Ja, die zijn lekkerquote:Op zondag 15 december 2013 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
pistache noten best noten
u hoort het hier eerst mensen
Wie zijn dat?quote:Op zondag 15 december 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso dat deze SC de winter periode niet overleefd als de mensen van statuur hier niet zijn.
Omdat ze denken dat Mali een broedplaats is voor het opleiden van terroristen.quote:
Oh nu snap ik het.quote:
ja heel het leger erheen.quote:Op zondag 15 december 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat Mali een broedplaats is voor het opleiden van terroristen.
Ik ben het oneensquote:Op zondag 15 december 2013 23:31 schreef Tjacka het volgende:
nee gewoon borrelnootjes als mensen het oneens zijn sluit ik de sc
quote:Op zondag 15 december 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nu snap ik het.
En nee ik heb kleine oren.
Ik ben er wel als ik op vakantie ben hoor. Alleen in de avond.quote:Op zondag 15 december 2013 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik noem een Inso, een Muut, een LR, een Cachet.
ik ookquote:
Wie is 'ze'?quote:Op zondag 15 december 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat Mali een broedplaats is voor het opleiden van terroristen.
Hij heeft een banquote:Op zondag 15 december 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
sinds omgevallenflat een ban heeft, is deze sc qua het gemiddelde van iq drastisch gedaald.
autistquote:Op zondag 15 december 2013 23:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben er wel als ik op vakantie ben hoor. Alleen in de avond.
Ja, hij kon het niet laten paar mensen dood te wensenquote:
De VNquote:
ik niet. Waarschijnlijk zelfs bijna niet op whatsapp.quote:Op zondag 15 december 2013 23:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben er wel als ik op vakantie ben hoor. Alleen in de avond.
Ik zag hem en Jimbo wel tegen elkaar te keer gaan jaquote:Op zondag 15 december 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hij kon het niet laten paar mensen dood te wensen
Ja, al ben ik blijkbaar minder enthousiast dan jijquote:
Hij ging hard. Al weet ik nog steeds niet of ik nu aan kanker moest overlijden of de val van een flat.quote:Op zondag 15 december 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hij kon het niet laten paar mensen dood te wensen
Jimbo mag ook 6 maanden f5'enquote:Op zondag 15 december 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zag hem en Jimbo wel tegen elkaar te keer gaan ja
Op vakantie fokkenquote:
Denk niet dat de lokale bevolking erop staat te wachten dat de VS / VN weer ergens troepen neerzet.quote:
Deze SC bestaat al ruim 6 jaar manquote:Op zondag 15 december 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso dat deze SC de winter periode niet overleefd als de mensen van statuur hier niet zijn.
Nou. Ik ga nu echt. Ik lees alleen nog even snel al jullie welterusten-wensingen naar mij en ben dan weg.quote:
driequote:
Doeiquote:Op zondag 15 december 2013 23:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou. Ik ga nu echt. Ik lees alleen nog even snel al jullie welterusten-wensingen naar mij en ben dan weg.
dag iedereen. Xx
Alsof die wat in te brengen hebbenquote:Op zondag 15 december 2013 23:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Denk niet dat de lokale bevolking erop staat te wachten dat de VS / VN weer ergens troepen neerzet.
doeiquote:Op zondag 15 december 2013 23:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou. Ik ga nu echt. Ik lees alleen nog even snel al jullie welterusten-wensingen naar mij en ben dan weg.
dag iedereen. Xx
quote:
Beetje overdreven imhoquote:Op zondag 15 december 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, z'n ban werd gedrievoudigd voor klonen.
Ben je echt van plan te kappen met fok?quote:Op zondag 15 december 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je me maar op whatsapp hitten
yepquote:Op zondag 15 december 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je echt van plan te kappen met fok?
quote:
En dan zijn we van je af?quote:
Ben er wel een beetje klaar mee voor een tijdje in ieder geval.quote:
Voor dit jaar wel jaquote:
Ik snap je wel. Heb dat ook gehad (bleef bijna 3 jaar weg) en sta nu ook weer op een punt om aanzienlijk minder actief te zijn. De laatste 2 maanden ben ik al veel minder actief dan de eerste 9 maandenquote:Op zondag 15 december 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben er wel een beetje klaar mee voor een tijdje in ieder geval.
Heb er zin in.quote:Op zondag 15 december 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, al ben ik blijkbaar minder enthousiast dan jij
wat zou je fluisteren danquote:Op zondag 15 december 2013 23:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Kleine oortjes zijn lieff. Kan je zo leuk in fluisteren..
Wat heb jij toch met kindertjes stu.quote:Op zondag 15 december 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
Ik ben bezig met mijn 3e kinder chocolade reep. Het smaakt me niet eens
quote:Op zondag 15 december 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met kindertjes stu.
oh godquote:Op zondag 15 december 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
I don't carequote:Op zondag 15 december 2013 23:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
K-I-N-D-E-R
Is niet voor jou bedoeld ofsoooooooo
Mooi dat je zo positief bentquote:Op zondag 15 december 2013 23:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Omdat ik bezig ben met een leuk project.
ik ben saraquote:
Dat liedje had ik ook gelijk in mijn hoofdquote:
erg hequote:Op zondag 15 december 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat liedje had ik ook gelijk in mijn hoofd![]()
Met wie?quote:Op zondag 15 december 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
Je zal er op een blind date mee opgezadeld zitten
*proest*quote:Op zondag 15 december 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
Je zal er op een blind date mee opgezadeld zitten
Wanneer?quote:Op zondag 15 december 2013 23:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar zouden we een nachtje over moeten slapen..
gvdquote:Op zondag 15 december 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
Pffff, ik kreeg spontaan een astma aanval en ging weg
Ah joh, maak je niet dik.quote:
wat ben je weer gemeen :Squote:
truste xeorquote:
vet gemeen hequote:
Je volgende project is om niet te huilenquote:
quote:
Heb je je grapjas aan of zo?quote:
super flauwquote:
nee wel mijn lolbroekquote:
ASA-fucking-Pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Nou Stuartquote:Op zondag 15 december 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
Je zal naast zo'n harses wakker worden. Ik zou mijn inhaler niet eens willen gebruiken. Ik ga wel gewoon dood
Ook nog leuke mie gegeten?quote:
nounouquote:Op zondag 15 december 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
Je zal naast zo'n harses wakker worden. Ik zou mijn inhaler niet eens willen gebruiken. Ik ga wel gewoon dood
wow u can't handle me do uquote:
ur 2cool4schoolquote:
Ja, dat klopt. Maar godverdomme wat een harses heeft dat mokkel. In elk topic krijg waar zij post krijg ik een verzakking als ik dat smoelwerk weer zie. Ze vind zichzelf vast fucking sexy, nou ja, ik zie dat zeg maar andersquote:Op zondag 15 december 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou StuartJe zei zelf dat we niet zo op Sara moesten bashen en nu doe je het zelf ook
quote:Op zondag 15 december 2013 23:59 schreef Divje het volgende:
[..]
ASA-fucking-P![]()
En anders fluister ik ditAls je mijn hart gaat breken laat dan maar zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja heb toch goffetomme lijm bij me..quote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je mijn hart gaat breken laat dan maar zitten
wat een baas ben jijquote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar godverdomme wat een harses heeft dat mokkel. In elk topic krijg waar zij post krijg ik een verzakking als ik dat smoelwerk weer zie. Ze vind zichzelf vast fucking sexy, nou ja, ik zie dat zeg maar anders
tbh i think ur right.quote:
Ik zou het tegen haar zeggen. Beter dan dit achterbaksequote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar godverdomme wat een harses heeft dat mokkel. In elk topic krijg waar zij post krijg ik een verzakking als ik dat smoelwerk weer zie. Ze vind zichzelf vast fucking sexy, nou ja, ik zie dat zeg maar anders
2skool4cool volgens P!NKquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
En allemaal van die ranzige gedetailleerde verhalen over fuck knows what. Korsten die ze wegkrabt en opvreet of weet ik veel wat the fuck ze allemaal uitvreet
ok houd maar opquote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
En allemaal van die ranzige gedetailleerde verhalen over fuck knows what. Korsten die ze wegkrabt en opvreet of weet ik veel wat the fuck ze allemaal uitvreet
oke ik ga even kotsenquote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
Ik bash nietquote:
whut?quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
*proest*quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb bij jou een erg autoriteitsprobleem
ik zelf ookquote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb bij jou een erg autoriteitsprobleem
Nu twijfel ik hoorquote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja heb toch goffetomme lijm bij me..
Hoezo achterbaks? Het is openbaar, het is te vinden via Sherlock. Achterbaks is als ik het via DM/PM doequote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het tegen haar zeggen. Beter dan dit achterbakse
quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
Mwa. Ik sherlock mijzelf eigen nooit, maar ga gerust verder hoor. Ik gaf enkel mijn mening.quote:Op maandag 16 december 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo achterbaks? Het is openbaar, het is te vinden via Sherlock. Achterbaks is als ik het via DM/PM doe
sowieso mensen die sherlockenquote:Op maandag 16 december 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Ik sherlock mijzelf eigen nooit, maar ga gerust verder hoor. Ik gaf enkel mijn mening.
Doe eens rustigquote:
Dat mag toch?! Dat deed ik ook maar ik zal me verder inhouden. Ik zou niet willen dat mensen in shock raken door mijn mening verder te openbaren op een achterbakse manierquote:Op maandag 16 december 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Ik sherlock mijzelf eigen nooit, maar ga gerust verder hoor. Ik gaf enkel mijn mening.
Hm we zullen zienquote:Op maandag 16 december 2013 00:03 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
No heart-breaking, just tearing apart?
Ja hequote:
ahahah sof woont hahahaquote:Op maandag 16 december 2013 00:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh wacht eens. Tussen arnhem en nijmegen?
jij pest mijquote:Op maandag 16 december 2013 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Na 300 posts sluit hij automatisch hihahihahao
alleen met seksquote:Op maandag 16 december 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie ook iets met wilde pianomuziek
Jaquote:Op maandag 16 december 2013 00:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh wacht eens. Tussen arnhem en nijmegen?
piano is altijd stoerquote:Op maandag 16 december 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie ook iets met wilde pianomuziek
Dat is nog eens interessantquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:42 schreef sararaats het volgende:
doe niet aan seks, althans nu nog niet
ok, da's een leugen. ik speel wel eens met mezelf op wilde pianomuziek
GVD AHAHAHAHHAHHAHAHAHAquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof dat ik het met Inso eens aan het worden ben
Waar woon jij dan.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof dat ik het met Inso eens aan het worden ben
Saaiquote:
Dat is Drenthe ouwe reusquote:
fapje is gepleegdquote:Op maandag 16 december 2013 00:12 schreef Xeor het volgende:
Sara ik zag haar naakt
Had niet moeten klikken.
Je zag haar naaktquote:Op maandag 16 december 2013 00:12 schreef Xeor het volgende:
Sara ik zag haar naakt
Had niet moeten klikken.
Jaquote:
Ik zal eens in jou happenquote:
Nee, niet na haar 'ik plas in bad want het toilet is beneden' verhaalquote:
Er zijn mensen die niet onder de douche plassen, laat dat doordringenquote:Op maandag 16 december 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet na haar 'ik plas in bad want het toilet is beneden' verhaal
GC / Vrouwen, plassen onder de douche, blijven staan of toch hurken?
okquote:Op maandag 16 december 2013 00:14 schreef Elan het volgende:
Tjack hou je teefje eens aangelijnd man.
Dat niet doenquote:Op maandag 16 december 2013 00:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet onder de douche plassen, laat dat doordringen
Welke gedachte?quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet na haar 'ik plas in bad want het toilet is beneden' verhaal
GC / Vrouwen, plassen onder de douche, blijven staan of toch hurken?
sara naaktquote:
Mijn kop misschien niet maar over mijn lichaam mag ik niet klagenquote:
Ja kloptquote:
Begrijp wel dat elke dag scheren kutwerk is.quote:
Sodemieter op naar je eigen SC.quote:Op maandag 16 december 2013 00:14 schreef Elan het volgende:
Tjack hou je teefje eens aangelijnd man.
okquote:Op maandag 16 december 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn kop misschien niet maar over mijn lichaam mag ik niet klagen
Hoef er niet met de heggenschaar doorheen nee.quote:Op maandag 16 december 2013 00:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Als mijn vriendin zo een bos zou hebben mag ze eerst trimmen.
Elke dag hoeft niet maar de rooie vlechten en korsten hangen erin.quote:Op maandag 16 december 2013 00:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Begrijp wel dat elke dag scheren kutwerk is.
Godverdomme zegquote:Op maandag 16 december 2013 00:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Elke dag hoeft niet maar de rooie vlechten en korsten hangen erin.
Ik word hier lichtelijk onpasselijk van.quote:Op maandag 16 december 2013 00:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Maakt het wel knappiger.quote:Op maandag 16 december 2013 00:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
heb jij ze echt niet gezien?quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word hier lichtelijk onpasselijk van.
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drink het weg.quote:Op maandag 16 december 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet neequote:
wees blijquote:
wat is erquote:
Als iemand foto's van zichzelf post kan diegene toch ook commentaar daarop verwachten? Positief danwel negatief?quote:
Dan moet je Homeland kijkenquote:Op maandag 16 december 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even naar wat mooier vrouwelijk schoon kijken brb
Ja maar nu weten we het wel.quote:Op maandag 16 december 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als iemand foto's van zichzelf post kan diegene toch ook commentaar daarop verwachten? Positief danwel negatief?
Of dat filmpje van die chick bij mij op schoolquote:
Kijk je Homeland niet?quote:Op maandag 16 december 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of dat filmpje van die chick bij mij op school
wat?quote:
Huh?quote:
Nu alleen nog even over opleidingen opscheppen. Dan hebben we dat ook maar meteen gehad.quote:Op maandag 16 december 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus... Het moment is daar waar GRTD VBL overstijgt in stoerdoenerij.
http://eyebleach.com/quote:Op maandag 16 december 2013 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ok mijn ogen zijn gezuiverd
Ik heb geen opleiding gedaanquote:Op maandag 16 december 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu alleen nog even over opleidingen opscheppen. Dan hebben we dat ook maar meteen gehad.
ik heb een mbo 1 diplomaquote:Op maandag 16 december 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu alleen nog even over opleidingen opscheppen. Dan hebben we dat ook maar meteen gehad.
ik snap dit niet.quote:Op maandag 16 december 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus... Het moment is daar waar GRTD VBL overstijgt in stoerdoenerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |