Ik ben benieuwd op wie je doelt. Noem eens namen.quote:Op zondag 15 december 2013 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit topic zou wel een dag of 5-7 op slot moeten. Kunnen sommige users over hun niveau gaan nadenken.
iemand zoals fok-it bijvoorbeeldquote:Op zondag 15 december 2013 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit topic zou wel een dag of 5-7 op slot moeten. Kunnen sommige users over hun niveau gaan nadenken.
quote:
Fok-it is een van de weinige die hier consistent kwaliteit post.quote:
Er gebeurt hier helemaal niks. Mijn levenquote:Op zondag 15 december 2013 23:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaat het goed met je?
-Helemaal niks.
Ik snap je antwoord niet
ik ookquote:Op zondag 15 december 2013 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fok-it is een van de weinige die hier consistent kwaliteit post.
Jaja. Je dacht, Fok-It & Stuart willen me, laat ik er 1 bij verzinnen?quote:
De mensen die zich aangesproken moeten voelen weten wie ik bedoel.quote:Op zondag 15 december 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd op wie je doelt. Noem eens namen.
eensquote:Op zondag 15 december 2013 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2013 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat als niemand zich aangesproken voelt? Dan gaat niemand over zijn niveau nadenken en gaat de sc voor niks dicht.quote:Op zondag 15 december 2013 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De mensen die zich aangesproken moeten voelen weten wie ik bedoel.
Neem een hobbyquote:Op zondag 15 december 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er gebeurt hier helemaal niks. Mijn leven
rasissme ditquote:Op zondag 15 december 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
sinds omgevallenflat een ban heeft, is deze sc qua het gemiddelde van iq drastisch gedaald.
Dat zou nog triester zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat als niemand zich aangesproken voelt? Dan gaat niemand over zijn niveau nadenken en gaat de sc voor niks dicht.
Ja inderdaad. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 15 december 2013 23:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaja. Je dacht, Fok-It & Stuart willen me, laat ik er 1 bij verzinnen?
Wel de waarheid.quote:
Wanneer wordt jij uit je functie ontheven?quote:Op zondag 15 december 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
sinds omgevallenflat een ban heeft, is deze sc qua het gemiddelde van iq drastisch gedaald.
Ik heb vandaag nergens zin inquote:
Ik mag jou.quote:Op zondag 15 december 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Je hebt helemaal gelijk.
quote:Op zondag 15 december 2013 23:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Wanneer wordt jij uit je functie ontheven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |