ASA-fucking-Pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Nou Stuartquote:Op zondag 15 december 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
Je zal naast zo'n harses wakker worden. Ik zou mijn inhaler niet eens willen gebruiken. Ik ga wel gewoon dood
Ook nog leuke mie gegeten?quote:
nounouquote:Op zondag 15 december 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
Je zal naast zo'n harses wakker worden. Ik zou mijn inhaler niet eens willen gebruiken. Ik ga wel gewoon dood
wow u can't handle me do uquote:
ur 2cool4schoolquote:
Ja, dat klopt. Maar godverdomme wat een harses heeft dat mokkel. In elk topic krijg waar zij post krijg ik een verzakking als ik dat smoelwerk weer zie. Ze vind zichzelf vast fucking sexy, nou ja, ik zie dat zeg maar andersquote:Op zondag 15 december 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou StuartJe zei zelf dat we niet zo op Sara moesten bashen en nu doe je het zelf ook
quote:Op zondag 15 december 2013 23:59 schreef Divje het volgende:
[..]
ASA-fucking-P![]()
En anders fluister ik ditAls je mijn hart gaat breken laat dan maar zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja heb toch goffetomme lijm bij me..quote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je mijn hart gaat breken laat dan maar zitten
wat een baas ben jijquote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar godverdomme wat een harses heeft dat mokkel. In elk topic krijg waar zij post krijg ik een verzakking als ik dat smoelwerk weer zie. Ze vind zichzelf vast fucking sexy, nou ja, ik zie dat zeg maar anders
tbh i think ur right.quote:
Ik zou het tegen haar zeggen. Beter dan dit achterbaksequote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar godverdomme wat een harses heeft dat mokkel. In elk topic krijg waar zij post krijg ik een verzakking als ik dat smoelwerk weer zie. Ze vind zichzelf vast fucking sexy, nou ja, ik zie dat zeg maar anders
2skool4cool volgens P!NKquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
En allemaal van die ranzige gedetailleerde verhalen over fuck knows what. Korsten die ze wegkrabt en opvreet of weet ik veel wat the fuck ze allemaal uitvreet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |