De Eagles met méér dan 200 yards rushing. Zelfs de backup RB's kunnen ze niet afstoppen.quote:Op maandag 23 december 2013 03:34 schreef popolon het volgende:
Die run defense van the Bears is echt rampzalig. Laatst in de league ook.
Prachtige sport maar dit soort hits moet je 'overheen' proberen te kijken. In tegenstelling tot rugby (waar men wel weet hoe je een tackle uitvoert) ga je veel debielen tegenkomen in de NFL. Op ethisch vlak mankeert er echt zoveel aan deze sport, maar de liefde ervoor overwint het nog net.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 11:42 schreef emokid het volgende:
[..]
Prachtige sport maar dit soort hits moet je 'overheen' proberen te kijken. In tegenstelling tot rugby (waar men wel weet hoe je een tackle uitvoert) ga je veel debielen tegenkomen in de NFL. Op ethisch vlak mankeert er echt zoveel aan deze sport, maar de liefde ervoor overwint het nog net.Ik heb nog nooit zoiets lachwekkends gelezen als bovenstaande..... Rugby tackles en Football tackles zijn compleet NIET te vergelijken hoe graag iedereen dit ook wilt. De hele sport is anders, de hele intentie voor het gros van de tackles is anders dan bij RugbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het probleem met de GIF die gepost is is niet eens de hit opzich (die er niet eens is) maar meer dat hij een sliding QB probeert te raken
[ Bericht 3% gewijzigd door kidkash19 op 23-12-2013 11:56:55 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Miami currently holds the edge on Baltimore because San Diego, a winner Sunday, created a three-team tie at 8-7. In that scenario, the Ravens’ win over Miami is canceled out by Miami’s win over San Diego, pushing the conference-record tiebreaker to the forefront. The Dolphins hold that edge on both the Ravens and Chargers.
Dit soort 'schijn'-hits op QB's zie je overigens wel vaker. Taylor (de verdediger in kwestie) had nog best een aanpassing kunnen maken als hij Flynn daadwerkelijk wilde raken. Zie het als een intimidatie tactiek.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 14:50 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Dit soort 'schijn'-hits op QB's zie je overigens wel vaker. Taylor (de verdediger in kwestie) had nog best een aanpassing kunnen maken als hij Flynn daadwerkelijk wilde raken. Zie het als een intimidatie tactiek.
Ik stel overigens voor om de winnaar van de NFC North te vervangen door de Cardinals. Wat een drama daar![]()
Inderdaad! Na enkele weken van iets minder interesse en tijd ga ik er volgende week weer eens goed voor zitten.quote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef BobW het volgende:
Volgende week Packers @ Bears en Eagles @ Cowboys, de winnaars winnen de division en de verliezers zijn klaar. De andere twee divisions in de NFC zijn zelfs nog niet beslist. Samen met de 6th AFC seed gaat het een mooie zondag worden.
twitter:AdamSchefter twitterde op maandag 23-12-2013 om 22:20:28Cowboys QB Tony Romo has been ruled out the rest of the season due to his back injury, per league source. reageer retweet
The fuck.quote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef The_Playmaker het volgende:
Dat word lachen volgende week in Dallas....twitter:AdamSchefter twitterde op maandag 23-12-2013 om 22:20:28Cowboys QB Tony Romo has been ruled out the rest of the season due to his back injury, per league source. reageer retweet
De kans is dus groter dat ik de oudejaarsloterij win dan dat de Steelers naar de playoffs gaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:48 schreef Littlecreep het volgende:
Hier een handig tabelletje met de mogelijkheden in de AFC:
[ afbeelding ]
Als de Steelers in de playoffs komen, koop ik meteen wat loten. Zoveel geluk moet je doorzetten.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:06 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
De kans is dus groter dat ik de oudejaarsloterij win dan dat de Steelers naar de playoffs gaan
Zo raar is dat niet, Chargers spelen thuis. Kunnen moeilijk al om 9 u 's ochtends local time het veld opstappenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:13 schreef Omega het volgende:
Wel vreemd dat de Chargers pas om 4:25 spelen en de Ravens en Dolphins (en Steelers) al om 1:00
Maar veel teams die al uitgeschakeld waren hebben toch een goed resultaat neer gezet de afgelopen weken, dus hopelijk heeft het niet te veel invloed op de uitslagen.
Het is meer raar om het feit dat voor de Chargers al bekend is of ze een kans maken. En die kans is niet heel groot (zowel Dolphins als Ravens moeten verliezen). Dus ik hoop maar op de Dolphins en de Bengals (mijn 2 favoriete teams uit de AFC) en dan gaan de Dolphins de play offs in, ongeacht de uitslag bij de Chargers.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet, Chargers spelen thuis. Kunnen moeilijk al om 9 u 's ochtends local time het veld opstappen
Nou inderdaad. Zo een franchise en voorzitter en...natuurlijk stadion en dan nog zo belabberd bezig zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:07 schreef Littlecreep het volgende:
Toch wel humor dat de Cowboys voor het derde seizoen achtereen in zo'n do-or-die situatie zitten in de laatste wedstrijd van het seizoen.
NCAA, zo heet de college sports association.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:54 schreef Silver_Shark het volgende:
Spelen er trouwens nog Nederlanders in de NFL colleges?
Niemand die het in eigen hand heeftquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:48 schreef Littlecreep het volgende:
Hier een handig tabelletje met de mogelijkheden in de AFC:
[ afbeelding ]
Bengals zijn Ravens toch? Bengals zijn al in de play offs.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Niemand die het in eigen hand heeft
Bengals, Dolphins, Chargers, Steelers
Dat zijn de teams waarvan ik denk dat ze gaan winnen...quote:Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef Omega het volgende:
[..]
Bengals zijn Ravens toch? Bengals zijn al in de play offs.
Ik zie de Chargers ook wel de playoffs in gaan. Fins gaan het onverwachts moeilijk krijgen tegen de Jets denk ik. Chargers zijn gedreven en weten na de overwinning in Denver dat de Chiefs te pakken zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:44 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb nog wel vertrouwen in de Chargers. Ravens zie met deze offense niet winnen van de Bengals. Dolphins o-line krijgt het erg moeilijk tegen de Jets d-line. Dan moeten de Chiefs het doen tegen de Chiefs die misschien wel spelers gaan resten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |