ok houd maar opquote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
En allemaal van die ranzige gedetailleerde verhalen over fuck knows what. Korsten die ze wegkrabt en opvreet of weet ik veel wat the fuck ze allemaal uitvreet
oke ik ga even kotsenquote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
En allemaal van die ranzige gedetailleerde verhalen over fuck knows what. Korsten die ze wegkrabt en opvreet of weet ik veel wat the fuck ze allemaal uitvreet
Ik bash nietquote:
whut?quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
*proest*quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb bij jou een erg autoriteitsprobleem
ik zelf ookquote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb bij jou een erg autoriteitsprobleem
Nu twijfel ik hoorquote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja heb toch goffetomme lijm bij me..
Hoezo achterbaks? Het is openbaar, het is te vinden via Sherlock. Achterbaks is als ik het via DM/PM doequote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het tegen haar zeggen. Beter dan dit achterbakse
quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
Mwa. Ik sherlock mijzelf eigen nooit, maar ga gerust verder hoor. Ik gaf enkel mijn mening.quote:Op maandag 16 december 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo achterbaks? Het is openbaar, het is te vinden via Sherlock. Achterbaks is als ik het via DM/PM doe
sowieso mensen die sherlockenquote:Op maandag 16 december 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Ik sherlock mijzelf eigen nooit, maar ga gerust verder hoor. Ik gaf enkel mijn mening.
Doe eens rustigquote:
Dat mag toch?! Dat deed ik ook maar ik zal me verder inhouden. Ik zou niet willen dat mensen in shock raken door mijn mening verder te openbaren op een achterbakse manierquote:Op maandag 16 december 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Ik sherlock mijzelf eigen nooit, maar ga gerust verder hoor. Ik gaf enkel mijn mening.
Hm we zullen zienquote:Op maandag 16 december 2013 00:03 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
No heart-breaking, just tearing apart?
Ja hequote:
ahahah sof woont hahahaquote:Op maandag 16 december 2013 00:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh wacht eens. Tussen arnhem en nijmegen?
jij pest mijquote:Op maandag 16 december 2013 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Na 300 posts sluit hij automatisch hihahihahao
alleen met seksquote:Op maandag 16 december 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie ook iets met wilde pianomuziek
Jaquote:Op maandag 16 december 2013 00:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh wacht eens. Tussen arnhem en nijmegen?
piano is altijd stoerquote:Op maandag 16 december 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie ook iets met wilde pianomuziek
Dat is nog eens interessantquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:42 schreef sararaats het volgende:
doe niet aan seks, althans nu nog niet
ok, da's een leugen. ik speel wel eens met mezelf op wilde pianomuziek
GVD AHAHAHAHHAHHAHAHAHAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |