abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134317094
Cardinals en Titans naar OT
pi_134317158
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 01:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Cardinals en Titans naar OT
Vierde al te vroeg een feestje :(
pi_134317179
Lacy _O_

Game in handen van de Green Bay D :{
pi_134317181
Nou Romo.. Laat het maar zien. :')
pi_134317200
De Cowboy winnen dit nog wel maar ze moeten zich diep schamen.
pi_134317220
Bears scoorden vorige week in alle posessions
Packers nu in 2e helft 5 posessions, 5 TD

Cowboys verdienen de playoffs niet.
pi_134317228
Dat is een INT
pi_134317231
LOL COWBOYS
pi_134317262
PACKERS WIN!!!! *O* *O* *O*
pi_134317278
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 01:44 schreef The_Playmaker het volgende:
PACKERS WIN!!!! *O* *O* *O*
Wauw _O_
pi_134317280
HAHAHA geweldig een 23-point lead tegen de Packers zonder Rodgers verspelen :)
pi_134317293
Goddamn, dit is echt de meest kansloze pot die ik gezien heb dit seizoen. Hoe kun je 26-3 weggeven EN 2 clutch interceptions gooien terwijl je de wedstrijd in handen hebt. Seriously.. :')

Hebben de Cowboys de tiebreaker met de Eagles?
pi_134317297
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 01:47 schreef emokid het volgende:
Goddamn, dit is echt de meest kansloze pot die ik gezien heb dit seizoen. Hoe kun je 26-3 weggeven EN 2 clutch interceptions gooien terwijl je de wedstrijd in handen hebt. Seriously.. :')

Het ergste is nog dat de Packers totaal de run niet kunnen stoppen, maar de Cowboys bleven de bal maar gooien in de tweede helft.
pi_134317365
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 01:48 schreef BobW het volgende:

[..]

Het ergste is nog dat de Packers totaal de run niet kunnen stoppen, maar de Cowboys bleven de bal maar gooien in de tweede helft.
Dat is gewoon typisch Dallas. Als ze moeten gooien dan komen ze ineens met de run en vandaag gaan ze vol in passing mode. :')

Mooi dat je in de tweede helft (en vooral de 4th quarter) alleen maar Packers fans hoorde juichen. Het leek wel alsof de wedstrijd in Green Bay gespeeld werd. :P
pi_134317817
De Steelers winnen dus gewoon vrij gemakkelijk van de Bengals. Niemand wil blijkbaar home field advantage in de AFC.

Bengals punter Kevin Huber hield een gebroken kaak over na deze blok! :{

maandag 16 december 2013 @ 08:38:43 #17
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134318571
Packers *O*
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134318718
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 01:47 schreef emokid het volgende:

:Y als Dallas 2x wint dan pakken ze de divisie omdat ze dan 2x van de Eagles hebben gewonnen.

En de Cowboys moeten gewoon heel de coaching staff (HC/OC/DC) ontslaan.
Get it and Bet it
pi_134323999
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 08:51 schreef SteveBudin het volgende:

En de Cowboys moeten gewoon heel de coaching staff (HC/OC/DC) ontslaan.
+GM.

Chiefs ook een play-off spot geclinched gisteren. Zullen ook dit jaar weer het debat krijgen over het home field in de play-offs. Chiefs hebben een veel beter record dan bijvoorbeeld de Colts, maar waarschijnlijk zullen de Chiefs naar Indy moeten in de play-offs.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_134324389
Ik denk niet dat Jerry Jones zichzelf gaat ontslaan..
pi_134329854
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 01:48 schreef BobW het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de grootste fout. Plus dankzij al die passes bleef de klok maar stoppen.
Romo heeft het gewoon verkeerd ingeschat. Verschrikkelijke 2e helft.

Ze verdienen het nu ook niet om nog playoffs te halen. Paar van die grote fout in 4th quarter. Tegen broncos en packers hadden ze gewoon moeten winnen. Al verdiende broncos het meer dan de packers gister.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_134329932
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 15:13 schreef bambino het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de grootste fout. Plus dankzij al die passes bleef de klok maar stoppen.
Romo heeft het gewoon verkeerd ingeschat. Verschrikkelijke 2e helft.

Ze verdienen het nu ook niet om nog playoffs te halen. Paar van die grote fout in 4th quarter. Tegen broncos en packers hadden ze gewoon moeten winnen. Al verdiende broncos het meer dan de packers gister.
Als ze in de playoffs staan dan staan ze er gewoon. Dat "verdiend" praatje is typisch Nederlands. De Eagles begonnen ook kut maar staan er ook met een been in. Divisies bepalen hun eigen winstpercentage niet.
pi_134330045
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 15:16 schreef emokid het volgende:

[..]

Als ze in de playoffs staan dan staan ze er gewoon. Dat "verdiend" praatje is typisch Nederlands. De Eagles begonnen ook kut maar staan er ook met een been in. Divisies bepalen hun eigen winstpercentage niet.
We zijn toch ook Nederlands? Dus wat is het probleem dat dat gezegd word. Als je het er niet mee eens bent is toch je eigen mening.

Ik zou het mooi vinden als cowboys in playoffs komen en zelfs superbowl. Maar als je kijkt naar de wedstrijden die ze verneuken door een paar foute beslissingen te nemen terwijl je die game gewoon kunt winnen, dan verdien je het niet om de superbowl te winnen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  maandag 16 december 2013 @ 15:35:32 #24
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_134330474
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 15:20 schreef bambino het volgende:

[..]

We zijn toch ook Nederlands? Dus wat is het probleem dat dat gezegd word. Als je het er niet mee eens bent is toch je eigen mening.

Ik zou het mooi vinden als cowboys in playoffs komen en zelfs superbowl. Maar als je kijkt naar de wedstrijden die ze verneuken door een paar foute beslissingen te nemen terwijl je die game gewoon kunt winnen, dan verdien je het niet om de superbowl te winnen.
Tony "went full" Romo, ik zei het jaren terug al en blijf het zeggen. Met Romo winnen de Cowboys geen SB, Romo is een QB met mooie stats maar die vertellen niet het hele verhaal.

ALTIJD als het erom gaat in een game maakt hij rare beslissingen en fouten
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_134330620
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 12:44 schreef emokid het volgende:
Ik denk niet dat Jerry Jones zichzelf gaat ontslaan..
Zolang Jerry Jones de GM is zal Dallas weinig prijzen winnen. Hij is veels te dominant aanwezig.

De beste vergelijking is met Steinbrenner. Die liet de successen van de Yankees ook naar zijn hoofd stijgen en maakte in de jaren '80/jaren '90 veel vage beslissingen. De Yankees stelden steeds minder voor. Ze waren enkel een team dat teerde op successen uit het verleden. Toen deed hij een stapje achteruit en liet de beslissingen aan personen die echt verstand hadden van honkbal. En zie, de Yankees werden weer een powerhouse.

Jerry Jones denkt nog steeds dat hij de architect is van dat Dallas team dat zo goed was in de jaren '90. Dat is ook de grootste reden waarom hij destijds Jimmy Johnson ontsloeg. Hij wilde laten zien dat Dallas ook zonder Johnson prijzen kon winnen. Jones overschat zichzelf enorm en dat komt de Cowboys niet ten goede. Hij heeft een veels te grote ego om de macht aan anderen te geven.
pi_134331711
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 15:20 schreef bambino het volgende:

[..]

Is inderdaad een simpel meningsverschil dit, maar met die vergelijking bedoel ik meer dat men hier met voetbal altijd praat over "verdiend" of "onverdiend" terwijl alleen de resultaten tellen. Ook hoeft het reguliere seizoen van de NFL ook geen reflectie te zijn op de playoffs.. want dan komen "de echte winnaars" pas naar voren. Zie NY Giants van 2 jaar terug bijv..

https://vine.co/v/h2YIpUIFbII Catch van de dag, gisteren. _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door emokid op 16-12-2013 16:31:11 ]
pi_134333576
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 15:35 schreef kidkash19 het volgende:

[..]
ALTIJD als het erom gaat in een game maakt hij rare beslissingen en fouten
Niet overdrijven.
19 fourth quarter comebacks, 22 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=RomoTo00
15 fourth quarter comebacks, 19 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=CutlJa00
16 fourth quarter comebacks, 19 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=RivePh00

En wat kan Romo eraan doen als de OC niet weet dat je moet rushen tegen de brakke run-defense van Green Bay en maar passing plays blijft geven. Romo is geen elite QB, maar je kan het slechter treffen qua QB. Met een andere QB in Dallas (een Cutler, Stafford, Rivers etc.)heb je echt niet ineens een SB-winning team.
Get it and Bet it
pi_134334332
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:57 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Niet overdrijven.
19 fourth quarter comebacks, 22 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=RomoTo00
15 fourth quarter comebacks, 19 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=CutlJa00
16 fourth quarter comebacks, 19 game-winning drives
http://www.pro-football-r(...).cgi?player=RivePh00

En wat kan Romo eraan doen als de OC niet weet dat je moet rushen tegen de brakke run-defense van Green Bay en maar passing plays blijft geven. Romo is geen elite QB, maar je kan het slechter treffen qua QB. Met een andere QB in Dallas (een Cutler, Stafford, Rivers etc.)heb je echt niet ineens een SB-winning team.
Gisteren waren beide schuldig. De OC met al die passing plays maar ook Romo die de play veranderde bij de eerste INT. Dat was een run play maar hij ging voor de audible. Romo had moeten zien dat er niemand tegenover Matthews stond. Een pass play zou dus erg lastig worden en toch deed hij het.
pi_134350804
Saints, Panthers en Niners 10-4
Cardinals 9-5

Saints en Panthers spelen nog tegen elkaar, evenals de Niners en Cardinals.

1 van deze teams gaat de playoffs niet halen, en de kans is groot dat dit met een record van 11-5 gebeurt.

En de winnaars van de NFC North en NFC East gaan waarschijnlijk 10-6, 9-7 of zelfs 8-8 finishen en krijgen als beloning een thuiswedstrijd tegen een 11-5 team.

Hoezo dubieuze playoff opzet, Ik bijf me er elk jaar weer aan ergeren.
pi_134351594
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
Cardinals 9-5

1 van deze teams gaat de playoffs niet halen, en de kans is groot dat dit met een record van 11-5 gebeurt.

En de winnaars van de NFC North en NFC East gaan waarschijnlijk 10-6, 9-7 of zelfs 8-8 finishen en krijgen als beloning een thuiswedstrijd tegen een 11-5 team.

Vind ik wel meevallen. Ik stoor me er niet aan. Zo zijn de regels. Ene jaar is een team in het nadeel. Andere keer zijn ze in het voordeel.

Chargers redelijk kansloos voor de playoffs. Zelfs met 2 overwinningen zullen ze niet boven de dolphins eindigen. Die hebben 1 overwinning nodig. Tegen de Bills en Jets. Tsja. Dan Keenan Allen maar als Rookie of the year. *O*
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_134352510
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
Cardinals 9-5

Niners, saints en Panthers gaan naar de playoffs. Schat de kans van de Cardinals op puur theoretisch.

Cardinals zullen geen 11-5 halen met een bezoekje bij de Hawks. Met een home game tegen de Niners zit 10-6 er hooguit in.

Niners zullen beide games moeten verliezen om de Cardinals een kans te geven op de playoffs. Een daarvan zijn de Cardinals en de andere de Falcons
Falcons winnen ze wel, 11-5

Panthers moeten nog tegen de Falcons en Saints. Maar de tiebraker gaat naar de Cardinals.
Wordt 11-5 of 12-4

Saints hebben de tiebraker over de Cardinals. Naast de panthers nog thuis tegen de Bucaneers.
11-5 of 12-4

Niners hebben de tiebraker over alle 3, als ik het goed heb.
pi_134353423
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_134354305
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 00:27 schreef Downtime het volgende:

Niners hebben de tiebraker over alle 3, als ik het goed heb.
Nope, Panthers wonnen van de Niners, dus die tiebreaker hebben de Panthers (in a two team tie).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_134354439
Heerlijke defensive pot football in Detroit *O*
pi_134354460
Wow 61 yard FG. Detroit heeft nog een klein beetje tijd over...
pi_134354461
Tucker! Held! _O_

Wat een slechte pot van de Lions offense zeg...
  dinsdag 17 december 2013 @ 05:41:11 #37
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_134354462
Lions back to mediocrity, as usual. Nou mooi, hoef ik me ook nergens meer druk om te maken. :7
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_134354463
Stafford verneukt het met zijn 3 INT. Zuur voor de Lions defense, goeie pot gespeeld maar verslagen door een kicker (en deels ook hun eigen offense).

Ravens lijken alles weer op orde te hebben voor een postseason run....
pi_134354465
Als de Packers hun laatste 2 games winnen, winnen ze de NFC North. _O-

Justin Tucker ook nog even met een shout out na afloop voor alle Fantasy players. Prachtig! ^O^
  dinsdag 17 december 2013 @ 05:51:17 #40
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_134354474
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 05:43 schreef The_Playmaker het volgende:
Als de Packers hun laatste 2 games winnen, winnen ze de NFC North. _O-

Ja en dan, geen van deze teams heeft wat in de playoffs te zoeken. :D
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 17 december 2013 @ 06:27:47 #41
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_134354533
pi_134357776
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:52 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Vind ik wel meevallen. Ik stoor me er niet aan. Zo zijn de regels. Ene jaar is een team in het nadeel. Andere keer zijn ze in het voordeel.

Chargers redelijk kansloos voor de playoffs. Zelfs met 2 overwinningen zullen ze niet boven de dolphins eindigen. Die hebben 1 overwinning nodig. Tegen de Bills en Jets. Tsja. Dan Keenan Allen maar als Rookie of the year. *O*
Ja chargers gaan niet naar de play offs ben ik bang. Ravens en Dolphins moeten 2 wedstrijden verliezen. Patriots hebben nou ook niet echt geholpen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_134357839
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 03:28 schreef Guard het volgende:

[..]

Nope, Panthers wonnen van de Niners, dus die tiebreaker hebben de Panthers (in a two team tie).
Klopt, dus toch verkeerd gekeken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:53 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja chargers gaan niet naar de play offs ben ik bang. Ravens en Dolphins moeten 2 wedstrijden verliezen. Patriots hebben nou ook niet echt geholpen.
Ravens zie ik nog wel beide verliezen, Miami echter niet.
pi_134361421
Wat een moves. _O_

pi_134372619
Los van dat.

Ik heb mij kapot gelachen hoe The Cowboys een voorsprong met luttele minuten nog op het scorebord weggaven. Echt.... |:(

Ik zag de grote baas al opstaan uit zijn box toen The Cowboys die grote voorsprong hadden bewerkstelligd met een houding van "dat geven ze niet meer uit handen thuis."

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2013 17:53:40 ]
pi_134373613
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:51 schreef Iwanius het volgende:
Los van dat.

Ik heb mij kapot gelachen hoe The Cowboys een voorsprong met luttele minuten nog op het scorebord weggaven. Echt.... |:(

Ik zag de grote baas al opstaan uit zijn box toen The Cowboys die grote voorsprong hadden bewerkstelligd met een houding van "dat geven ze niet meer uit handen thuis."
America's team wordt eigenlijk al jaren lang hoger aangeschreven dan ze in werkelijkheid op het veld laten zien. Vaak zijn het gewoon middelmatige teams. Die wel eens verliezen en wel eens winnen. Ik heb ze al jaren niet meer gehoord als Superbowl contender.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_134374929
Chargers hebben echt een raar seizoen. Ook wel redelijk nieuw team natuurlijk met nieuwe coaches. Winnen van Broncos, Chiefs, Colts, Eagles, etc en verliezen van Titans, Skins, Raiders, etc.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_134377195
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 05:51 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja en dan, geen van deze teams heeft wat in de playoffs te zoeken. :D
Dat klopt maar als de Packers de NFC North winnen zonder Rodgers en het gebruiken van drie verschillende backup QB's, dan moeten de Bears en Lions zich diep schamen.

De Lions moeten zich sowieso schamen als ze de NFC North niet winnen. De Packers, Bears en Vikings hebben het hele seizoen al last van blessures. Dan moet je als Lions zijnde je divisie gewoon winnen. Ik denk dan ook niet dat Schwartz volgend jaar nog coach is in Detroit als ze de playoffs missen.
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:29:39 #49
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_134385870
Als je de slechste franchise vd NFL bent historisch gezien hoef je je natuurlijk nooit te schamen. :P En blessures vind ik geen excuus in de NFL , heeft iedereen mee te maken.

Maar Schwartz moet gewoon weg, deze groep heeft 't meeste talent in de divisie maar hij kan er niks van maken. Lijkt me nu wel mooi geweest.
pi_134387153
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:29 schreef popolon het volgende:
Als je de slechste franchise vd NFL bent historisch gezien hoef je je natuurlijk nooit te schamen.
Tell it to him :P

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')