Gewoon gamepass?quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Iemand goeie stream voor Ravens game??
Gamepass is sinds het begin van vorig seizoen gratis voor iedere Nederlander, Argentijn en Nieuw-Zeelander. Ik verwacht dat dit ook nog zal gelden voor de rest van dit seizoen, maar ik kan mij niet voorstellen dat dit ook voor 2014-2015 geldt.quote:
Sowieso binnen 2 seizoenen weer betalen denk ik. Zeker omdat Foxsports steeds machtiger wordt hier.quote:Op zondag 29 december 2013 19:25 schreef rgras het volgende:
[..]
Gamepass is sinds het begin van vorig seizoen gratis voor iedere Nederlander, Argentijn en Nieuw-Zeelander. Ik verwacht dat dit ook nog zal gelden voor de rest van dit seizoen, maar ik kan mij niet voorstellen dat dit ook voor 2014-2015 geldt.
Blijkbaar een heel eindquote:Op zondag 29 december 2013 19:36 schreef The_Playmaker het volgende:
Hoe wide open kun je zijn als je A.J. Green heet?
Wat kost een gamepass normaal gesproken?quote:Op zondag 29 december 2013 19:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Sowieso binnen 2 seizoenen weer betalen denk ik. Zeker omdat Foxsports steeds machtiger wordt hier.
En in Duitsland ¤210,-.. het verschilt per land. De prijzen liggen dit seizoen dichter bij elkaar, een jaar terug was het in Spanje iets van ¤90,- waar Duitsland en Nederland ¤210,- betaalden.quote:Op zondag 29 december 2013 19:42 schreef Seam het volgende:
In Belgie kost zijn 155 euro per seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |