bij vbl valt sws geen kwaliteit te vindenquote:
Zal ik jou ook eens een mopje vertellenquote:Op zondag 15 december 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nergens zin in
futloos, geen neuk wordt gegeven. Leeg gevoel.
heel raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn om te horenquote:
allerbestequote:
daarom moet je blijvenquote:Op zondag 15 december 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso dat deze SC de winter periode niet overleefd als de mensen van statuur hier niet zijn.
Waarom Mali?quote:Op zondag 15 december 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Maar aangezien ik consistent kwaliteit moet leveren gaan we het vanaf nu hebben over de beslissing om Nederlandse troepen naar Mali te sturen.
Discussiėren onder deze streep
quote:Op zondag 15 december 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal ik jou ook eens een mopje vertellen*boks*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 15 december 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee denk ook niet dat ik terugkom naar fok
hallo xeorquote:
ik vind de politiek mali-fide.quote:Op zondag 15 december 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Maar aangezien ik consistent kwaliteit moet leveren gaan we het vanaf nu hebben over de beslissing om Nederlandse troepen naar Mali te sturen.
Laten we alle maliėrs terug naar joekelland sturenquote:Op zondag 15 december 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
| Hop naar: | |