Jinx het ff jaquote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef Seam het volgende:
Wat een weer in Charlotte zegGaat wel goed uitpakken voor de Panthers op deze manier
Saints hadden 40! first downs tegen de Cowboysquote:Op zondag 22 december 2013 20:55 schreef Guard het volgende:
Cryboys beginnen al vroeg met de meltdown vandaag
Niks daarvan, seizoen laten beginnen in november en alle thuiswedstrijden van de Packers en Bears in Januari inplannenquote:Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef rgras het volgende:
Wat zouden jullie vinden van een winterstop van ongeveer 1-1,5 maanden?
Onzin, dit hoort bij football, bovendien in Wisconsin, Minnesota, Chicago etc is het begin feb nu ook niet bepaald zonnigquote:Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef rgras het volgende:
En dit soort wedstrijden missen? Geen sprake van.quote:Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef rgras het volgende:
En een pijntje bij Romo aan zijn rechter been.quote:Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
Af en toe ben ik blij dat ik niet alle regels van football snap. Wat is dit nu weer?
Cowboys inmiddels down by 9
Hopen voor de Skins dat ie erin blijft, als zijn backup erin komt kan het alleen maar beter gaanquote:Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef Downtime het volgende:
[..]
En een pijntje bij Romo aan zijn rechter been.
Kan er niet goed meer op lopen
Dat welquote:Op zondag 22 december 2013 21:30 schreef Downtime het volgende:
[..]
Was toch best een nette 4th down conversion.
Als je niets aan offense tegen de Bills kan brengen heb je niets te zoeken in de playoffsquote:Op zondag 22 december 2013 21:41 schreef rgras het volgende:
Gezien de wedstrijd later deze avond is dat best jammer.
Dat heb ik ook nooit gezegd, het gaat mij om de spanning bij de Pats @ Ravens.quote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je niets aan offense tegen de Bills kan brengen heb je niets te zoeken in de playoffs
prevent defense tegen de Saints is een ticket naar een loss.quote:
Zelfs tegen de Dolphins van vandaag is dat vragen om een score....quote:Op zondag 22 december 2013 22:02 schreef PirE het volgende:
[..]
prevent defense tegen de Saints is een ticket naar een loss.
Steelers hebben zelfs dan nog een kans om in de playoffs te komen 2x zelf winnen, Fins verliezen alles, Ravens verliezen alles, Chargers één verlies en Jets winnen ook volgende week.quote:Op zondag 22 december 2013 21:59 schreef Omega het volgende:
Als Ravens 2x verliezen en Dolphins winnen volgende week, dan eindigen de Fins boven de Ravens hoor (Chargers hebben dan ook nog een kans).
Klopt, als de Ravens maar niet gaanquote:Op zondag 22 december 2013 22:03 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Steelers hebben zelfs dan nog een kans om in de playoffs te komen 2x zelf winnen, Fins verliezen alles, Ravens verliezen alles, Chargers één verlies en Jets winnen ook volgende week.
Een man kan dromen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |