okquote:Op maandag 16 december 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn kop misschien niet maar over mijn lichaam mag ik niet klagen
Hoef er niet met de heggenschaar doorheen nee.quote:Op maandag 16 december 2013 00:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Als mijn vriendin zo een bos zou hebben mag ze eerst trimmen.
Elke dag hoeft niet maar de rooie vlechten en korsten hangen erin.quote:Op maandag 16 december 2013 00:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Begrijp wel dat elke dag scheren kutwerk is.
Godverdomme zegquote:Op maandag 16 december 2013 00:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Elke dag hoeft niet maar de rooie vlechten en korsten hangen erin.
Ik word hier lichtelijk onpasselijk van.quote:Op maandag 16 december 2013 00:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Maakt het wel knappiger.quote:Op maandag 16 december 2013 00:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
heb jij ze echt niet gezien?quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word hier lichtelijk onpasselijk van.
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drink het weg.quote:Op maandag 16 december 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet neequote:
wees blijquote:
wat is erquote:
Als iemand foto's van zichzelf post kan diegene toch ook commentaar daarop verwachten? Positief danwel negatief?quote:
Dan moet je Homeland kijkenquote:Op maandag 16 december 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even naar wat mooier vrouwelijk schoon kijken brb
Ja maar nu weten we het wel.quote:Op maandag 16 december 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als iemand foto's van zichzelf post kan diegene toch ook commentaar daarop verwachten? Positief danwel negatief?
Of dat filmpje van die chick bij mij op schoolquote:
Kijk je Homeland niet?quote:Op maandag 16 december 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of dat filmpje van die chick bij mij op school
wat?quote:
Huh?quote:
Nu alleen nog even over opleidingen opscheppen. Dan hebben we dat ook maar meteen gehad.quote:Op maandag 16 december 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus... Het moment is daar waar GRTD VBL overstijgt in stoerdoenerij.
http://eyebleach.com/quote:Op maandag 16 december 2013 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ok mijn ogen zijn gezuiverd
Ik heb geen opleiding gedaanquote:Op maandag 16 december 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu alleen nog even over opleidingen opscheppen. Dan hebben we dat ook maar meteen gehad.
ik heb een mbo 1 diplomaquote:Op maandag 16 december 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu alleen nog even over opleidingen opscheppen. Dan hebben we dat ook maar meteen gehad.
ik snap dit niet.quote:Op maandag 16 december 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus... Het moment is daar waar GRTD VBL overstijgt in stoerdoenerij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |