Het ergste is nog dat de Packers totaal de run niet kunnen stoppen, maar de Cowboys bleven de bal maar gooien in de tweede helft.quote:Op maandag 16 december 2013 01:47 schreef emokid het volgende:
Goddamn, dit is echt de meest kansloze pot die ik gezien heb dit seizoen. Hoe kun je 26-3 weggeven EN 2 clutch interceptions gooien terwijl je de wedstrijd in handen hebt. Seriously..
Hebben de Cowboys de tiebreaker met de Eagles?
Dat is gewoon typisch Dallas. Als ze moeten gooien dan komen ze ineens met de run en vandaag gaan ze vol in passing mode.quote:Op maandag 16 december 2013 01:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat de Packers totaal de run niet kunnen stoppen, maar de Cowboys bleven de bal maar gooien in de tweede helft.
quote:Op maandag 16 december 2013 01:47 schreef emokid het volgende:
Hebben de Cowboys de tiebreaker met de Eagles?
+GM.quote:Op maandag 16 december 2013 08:51 schreef SteveBudin het volgende:
En de Cowboys moeten gewoon heel de coaching staff (HC/OC/DC) ontslaan.
Dat is inderdaad de grootste fout. Plus dankzij al die passes bleef de klok maar stoppen.quote:Op maandag 16 december 2013 01:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat de Packers totaal de run niet kunnen stoppen, maar de Cowboys bleven de bal maar gooien in de tweede helft.
Als ze in de playoffs staan dan staan ze er gewoon. Dat "verdiend" praatje is typisch Nederlands. De Eagles begonnen ook kut maar staan er ook met een been in. Divisies bepalen hun eigen winstpercentage niet.quote:Op maandag 16 december 2013 15:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de grootste fout. Plus dankzij al die passes bleef de klok maar stoppen.
Romo heeft het gewoon verkeerd ingeschat. Verschrikkelijke 2e helft.
Ze verdienen het nu ook niet om nog playoffs te halen. Paar van die grote fout in 4th quarter. Tegen broncos en packers hadden ze gewoon moeten winnen. Al verdiende broncos het meer dan de packers gister.
We zijn toch ook Nederlands? Dus wat is het probleem dat dat gezegd word. Als je het er niet mee eens bent is toch je eigen mening.quote:Op maandag 16 december 2013 15:16 schreef emokid het volgende:
[..]
Als ze in de playoffs staan dan staan ze er gewoon. Dat "verdiend" praatje is typisch Nederlands. De Eagles begonnen ook kut maar staan er ook met een been in. Divisies bepalen hun eigen winstpercentage niet.
Tony "went full" Romo, ik zei het jaren terug al en blijf het zeggen. Met Romo winnen de Cowboys geen SB, Romo is een QB met mooie stats maar die vertellen niet het hele verhaal.quote:Op maandag 16 december 2013 15:20 schreef bambino het volgende:
[..]
We zijn toch ook Nederlands? Dus wat is het probleem dat dat gezegd word. Als je het er niet mee eens bent is toch je eigen mening.
Ik zou het mooi vinden als cowboys in playoffs komen en zelfs superbowl. Maar als je kijkt naar de wedstrijden die ze verneuken door een paar foute beslissingen te nemen terwijl je die game gewoon kunt winnen, dan verdien je het niet om de superbowl te winnen.
Zolang Jerry Jones de GM is zal Dallas weinig prijzen winnen. Hij is veels te dominant aanwezig.quote:Op maandag 16 december 2013 12:44 schreef emokid het volgende:
Ik denk niet dat Jerry Jones zichzelf gaat ontslaan..
Is inderdaad een simpel meningsverschil dit, maar met die vergelijking bedoel ik meer dat men hier met voetbal altijd praat over "verdiend" of "onverdiend" terwijl alleen de resultaten tellen. Ook hoeft het reguliere seizoen van de NFL ook geen reflectie te zijn op de playoffs.. want dan komen "de echte winnaars" pas naar voren. Zie NY Giants van 2 jaar terug bijv..quote:Op maandag 16 december 2013 15:20 schreef bambino het volgende:
[..]
We zijn toch ook Nederlands? Dus wat is het probleem dat dat gezegd word. Als je het er niet mee eens bent is toch je eigen mening.
Ik zou het mooi vinden als cowboys in playoffs komen en zelfs superbowl. Maar als je kijkt naar de wedstrijden die ze verneuken door een paar foute beslissingen te nemen terwijl je die game gewoon kunt winnen, dan verdien je het niet om de superbowl te winnen.
Niet overdrijven.quote:Op maandag 16 december 2013 15:35 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
ALTIJD als het erom gaat in een game maakt hij rare beslissingen en fouten
Gisteren waren beide schuldig. De OC met al die passing plays maar ook Romo die de play veranderde bij de eerste INT. Dat was een run play maar hij ging voor de audible. Romo had moeten zien dat er niemand tegenover Matthews stond. Een pass play zou dus erg lastig worden en toch deed hij het.quote:Op maandag 16 december 2013 16:57 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Niet overdrijven.
19 fourth quarter comebacks, 22 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=RomoTo00
15 fourth quarter comebacks, 19 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=CutlJa00
16 fourth quarter comebacks, 19 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=RivePh00
En wat kan Romo eraan doen als de OC niet weet dat je moet rushen tegen de brakke run-defense van Green Bay en maar passing plays blijft geven. Romo is geen elite QB, maar je kan het slechter treffen qua QB. Met een andere QB in Dallas (een Cutler, Stafford, Rivers etc.)heb je echt niet ineens een SB-winning team.
Vind ik wel meevallen. Ik stoor me er niet aan. Zo zijn de regels. Ene jaar is een team in het nadeel. Andere keer zijn ze in het voordeel.quote:Op maandag 16 december 2013 23:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
Saints, Panthers en Niners 10-4
Cardinals 9-5
Saints en Panthers spelen nog tegen elkaar, evenals de Niners en Cardinals.
1 van deze teams gaat de playoffs niet halen, en de kans is groot dat dit met een record van 11-5 gebeurt.
En de winnaars van de NFC North en NFC East gaan waarschijnlijk 10-6, 9-7 of zelfs 8-8 finishen en krijgen als beloning een thuiswedstrijd tegen een 11-5 team.
Hoezo dubieuze playoff opzet, Ik bijf me er elk jaar weer aan ergeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |