorsprong met luttele minuten nog op het scorebord weggaven. Echt.... |:(

Ik zag de grote baas al opstaan uit zijn box toen The Cowboys die grote voorsprong hadden bewerkstelligd met een houding van "dat geven ze niet meer uit handen thuis."

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2013 17:53:40 ]
pi_134373613
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:51 schreef Iwanius het volgende:
Los van dat.

Ik heb mij kapot gelachen hoe The Cowboys een voorsprong met luttele minuten nog op het scorebord weggaven. Echt.... |:(

Ik zag de grote baas al opstaan uit zijn box toen The Cowboys die grote voorsprong hadden bewerkstelligd met een houding van "dat geven ze niet meer uit handen thuis."
America's team wordt eigenlijk al jaren lang hoger aangeschreven dan ze in werkelijkheid op het veld laten zien. Vaak zijn het gewoon middelmatige teams. Die wel eens verliezen en wel eens winnen. Ik heb ze al jaren niet meer gehoord als Superbowl contender.
pi_134374929
Chargers hebben echt een raar seizoen. Ook wel redelijk nieuw team natuurlijk met nieuwe coaches. Winnen van Broncos, Chiefs, Colts, Eagles, etc en verliezen van Titans, Skins, Raiders, etc.
pi_134377195
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 05:51 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja en dan, geen van deze teams heeft wat in de playoffs te zoeken. :D
Dat klopt maar als de Packers de NFC North winnen zonder Rodgers en het gebruiken van drie verschillende backup QB's, dan moeten de Bears en Lions zich diep schamen.

De Lions moeten zich sowieso schamen als ze de NFC North niet winnen. De Packers, Bears en Vikings hebben het hele seizoen al last van blessures. Dan moet je als Lions zijnde je divisie gewoon winnen. Ik denk dan ook niet dat Schwartz volgend jaar nog coach is in Detroit als ze de playoffs missen.
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:29:39 #49
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_134385870
Als je de slechste franchise vd NFL bent historisch gezien hoef je je natuurlijk nooit te schamen. :P En blessures vind ik geen excuus in de NFL , heeft iedereen mee te maken.

Maar Schwartz moet gewoon weg, deze groep heeft 't meeste talent in de divisie maar hij kan er niks van maken. Lijkt me nu wel mooi geweest.
pi_134387153
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:29 schreef popolon het volgende:
Als je de slechste franchise vd NFL bent historisch gezien hoef je je natuurlijk nooit te schamen.
Tell it to him :P

pi_134391384
Wat een ongelofelijk spannende pot weer van de Ravens. Offense is gewoon erg mager, behalve als het belangrijk wordt dan staan ze er. Defense blijft ondanks alle mutaties gewoon 1 van de beste in de NFL, vooral in de redzone. Als ze de playoffs halen krijgt welk team dan ook hier een enorme opgave aan. Maargoed eerst nog even de Patriots en de Bengals verslaan ;) Wordt enorm zwaar natuurlijk, maar spannende wedstrijden worden het zeker.
pi_134398515
Ik denk niet echt dat de offense nou echt te danken is voor die 18 punten. Denk dat je daar voornamelijk naar de kant van Tucker moet kijken. Die offense van de Ravens is zwaar bagger. Flacco is inmiddels in het seizoen al 42(!) keer gesacked en staat qua pass-ratings tussen o.a Schaub en Henne.

Flacco vertrouwt op zijn diepe bal. Te vaak zie ik Flacco na twee mislukte runs of short plays een bal in 50 yards in double coverage gooien. En hij komt er mee weg omdat elke keer de pass interference wordt gegeven. Dan komt Tucker op het veld, scoort een FG en klaar is kees.

Ik mag ten zeerste hopen dat de Dolphins in de playoffs komen. Geen zin om weer het spel van de Ravens in de playoffs te zien.
pi_134398653
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:43 schreef Littlecreep het volgende:
Geen zin om weer het spel van de Ravens in de playoffs te zien.
Idem.
pi_134414955
Nog liever heb ik de Chargers. Maar ik heb ook liever Dolphins dan Ravens. Zie ze dan ook nog wel winnen van de Bengals of Colts.
pi_134424065
Geen TNF meer :'(
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_134427052
pi_134434589
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:52 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

http://www.nfl.com/news/s(...)er-playoff-structure
pi_134440209
tja zo gaat dat met het huidige systeem, NFC West team nu slachtoffer, paar jaar geleden profiteerde een NFC west team door met een losing record in de playoffs te komen.
Wmb mogen de division champs nog steeds naar de playoffs (mits at least non-losing record, anders 3 wildcards oid), daar ontkom je gewoon niet aan doordat je 1/3 van je wedstrijden in je division speelt.
Homefield advantage wel bepalen op record.
pi_134457719
McClain_on_NFL twitterde op donderdag 19-12-2013 om 18:14:35 As expected, the Texans have interviewed Lovie Smith as their first candidate to replace the fired Gary Kubiak. reageer retweet
  donderdag 19 december 2013 @ 19:52:07 #60
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_134461259
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:19 schreef The_Playmaker het volgende:
McClain_on_NFL twitterde op donderdag 19-12-2013 om 18:14:35 As expected, the Texans have interviewed Lovie Smith as their first candidate to replace the fired Gary Kubiak. reageer retweet
Misschien is Lovie wel de excuusneger zodat ze voldoen aan de Rooney-rule :')
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_134482927
quote:
On Wednesday, NFL head of events Frank Supovitz (not to be confused with ‘The X-Files’ producer Frank Spotnitz), spoke of contingency plans at a press conference, but admitted that it would take a considerable amount of snow to change the day of the game. Should a storm ensue, the game could take place on the Saturday before, or the Monday after. An unprecedented number of workers are on hand though, as well as a massive snow melting machine, if a blizzard approaches.
Bron: http://www.tvrage.com/new(...)er-contingency-plans
pi_134485009
pi_134488447
quote:
Ik weet niet of ik nu blij of teleurgesteld moet zijn..
pi_134528115
http://www.nfl.com/news/s(...)st-playoff-scenarios
quote:
• AFC North's No. 2 or nothing scenario

• Arizona wins out and it doesn't matter

• Arizona loses in Seattle, makes the playoffs anyhow

• Pittsburgh to the playoffs

• Peyton Manning returns to Indianapolis in wild-card round

• The Patriots don't make the playoffs

• Carolina could be the No. 1 seed or fall out of the playoffs
Daarnaast ook nog: http://www.nfl.com/news/s(...)ny-key-week-16-games
pi_134553338
quote:
Deze had ik ook gelezen. Die van first round bye of eruit liggen is wel de bizarste. Ik heb nu al zin in vanavond.
pi_134564673
Afgelopen 2 weken zijn de wedstrijden me best goed bevallen, dus wil ik graag meer wedstrijden zien. Wat zijn aanraders vanavond?
pi_134564917
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:26 schreef TheFastOne het volgende:
Afgelopen 2 weken zijn de wedstrijden me best goed bevallen, dus wil ik graag meer wedstrijden zien. Wat zijn aanraders vanavond?
Om 19:00 denk ik Saints @ Panthers en daarna Patriots @ Ravens of Steelers @ Packers (want sneeuw verwacht :9)

Maar een aanrader is NFL Redzone, wat gratis is te kijken via NFL Gamepass, waar je alle hoogtepunten te zien krijgt van alle wedstrijden op dat moment.
pi_134564960
Early games: NO@CAR
Late afternoon games: ARI@SEA of NE@BAL
Zijn allemaal wedstrijden met playoff implications voor beide teams
Minder er toe doend maar toch ook een mooie matchup IND@KC
pi_134565670
Santamooch _O_
Go fucking Panthers division champions _O_
pi_134566789
Ik ga toch voor Redzone bij de zeven uur wedstrijden. Zoveel goeie matchups vandaag. Heb er zin in.
pi_134567386
Wat een topweekend wordt dit, zoveel belangrijke wedstrijden waarin allebei de teams ergens voor spelen. En waarschijnlijk ook weer wat snow games.

Heerlijk, en Fox zend de belangrijkste gewoon op tv uit.
pi_134569621
Ik ga ook lekker op de TV kijken deze keer _O_ Heb een paar maten uitgenodigd om ze enthousiast te maken voor het spelletje.
  zondag 22 december 2013 @ 18:55:27 #73
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_134570787
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef Seam het volgende:
Ik ga ook lekker op de TV kijken deze keer _O_ Heb een paar maten uitgenodigd om ze enthousiast te maken voor het spelletje.
Ik kijk altijd op de TV. laptop aansluiten op de tv en gaan _O_
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_134570924
We beginnen met Joe en Troy :'(

Hebben we dat iig gehad om half 11 *O*
pi_134571226
Bengals al gelijk met een Fumble recovery and 1st and goal inside the 5
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_134571244
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
We beginnen met Joe en Troy :'(

Zeldzaam, dat ze een Panthers games doen
pi_134571493
Lekker vijandige sfeer. Je voelt echt dat er wat op het spel staat.
  zondag 22 december 2013 @ 19:34:41 #78
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_134572413
Bij een sack op Brees verwacht ik altijd een flag waarbij de refs de vingerlikker weer eens uit de brand helpen :')
pi_134573134
Hier wordt niemand gelukkig van, zo'n defensief potje. :r
pi_134573550
Kak, kut saints :{w
  zondag 22 december 2013 @ 19:57:44 #81
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_134573594
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef emokid het volgende:
Hier wordt niemand gelukkig van, zo'n defensief potje. :r
Part of the game, ik heb zelf weinig met een 52-49 shoot-out waarbij je je afvraagt of er uberhaupt wel 11 verdedigers op het veld staan.
  zondag 22 december 2013 @ 19:58:11 #82
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_134573619
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 19:57 schreef Guard het volgende:
Kak, kut saints :{w
Beste post van de dag imo ^O^
pi_134573834
Mag toch hopen dat Miami nog wakker wordt. Voor je het weet krijgen die Ratbirds alsnog de 6th seed.
pi_134574654
kutwedstrijd tot nu toe :'(
pi_134574978
D-Will *O*
pi_134575052
Bengals zijn lekker bezig...
pi_134575106

Mooie interception van Davis hiervoor trouwens.
pi_134575564
Lekker einde van de 2nd Quarter, was echt matig tot nu toe van de O-line van Panthers zeg.
pi_134575828
Die TD van Bailey :D
pi_134575947
Swalbe van Smith :{
pi_134576679
Is het volgende week weer de Yippie-Ay-Yee halftime show ipv Visa half time report?

Wordt trouwens niet echt vrolijk van de tussenstanden. Dolphins, Chiefs staan achter en Cowboys en Broncos staan voor. Hopelijk verandert en nog wat, Panthers gelukkig wel goed bezig.
pi_134576975
Desperation mode van de Saints :?
pi_134577038
Hen het begin van de 2e helft gemist, waar is Brees?
pi_134577113
Belachelijke no-call van die hold van de Colts. Duidelijker kan bijna niet.
pi_134577126
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Rare sequence. NO wilde eerst gaan voor een field goal, toen werd er opeens voor een andere play gekozen met een kansloze pass als gevolg.
pi_134577132
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Was een 4th down, kick formation naar pass play, en Brees is geen holder, dus vandaar dat hij niet op het veld stond...
pi_134577174
So Charles kan ook hits uitdelen... :o
pi_134577277
Cryboys beginnen al vroeg met de meltdown vandaag :P
pi_134577371
Lekker weertje op komst in NC...
Saints zullen er meer last van hebben :P
pi_134577580
Zou wel mooi zijn als de Saints verliezen....en dan helemaal buiten de playoffs vallen(als dat technisch gezien mogelijk is omdat ARI en SF nog tegen elkaar spelen).
pi_134577786
Een beetje regen, goeiedag zeg! Katrina op komst?
pi_134577843
Wolkbreuk _O_
pi_134578107
haha mooi dit
pi_134578125
Wat een weer in Charlotte zeg :D Gaat wel goed uitpakken voor de Panthers op deze manier *O*
pi_134578235
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef Seam het volgende:
Wat een weer in Charlotte zeg :D Gaat wel goed uitpakken voor de Panthers op deze manier *O*
Jinx het ff ja :{w
pi_134578287
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:55 schreef Guard het volgende:
Cryboys beginnen al vroeg met de meltdown vandaag :P
Saints hadden 40! first downs tegen de Cowboys
Bears scoorden in alle! posessions tegen de Cowboys
Packers hadden 5 2nd half posessions, en scoorden een TD in alle 5!

En toch is de kans 50/50 dat dit team naar de playoffs gaat ;(
pi_134578323
Luuuuuuuuke _O_
pi_134578355
Lol Brees, verwende domeboy. Weet hij wat dat natte spul uit de lucht is?
pi_134578377
Wat zouden jullie vinden van een winterstop van ongeveer 1-1,5 maanden?
pi_134578509
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef rgras het volgende:
Niks daarvan, seizoen laten beginnen in november en alle thuiswedstrijden van de Packers en Bears in Januari inplannen :)
pi_134578515
quote:
Onzin, dit hoort bij football, bovendien in Wisconsin, Minnesota, Chicago etc is het begin feb nu ook niet bepaald zonnig
pi_134578602
quote:
En dit soort wedstrijden missen? Geen sprake van.
pi_134578871
Relax, ik ben er ook tegen.. maar iemand anders hier stelde die vraag. ;)
pi_134579117
Af en toe ben ik blij dat ik niet alle regels van football snap. Wat is dit nu weer?

Cowboys inmiddels down by 9 *O*
pi_134579441
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
Af en toe ben ik blij dat ik niet alle regels van football snap. Wat is dit nu weer?

Cowboys inmiddels down by 9 *O*
En een pijntje bij Romo aan zijn rechter been.
Kan er niet goed meer op lopen
pi_134579520
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef Downtime het volgende:

[..]

En een pijntje bij Romo aan zijn rechter been.
Kan er niet goed meer op lopen
Hopen voor de Skins dat ie erin blijft, als zijn backup erin komt kan het alleen maar beter gaan :P
pi_134579852
Cowboys _O-
pi_134579901
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:29 schreef Guard het volgende:
Cowboys _O-
Was toch best een nette 4th down conversion.
pi_134579907
Dat was niet zo slim van Florence, dekken aan de verkeerde kant ;(
pi_134579936
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:30 schreef Downtime het volgende:

[..]

Was toch best een nette 4th down conversion.
Dat wel
pi_134580245
Matt Moore sighting...
En meteen een INT... :')
pi_134580309
En de Panthers gaan het zo ook nog verliezen... :(
pi_134580341
Wel 3 prachtige catches van Graham deze drive
pi_134580467
Miami kunnen we schrappen uit de playoff picture
pi_134580540
Gezien de wedstrijd later deze avond is dat best jammer.
pi_134580600
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:41 schreef rgras het volgende:
Gezien de wedstrijd later deze avond is dat best jammer.
Als je niets aan offense tegen de Bills kan brengen heb je niets te zoeken in de playoffs
pi_134580668
WTF is Newton aan het doen?
pi_134580778
Zo die fair catch van sproles was ook een complete misread
pi_134581032
Dus Flacco en de Ratbirds dus waarschijnlijk in de playoffs :r
pi_134581102
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef Guard het volgende:

[..]

Als je niets aan offense tegen de Bills kan brengen heb je niets te zoeken in de playoffs
Dat heb ik ook nooit gezegd, het gaat mij om de spanning bij de Pats @ Ravens.
pi_134581243
Lekker slim van Rivera. :')
pi_134581291
Die penalty van de Redskins :')

Edit: close.. :')
pi_134581532
Yeeeeehaw. _O_ :D
pi_134581623
Panthers komen ook nu. _O_
pi_134581634
Als Ravens 2x verliezen en Dolphins winnen volgende week, dan eindigen de Fins boven de Ravens hoor (Chargers hebben dan ook nog een kans).
pi_134581673
Eindelijk eens een pass van Newton.
pi_134581737
TD Panthers *O*
pi_134581765
Newton _O_ _O_ _O_
pi_134581773
*O* _O_ *G*
  zondag 22 december 2013 @ 22:02:05 #140
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_134581792
D# nu aub
pi_134581812
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:02 schreef PirE het volgende:
D# nu aub
Idd no prevent aub...
  zondag 22 december 2013 @ 22:02:53 #142
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_134581843
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:02 schreef Guard het volgende:

[..]

Idd no prevent aub...
prevent defense tegen de Saints is een ticket naar een loss.
pi_134581863
PAAAANNNNTTHHEEEEERRRRSSSSS
pi_134581898
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:02 schreef PirE het volgende:

[..]

prevent defense tegen de Saints is een ticket naar een loss.
Zelfs tegen de Dolphins van vandaag is dat vragen om een score....
pi_134581906
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:59 schreef Omega het volgende:
Als Ravens 2x verliezen en Dolphins winnen volgende week, dan eindigen de Fins boven de Ravens hoor (Chargers hebben dan ook nog een kans).
Steelers hebben zelfs dan nog een kans om in de playoffs te komen 2x zelf winnen, Fins verliezen alles, Ravens verliezen alles, Chargers één verlies en Jets winnen ook volgende week.

Een man kan dromen...
  zondag 22 december 2013 @ 22:03:59 #146
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_134581917
Nummer 51 voor Manning.
pi_134581947
  zondag 22 december 2013 @ 22:05:16 #148
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_134582002
Nu maar wachten tot het dikke wijf gaat zingen.
pi_134582004
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:03 schreef Littlecreep het volgende:

[..]

Steelers hebben zelfs dan nog een kans om in de playoffs te komen 2x zelf winnen, Fins verliezen alles, Ravens verliezen alles, Chargers één verlies en Jets winnen ook volgende week.

Een man kan dromen...
Klopt, als de Ravens maar niet gaan :)
pi_134582029
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:03 schreef popolon het volgende:
Nummer 51 voor Manning.
Het gaat ineens wel makkelijk voor Manning en de Broncos
pi_134582065
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:05 schreef Omega het volgende:

[..]

Klopt, als de Ravens maar niet gaan :)
Waarom niet?
  zondag 22 december 2013 @ 22:06:54 #152
67174 Dos37
Come on Twente
pi_134582108
Manning _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 22 december 2013 @ 22:08:01 #153
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_134582167
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:06 schreef Dos37 het volgende:
Manning _O_
Kutzooi daar gaat mijn fantasy titel :r :r :r
pi_134582179
Hail Mary time
pi_134582183
Cowboys gewonnen waardoor bij SNF het resultaat voor de Eagles nagenoeg irrelevant is.
pi_134582211
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:06 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Waarom niet?
Is gewoon een team die ik liever zie verliezen. mag toch persoonlijke voorkeuren hebben :)
pi_134582246
Play-offs Baby *O*
  zondag 22 december 2013 @ 22:09:21 #158
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_134582249
Toch geen spijt van dat ik deze games tot nu toe heb bekeken via redzone.
Trotse Belg.
  zondag 22 december 2013 @ 22:09:48 #159
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_134582270
Drew Brees :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_134582368
JJJJJJAAAAAAAA
pi_134582419
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:06 schreef Dos37 het volgende:
Manning _O_
Als de Patriots verliezen krijgt hij waarschijnlijk 2 weekjes 'vakantie'.
Wel jammer dat hij Brees zijn record dan niet pakt, tegen de Raiders zou hij wel 300 yards halen.
  zondag 22 december 2013 @ 22:12:15 #162
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_134582432
Panthers is wel een team dat ik niet graag tegen Seattle zie spelen.
pi_134582708
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:12 schreef PirE het volgende:
Panthers is wel een team dat ik niet graag tegen Seattle zie spelen.
En dat is ook precies waar ik de Panthers niet wil zien spelen, in Seattle :)
pi_134583489
Frozen tundra _O_
pi_134583920
Ik zeg het niet vaak, maar Go Pats! *O*

pi_134584044
Wat een aversie tegen de Ravens, lijkt wel of het elke week erger wordt

Toch zullen "we" weer in de playoffs schitteren :)
pi_134584779
Ziet Flacco dan echt niet dat er double coverage was?? Kom op zeg.
pi_134585247
PITT@GB zouden ze eigenlijk in zwartwit moeten uitzenden _O_
pi_134585518
Flacco: que Benny Hill tune... :P
pi_134585708
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:56 schreef Guard het volgende:
PITT@GB zouden ze eigenlijk in zwartwit moeten uitzenden _O_
Dat doen ze toch ook?
pi_134585745
Er heeft iemand een filtertje aangezet idd :)
pi_134586658
Als ze ooit van plan zijn om een deel 2 te maken van The Blind Side dan zou The Invisible Side een passende titel zijn. Wat speelt Oher ontzettend matig dit jaar. Die mag blij zijn als hij volgend jaar nog in Baltimore speelt.
pi_134587057
Carson Palmer gaat de strijd aan met Eli Manning!
  zondag 22 december 2013 @ 23:32:56 #174
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_134587216
Ik heb de Lions niet eens op staan, GB -NYG for me.
pi_134587489
Je zou bijna denken dat de Ravens tegen de 1985 Bears defense spelen. :')
pi_134587664
Ik ben zo blij dat de Broncos niet Lacy maar Montee Ball gedraft hebben. Bedankt! ^O^
pi_134588712
Lions geven een teken van leven, de klap van de 61-yard FG afgelopen maandag leek nog niet verwerkt de 1e helft
pi_134588810
Lol wat een Flags bij Patriots @ Ravens
pi_134589252
Wow nice puntfake Steelers
pi_134589273
Dat was een dramatische throw van McBriar, maar who cares. Mooie completed fake punt van de Steelers *O*

En een rush TD van Ben. *O* Het moet niet veel gekker worden.
  maandag 23 december 2013 @ 00:11:13 #181
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_134589323
Haha Steelers, wat een play.
  maandag 23 december 2013 @ 00:31:28 #182
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_134590161
Ravens _O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_134590207
Zucht, Palmer met 4e int. volgens mij ook nog allemaal (zeker 3) in de redzone...
  maandag 23 december 2013 @ 00:32:51 #184
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_134590228
Palmer met INT4 op een behoorlijk belangrijk moment, Zona wel een 6-3 lead.
pi_134590378
Steelers worden er zwaar bij genaaid. Wat een bullshit call!
pi_134590410
Wel een sterke defensive pot van de Cardinals, maar die Palmer moeten ze volgend jaar echt vervangen
pi_134590452
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:36 schreef Littlecreep het volgende:
Steelers worden er zwaar bij genaaid. Wat een bullshit call!
Getting fucked by the refs
pi_134590511
"You cant challenge that. Fuck you."

-refs
pi_134590551
Veel succes in de playoffs Broncos...

quote:
The Denver Post reports the Broncos fear Von Miller tore his ACL in Sunday's Week 16 win over Houston.
pi_134590781
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:39 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Gaan weer bizar gewaagde playoffs worden op deze manier.
pi_134591108
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:39 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

In de AFC geef ik ze nog wel een kans.
  maandag 23 december 2013 @ 00:50:08 #192
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_134591118
Packers _O- Loop je eigen QB omveR.
pi_134591351
Wat een wedstrijd in Green Bay. Word helemaal gek hier
pi_134591772
TD CARDINALS! *O*
pi_134591950
Ben ik de enige bij wie redzone op zwart is gegaan maar het geluid door gaat?
  maandag 23 december 2013 @ 01:11:54 #196
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_134591979
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Downtime het volgende:
Ben ik de enige bij wie redzone op zwart is gegaan maar het geluid door gaat?
Nee hier ook.
pi_134592066
Eli. Ongelooflijk. _O-
pi_134592094
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:15 schreef The_Playmaker het volgende:
Eli. Ongelooflijk. _O-
Palmer heeft er vandaag 4 gegooid , Eli kan natuurlijk niet achter blijven
pi_134592167
Twijfelachtige calls vandaag
  maandag 23 december 2013 @ 01:25:44 #200
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_134592372
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:18 schreef Guard het volgende:
Twijfelachtige calls vandaag
Ach, alles voor de ratings ;).
pi_134592759
Jim Schwartz kan zijn koffers pakken. :W
  maandag 23 december 2013 @ 01:51:43 #202
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_134593002
Stillers win.
pi_134593022
Holy shit. Deze laatste weken zijn niet goed voor mijn gezondheid. Maar we zijn nog altijd in de running!
pi_134593139
Ravens.. :')
  maandag 23 december 2013 @ 03:34:26 #205
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_134594980
Die run defense van the Bears is echt rampzalig. Laatst in de league ook.
pi_134595712
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:34 schreef popolon het volgende:
Die run defense van the Bears is echt rampzalig. Laatst in de league ook.
De Eagles met méér dan 200 yards rushing. Zelfs de backup RB's kunnen ze niet afstoppen. :P
pi_134597438

:N
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 23 december 2013 @ 10:04:21 #209
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_134597505
Er is weinig fijners dan een Ravens team wat compleet gedomineerd word, dat het dan de Patriots betreft is nog een extraatje ook
Luck is for losers
pi_134599877
quote:
Prachtige sport maar dit soort hits moet je 'overheen' proberen te kijken. In tegenstelling tot rugby (waar men wel weet hoe je een tackle uitvoert) ga je veel debielen tegenkomen in de NFL. Op ethisch vlak mankeert er echt zoveel aan deze sport, maar de liefde ervoor overwint het nog net.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 december 2013 @ 11:50:43 #211
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_134600139
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 11:42 schreef emokid het volgende:

[..]

Prachtige sport maar dit soort hits moet je 'overheen' proberen te kijken. In tegenstelling tot rugby (waar men wel weet hoe je een tackle uitvoert) ga je veel debielen tegenkomen in de NFL. Op ethisch vlak mankeert er echt zoveel aan deze sport, maar de liefde ervoor overwint het nog net.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit zoiets lachwekkends gelezen als bovenstaande..... Rugby tackles en Football tackles zijn compleet NIET te vergelijken hoe graag iedereen dit ook wilt. De hele sport is anders, de hele intentie voor het gros van de tackles is anders dan bij Rugby

Het probleem met de GIF die gepost is is niet eens de hit opzich (die er niet eens is) maar meer dat hij een sliding QB probeert te raken

[ Bericht 3% gewijzigd door kidkash19 op 23-12-2013 11:56:55 ]
Luck is for losers
pi_134601346
Waarom hebben de Dolphins de tiebreaker over de Ravens? De onderlinge wedstrijd is gewonnen door de Ravens, dat gaat toch voor elke andere mogelijke tiebreaker zoals divisie record, conference record, common opponents en wat je allemaal nog meer kan verzinnen?
pi_134602989
quote:
Miami currently holds the edge on Baltimore because San Diego, a winner Sunday, created a three-team tie at 8-7. In that scenario, the Ravens’ win over Miami is canceled out by Miami’s win over San Diego, pushing the conference-record tiebreaker to the forefront. The Dolphins hold that edge on both the Ravens and Chargers.
pi_134603787
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef rgras het volgende:

[..]

Verdomme. Dat wist ik niet.

Go Jets!
pi_134607016
quote:
Dit soort 'schijn'-hits op QB's zie je overigens wel vaker. Taylor (de verdediger in kwestie) had nog best een aanpassing kunnen maken als hij Flynn daadwerkelijk wilde raken. Zie het als een intimidatie tactiek.

Ik stel overigens voor om de winnaar van de NFC North te vervangen door de Cardinals. Wat een drama daar :N
pi_134607247
Schijn hit? Hij wordt bijna onthoofd.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 23 december 2013 @ 15:01:52 #217
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_134607453
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:50 schreef Littlecreep het volgende:

[..]

Dit soort 'schijn'-hits op QB's zie je overigens wel vaker. Taylor (de verdediger in kwestie) had nog best een aanpassing kunnen maken als hij Flynn daadwerkelijk wilde raken. Zie het als een intimidatie tactiek.

Ik stel overigens voor om de winnaar van de NFC North te vervangen door de Cardinals. Wat een drama daar :N
:D Intimidatie techniek _O-

Het is dat Flynn zn hoofd nog een beetje intrekt anders is hij gewoon klaar die game, die verdediger ging gewoon smerig voor zn hoofd
Luck is for losers
pi_134608655
Ik zie echt niet zoveel mis met die hit. :N Er wordt een duidelijke aanpassing gemaakt, waardoor Flynn niet geraakt wordt. Ik zie geen intentie om Flynn daadwerkelijk te raken.

Edit: Ik neem terug wat ik zei. Net even uit een andere hoek bekeken en inderdaad geen bewonderenswaardige actie.

[ Bericht 21% gewijzigd door Littlecreep op 23-12-2013 16:01:36 ]
pi_134609943
Buccaneers 13 vs 23 Rams *O* *O* *O*

Enige wat voor mij telt en elke winst wordt gekoesterd.
pi_134610108
Volgende week Packers @ Bears en Eagles @ Cowboys, de winnaars winnen de division en de verliezers zijn klaar. De andere twee divisions in de NFC zijn zelfs nog niet beslist. Samen met de 6th AFC seed gaat het een mooie zondag worden.
pi_134620977
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef BobW het volgende:
Volgende week Packers @ Bears en Eagles @ Cowboys, de winnaars winnen de division en de verliezers zijn klaar. De andere twee divisions in de NFC zijn zelfs nog niet beslist. Samen met de 6th AFC seed gaat het een mooie zondag worden.
Inderdaad! Na enkele weken van iets minder interesse en tijd ga ik er volgende week weer eens goed voor zitten.
Fly Eagles Fly!
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_134627957
Vanavond laatste regular season game @ Candlestick
en hoogstwaarschijnlijk allerlaatste game, of het moet raar lopen in week 17 en in de divisional round
pi_134628435
Dat word lachen volgende week in Dallas....

AdamSchefter twitterde op maandag 23-12-2013 om 22:20:28 Cowboys QB Tony Romo has been ruled out the rest of the season due to his back injury, per league source. reageer retweet
pi_134628981
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef The_Playmaker het volgende:
Dat word lachen volgende week in Dallas....

AdamSchefter twitterde op maandag 23-12-2013 om 22:20:28 Cowboys QB Tony Romo has been ruled out the rest of the season due to his back injury, per league source. reageer retweet
The fuck. :')
pi_134629151

Hij kijkt nu al *), Kyle
pi_134633176
Toch wel humor dat de Cowboys voor het derde seizoen achtereen in zo'n do-or-die situatie zitten in de laatste wedstrijd van het seizoen.
pi_134636620
pi_134639926
Leuke laatste game in The Stick! ^O^
pi_134671451
Here are the possible outcomes of games on Sunday that involve a Dolphins win over the Jets:

Scenario 1:
Dolphins, Chargers and Ravens all win. The Dolphins go to playoffs (based on conference record).

Scenario 2:
Ravens and Dolphins win, Chargers lose. The Ravens go to playoffs (based on head-to-head).

Scenario 3:
Dolphins and Chargers win, Ravens lose. The Dolphins go to playoffs (based on head-to-head).

Scenario 4:
Dolphins win, Chargers and Ravens lose. The Dolphins go to playoffs (based on having better record).

If the Dolphins lose, they cannot make the playoffs. If there’s a four-way tie at 8-8 between Miami, San Diego, Baltimore and the Jets (who, by beating the Dolphins, would be 8-8), Baltimore wins the Wild Card. If there’s a five-way tie between those teams and the Steelers, Pittsburgh would win the final spot in the playoffs.
pi_134671607
Wel vreemd dat de Chargers pas om 4:25 spelen en de Ravens en Dolphins (en Steelers) al om 1:00
Maar veel teams die al uitgeschakeld waren hebben toch een goed resultaat neer gezet de afgelopen weken, dus hopelijk heeft het niet te veel invloed op de uitslagen.
pi_134672623
Hier een handig tabelletje met de mogelijkheden in de AFC:

pi_134673214
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:48 schreef Littlecreep het volgende:

[ afbeelding ]
De kans is dus groter dat ik de oudejaarsloterij win dan dat de Steelers naar de playoffs gaan :)
pi_134673879
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:06 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

De kans is dus groter dat ik de oudejaarsloterij win dan dat de Steelers naar de playoffs gaan :)
Als de Steelers in de playoffs komen, koop ik meteen wat loten. Zoveel geluk moet je doorzetten.

Ik houd me voorlopig vast aan de gedachte dat het helemaal geen ondenkbaar scenario is dat zowel de Fins, Ravens en Chargers verliezen.
pi_134675809
Als de Fins spelen zoals afgelopen zondag dan geef ik ze weinig kans, maar als ze spelen zoals tegen de pats de week ervoor, dan geef ik ze een grote kans dat ze winnen, en dan maar hopen dat de Chargers ook winnen.
  woensdag 25 december 2013 @ 08:47:39 #236
418631 LeNoSe
Gezellig een beetje kletsen
pi_134677799
Jullie hebben er veel verstand van in ieder geval!
Ik niet hoor!
Vinden nog meer mensen sport geweldig?
pi_134679454
Chiefs gaan echt niet winnen in San Diego.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_134680182
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:13 schreef Omega het volgende:
Wel vreemd dat de Chargers pas om 4:25 spelen en de Ravens en Dolphins (en Steelers) al om 1:00
Maar veel teams die al uitgeschakeld waren hebben toch een goed resultaat neer gezet de afgelopen weken, dus hopelijk heeft het niet te veel invloed op de uitslagen.
Zo raar is dat niet, Chargers spelen thuis. Kunnen moeilijk al om 9 u 's ochtends local time het veld opstappen :7
pi_134682345
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 11:47 schreef Guard het volgende:

[..]

Zo raar is dat niet, Chargers spelen thuis. Kunnen moeilijk al om 9 u 's ochtends local time het veld opstappen :7
Het is meer raar om het feit dat voor de Chargers al bekend is of ze een kans maken. En die kans is niet heel groot (zowel Dolphins als Ravens moeten verliezen). Dus ik hoop maar op de Dolphins en de Bengals (mijn 2 favoriete teams uit de AFC) en dan gaan de Dolphins de play offs in, ongeacht de uitslag bij de Chargers.
pi_134684966
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:07 schreef Littlecreep het volgende:
Toch wel humor dat de Cowboys voor het derde seizoen achtereen in zo'n do-or-die situatie zitten in de laatste wedstrijd van het seizoen.
Nou inderdaad. Zo een franchise en voorzitter en...natuurlijk stadion en dan nog zo belabberd bezig zijn.
Ach gelukkig hebben ze nog onderstaand als compensatie.

pi_134687709
Spelen er trouwens nog Nederlanders in de NFL colleges?
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_134688385
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:54 schreef Silver_Shark het volgende:
Spelen er trouwens nog Nederlanders in de NFL colleges?
NCAA, zo heet de college sports association.
Boldewijn (WR) en Tjong-A-Tjoe (DT) spelen bij Boise State. Volgens mij zijn seniors, en projected als late rounders in de draft. Ook als ze niet gedraft worden zie ik ze wel ergens iig een trainingcamp plekje bemachtigen
pi_134688752
Ik heb nog wel vertrouwen in de Chargers. Ravens zie met deze offense niet winnen van de Bengals. Dolphins o-line krijgt het erg moeilijk tegen de Jets d-line. Dan moeten de Chiefs het doen tegen de Chiefs die misschien wel spelers gaan resten.
pi_134688795
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:48 schreef Littlecreep het volgende:

[ afbeelding ]
Niemand die het in eigen hand heeft :P

Bengals, Dolphins, Chargers, Steelers
pi_134689288
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 16:46 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Niemand die het in eigen hand heeft :P

Bengals, Dolphins, Chargers, Steelers
Bengals zijn Ravens toch? Bengals zijn al in de play offs.
  woensdag 25 december 2013 @ 17:19:02 #246
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_134689455
Ach, zolang de Ravens maar niet in de PO komen :).
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_134689502
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef Omega het volgende:

[..]

Bengals zijn Ravens toch? Bengals zijn al in de play offs.
Dat zijn de teams waarvan ik denk dat ze gaan winnen... :)

Dolphins in de playoffs
pi_134689579
Miami zie ik thuis gewoon winnen van de Jets. De Jets hebben nog altijd Geno Smith als QB. En de Dolphins zijn thuis een erg lastige ploeg om tegen te spelen. Alle drie hun thuisnederlagen waren games die ze in de laatste 2 minuten verloren. Maar ze hebben thuis ook van de Chargers, Bengals en Pats gewonnen. Tannehill speelt thuis stukken beter.
pi_134700745
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 16:44 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb nog wel vertrouwen in de Chargers. Ravens zie met deze offense niet winnen van de Bengals. Dolphins o-line krijgt het erg moeilijk tegen de Jets d-line. Dan moeten de Chiefs het doen tegen de Chiefs die misschien wel spelers gaan resten.
Ik zie de Chargers ook wel de playoffs in gaan. Fins gaan het onverwachts moeilijk krijgen tegen de Jets denk ik. Chargers zijn gedreven en weten na de overwinning in Denver dat de Chiefs te pakken zijn.

Maar stiekem worden het toch de Steelers :P
pi_134722069
Jon Kitna wordt qb 3 in Dallas voor deze week. David Carr, Tyler Thigpen en meer van zulke qb's hebben een workout gedaan. Maar geen Tim Tebow. Ik denk dat we die niet meer zien in de NFL. Of hij heeft zijn neus ervoor opgehaald, maar dat denk ik haast niet.
pi_134725239
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:30 schreef Terreros85 het volgende:
Jon Kitna wordt qb 3 in Dallas voor deze week. David Carr, Tyler Thigpen en meer van zulke qb's hebben een workout gedaan. Maar geen Tim Tebow. Ik denk dat we die niet meer zien in de NFL. Of hij heeft zijn neus ervoor opgehaald, maar dat denk ik haast niet.
Kitna kent het systeem en de WR's in Dallas dus het is niet echt verrassend.

Aaron Rodgers speelt zondag! ^O^

[ Bericht 11% gewijzigd door The_Playmaker op 26-12-2013 20:56:29 ]
  donderdag 26 december 2013 @ 21:30:56 #252
67174 Dos37
Come on Twente
pi_134726872
Dat is mooi hoop dat de Packers winnen
  donderdag 26 december 2013 @ 22:17:07 #253
130412 Katth
pi_134728449
Rodgers speelt, gaat een mooie pot worden!

Edit: zag bericht boven me niet op mobiel
pi_134731242
2014 opponents van de Broncos, Peyton mag voor de verandering weer eens op bezoek bij Brady

HOME
Kansas City Chiefs
Oakland Raiders
San Diego Chargers
Buffalo Bills
Miami Dolphins
Arizona Cardinals
San Francisco 49ers
Indianapolis Colts

AWAY
Kansas City Chiefs
Oakland Raiders
San Diego Chargers
New England Patriots
New York Jets
St. Louis Rams
Seattle Seahawks
Cincinnati Bengals

quote:
this year those teams at home Bengals 7-0, Patriots 7-0, Seahawks 6-1, Rams 5-3, Jets 6-2 this is one killer schedule!!

[ Bericht 22% gewijzigd door Downtime op 26-12-2013 23:50:27 ]
  vrijdag 27 december 2013 @ 00:48:02 #255
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_134733772
Chargers krijgen de Steelers en Jaguars erbij als de nummers 3 in de AFC. Niet slecht. Maar eerst dit seizoen maar eens afmaken.
  vrijdag 27 december 2013 @ 00:48:42 #256
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_134733786
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:40 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Kitna kent het systeem en de WR's in Dallas dus het is niet echt verrassend.

Aaron Rodgers speelt zondag! ^O^
Nee, dat was idd niet verrassend. Wel het feit dat Tebow helemaal geen try-out kreeg.
pi_134734184
Rodgers speelt en Romo niet, maar Eagles @ Cowboys is de night game geworden zondag. Maar dat moesten ze al aan het begin van de week bepalen, maar ze zullen wel spijt hebben daar.
pi_134742266
pi_134757284
Asomugha gaat met football pensioen. Toch wel een zeer grote teleurstelling na zijn signing bij de Eagles, was nooit de Nnamdi zoals we hem in Oakland zagen.
Kwam op mij wel altijd over als een respectabele welbespraakte man.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_134792783
quote:
Ziet er wel leuk uit maar niet heel bijzonder.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_134821745
Derde zondag NFL voor mij ^O^ Wat zijn de wedstrijden met overduidelijke PO-implications in deze laatste speelronde?
  zondag 29 december 2013 @ 12:59:01 #262
67174 Dos37
Come on Twente
pi_134822586
  zondag 29 december 2013 @ 14:01:13 #263
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_134824984
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 12:38 schreef TheFastOne het volgende:
Derde zondag NFL voor mij ^O^ Wat zijn de wedstrijden met overduidelijke PO-implications in deze laatste speelronde?
Ravens @ Bengals en Jets @ Dolphins voor de laatste playoff-plaats in de AFC. Als Ravens en Dolphins verliezen, kunnen de Chargers bij een overwinning dit plekje bemachtigen. Ravens en Dolphins spelen om 7 uur. Chargers om half 11.

Ik heb vrij morgen. Dit wordt een mooi avondje/nachtje.
pi_134825638
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 14:01 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ravens @ Bengals en Jets @ Dolphins voor de laatste playoff-plaats in de AFC. Als Ravens en Dolphins verliezen, kunnen de Chargers bij een overwinning dit plekje bemachtigen. Ravens en Dolphins spelen om 7 uur. Chargers om half 11.

Ik heb vrij morgen. Dit wordt een mooi avondje/nachtje.
En als ze allemaal verliezen kunnen de Steelers nog naar de POs. Vind zo'n seizoen wel erg kort. Is straks weer maanden wachten. Kunnen ze niet om de week spelen, dus aantal wedstrijden per week halveren. Duurt het meteen bijna twee keer zo lang en hebben de spelers meer hersteltijd.
  zondag 29 december 2013 @ 14:31:16 #265
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_134826549
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 14:14 schreef ssebass het volgende:

[..]

En als ze allemaal verliezen kunnen de Steelers nog naar de POs. Vind zo'n seizoen wel erg kort. Is straks weer maanden wachten. Kunnen ze niet om de week spelen, dus aantal wedstrijden per week halveren. Duurt het meteen bijna twee keer zo lang en hebben de spelers meer hersteltijd.
Mag van mij ook wel een weekje bij. En dan een wedstrijd minder in preseason. Rosters iets groter. Moet volgens mij niet zo'n probleem bij.
pi_134837180
laatste weekje alweer ;(
pi_134838623
LET'S ROCK *O*

Go Ravens(en Chiefs) :Y
pi_134838711
Ik ga wel lekker de Panthers eerst kijken, zou heerlijk zijn als ze winnen.
pi_134838862
Lekker begin! *O*
pi_134838898
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 18:23 schreef Seam het volgende:
laatste weekje alweer ;(
Maar een weekje die genoeg te bieden heeft.
pi_134839003
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef Seam het volgende:
Ik ga wel lekker de Panthers eerst kijken, zou heerlijk zijn als ze winnen.
Zeker, en als de Saints verliezen...er moet toch wel een upset zijn in week 17
pi_134839113
Als je beste speler dit seizoen je kicker is (Justin Tucker) dan is er iets goed mis met je offense....
pi_134839365
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 18:23 schreef Seam het volgende:
laatste weekje alweer ;(
Jammer ja ;(
pi_134839618
Weer een INT, nu moet Flacco de offense aan de gang krijgen...
  zondag 29 december 2013 @ 19:19:52 #275
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_134839633
Iemand goeie stream voor Ravens game??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_134839661
nfl.com/gamepass
pi_134839687
of FOX
  zondag 29 december 2013 @ 19:21:41 #278
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_134839736
FOX heb ik niet meer.

Thanks rgras
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_134839854
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Iemand goeie stream voor Ravens game??
Gewoon gamepass?
pi_134839875
Kutstart voor de panthers zeg :{
pi_134839920
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Tazmaniac het volgende:
FOX heb ik niet meer.

Thanks rgras
Gamepass is sinds het begin van vorig seizoen gratis voor iedere Nederlander, Argentijn en Nieuw-Zeelander. Ik verwacht dat dit ook nog zal gelden voor de rest van dit seizoen, maar ik kan mij niet voorstellen dat dit ook voor 2014-2015 geldt.
pi_134840121
en weer een FG...

Nouja zolang Dalton er niks van blijft bakken is er niks aan de hand, maar normaal gesproken ga je het hiermee niet redden :N
pi_134840197
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:25 schreef rgras het volgende:

[..]

Gamepass is sinds het begin van vorig seizoen gratis voor iedere Nederlander, Argentijn en Nieuw-Zeelander. Ik verwacht dat dit ook nog zal gelden voor de rest van dit seizoen, maar ik kan mij niet voorstellen dat dit ook voor 2014-2015 geldt.
Sowieso binnen 2 seizoenen weer betalen denk ik. Zeker omdat Foxsports steeds machtiger wordt hier.
pi_134840285
Heb Redzone maar aangezet, ik zit namelijk ook stiekem te kijken naar de stats van mijn fantasy team, finale in de fok league!
pi_134840522
Hoe wide open kun je zijn als je A.J. Green heet? :P
  zondag 29 december 2013 @ 19:36:54 #286
130412 Katth
pi_134840537
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:36 schreef The_Playmaker het volgende:
Hoe wide open kun je zijn als je A.J. Green heet? :P
Blijkbaar een heel eind :')
pi_134840667
http://www.reddit.com/r/n(...)ss_still_be_free_in/
Stelletjes profiteurs daar allemaal :r
pi_134840750
Van de ene kant kan ik het mij wel voorstellen. Voor iemand aan de grens is het gratis terwijl iemand die 5km verder woont ¤210 betaald.
pi_134840766
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 19:30 schreef Seam het volgende:

[..]

Sowieso binnen 2 seizoenen weer betalen denk ik. Zeker omdat Foxsports steeds machtiger wordt hier.
Wat kost een gamepass normaal gesproken?

Edit: Zie het al hierboven
pi_134840805
Huh ik dacht 155 voor Belgie?
pi_134840810
Twee seizoenen terug betaalde ik ¤210,- voor regular- en postseason.
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 19:42 schreef Seam het volgende:
In Belgie kost zijn 155 euro per seizoen.
En in Duitsland ¤210,-.. het verschilt per land. De prijzen liggen dit seizoen dichter bij elkaar, een jaar terug was het in Spanje iets van ¤90,- waar Duitsland en Nederland ¤210,- betaalden.
pi_134840849
CAM NEWTON _O_
pi_134840923
Geen Charles voor KC straks. Hoop starters die rust krijgen, lijkt me dat San Diego dit gemakkelijk gaat winnen.
pi_134840978
Die Reynolds van de Jags, wat een beest zonder helm!
pi_134840993

_O_
pi_134841940
Nice play van de Falcons defense!
pi_134842021
Carolina D O+ O+ O+
pi_134842041
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:14 schreef BobW het volgende:

[..]

Jammer ja ;(
Tenzij je Giants fan bent..
pi_134843099
Pfff, de Ravens offense is echt schandalig slecht zeg.
pi_134843452
Cam Newton *O* _O_
pi_134843582
Tolbert _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')