Ik zat te twijfelen waar het het beste kon, ik dacht eerst aan GC maar daar vind ik het persoonlijk niet thuis horen. Wetenschap&tech, filosifie en levensbeschouwen vallen ook afquote:
LIF?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen waar het het beste kon, ik dacht eerst aan GC maar daar vind ik het persoonlijk niet thuis horen. Wetenschap&tech, filosifie en levensbeschouwen vallen ook af
Maar als je een beter voorstel hebt hoor ik het graag
p&pquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen waar het het beste kon, ik dacht eerst aan GC maar daar vind ik het persoonlijk niet thuis horen. Wetenschap&tech, filosifie en levensbeschouwen vallen ook af
Maar als je een beter voorstel hebt hoor ik het graag
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Yep, gewoon onder de douche bij het zwembad!
gatver, en dan zit vervolgens je hele slip onder de pies.... lekker hoorquote:
dat is dan gewoon weer ronduit smerigquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:13 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
ik blijf gewoon staan, mijn mannetje ook.... samen lekker plassen is lekker!
Was laatst onderzocht dat 1 op de 5 mensen in het zwembad plastquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:53 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
[..]
gatver, en dan zit vervolgens je hele slip onder de pies.... lekker hoor
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef MultiBanaan het volgende:
Poepen onder de douche is ook goed voor het milieu, gewoon door het doucheputje stampen. Is niet vies want spoelt toch gelijk weg
nee, dat vind jij. Zij vinden het dus wel lekker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:54 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
dat is dan gewoon weer ronduit smerig
Waarom zou je meer water verbruiken? Als ik douche ga ik echt niet binnen 1 seconde wassen om vervolgens in een minuut weer buiten te staan.. De eerste paar minuten ff rustig wakker worden, kan je net zo goed plassen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:02 schreef opreis het volgende:
Onzin dat het beter is. Je gebruikt warm water om mee te douchen neem ik aan? Door dat je staat te zeiken onder de douche verbruik je meer WARM water om KOUD water te besparen. Je moet die urine ook weer wegspoelen/weg wassen als je het langs je benen heb laten lopen.
O, en ik vind het nog vies ookbah
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:53 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
[..]
gatver, en dan zit vervolgens je hele slip onder de pies.... lekker hoor
Een piestopic openen en er dan zelf niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:54 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
dat is dan gewoon weer ronduit smerig
Je wast/spoelt de plekken waar je zeik is geweest toch daarna ook af, lijkt mij ten minste, dan ben je daar toch langer mee bezig, en de tijd die je aan het pissen bent doe je lijkt me niet iets anders. Ik spreek niet uit ervaring, ik vind het smerig te pissen waar je je staat te wassen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:08 schreef Walvis-instructeur het volgende:
[..]
Waarom zou je meer water verbruiken? Als ik douche ga ik echt niet binnen 1 seconde wassen om vervolgens in een minuut weer buiten te staan.. De eerste paar minuten ff rustig wakker worden, kan je net zo goed plassen.
precies. Plassen is dan gewoon onderdeel van het douchen. Onder de douche staan is gewoon chill. Ik kan echt niet in drie minuten douchen. Dan kan ik net zo goed een washandje pakken en zo even snel alles langsgaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:08 schreef Walvis-instructeur het volgende:
[..]
Waarom zou je meer water verbruiken? Als ik douche ga ik echt niet binnen 1 seconde wassen om vervolgens in een minuut weer buiten te staan.. De eerste paar minuten ff rustig wakker worden, kan je net zo goed plassen.
Ik kreeg een stijfjequote:Op donderdag 10 januari 2013 12:13 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
ik blijf gewoon staan, mijn mannetje ook.... samen lekker plassen is lekker!
Ik pis rechtstreeks in het putje, en aangezien daar daarna 10tallen liters water doorgaat ga ik dat daarna niet meer schrobben nee..quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:42 schreef opreis het volgende:
[..]
Je wast/spoelt de plekken waar je zeik is geweest toch daarna ook af, lijkt mij ten minste, dan ben je daar toch langer mee bezig, en de tijd die je aan het pissen bent doe je lijkt me niet iets anders. Ik spreek niet uit ervaring, ik vind het smerig te pissen waar je je staat te wassen.
ja dat moet je dus niet hebben he, dan pis je volgensmij rechtstreeks in je eigen oogquote:
En als je tijdens het douchen ineens moet pissen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:52 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Gatverdamme, als ik moet pissen doe ik dat wel op een wc niet in een douche.
Er zijn 3 soorten mensen op deze wereld,quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:52 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Gatverdamme, als ik moet pissen doe ik dat wel op een wc niet in een douche.
Eerder tegen men neusquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:51 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
ja dat moet je dus niet hebben he, dan pis je volgensmij rechtstreeks in je eigen oog
hoaxquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:28 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ik probeer altijd over de tieten van mn vriendin te pissen
ik heb mijn vriend ooit betrapt op het pissen in de wasbakquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:31 schreef sararaats het volgende:
om heel eerlijk te zijn, ik zit in bad als ik moet plassen. meestal heb ik de douche al opstaan om het zo snel mogelijk weg te spoelen.
het is gewoon omdat de wc beneden is en m'n bad boven.
dit, mijn vriendin is kleiner dan ik en als ik dan nog een halve boner heb van de sex ervoor pis ik altijd zo omhoog tegen der borsten aanquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:28 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ik probeer altijd over de tieten van mn vriendin te pissen
Waffle stomp!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef MultiBanaan het volgende:
Poepen onder de douche is ook goed voor het milieu, gewoon door het doucheputje stampen. Is niet vies want spoelt toch gelijk weg
Hahaha, er is ook nog echt een term voor. Ik ga binnenkort even waffle stompen, ik zal mijn bevindingen postenquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:33 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hahaha, er is ook nog echt een term voor. Ik ga binnenkort even waffle stompen, ik zal mijn bevindingen posten
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef JackieBrown het volgende:
Ik probeer tegen het been van m'n vriend aan te plassen of anders dan ga ik zo staan dat het iig langs z'n voeten het putje ingaat.
Ik kan het wel 5 minuten inhouden, en als ik moet pissen voel ik dat ruim van te voren wel aankomenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:11 schreef Walvis-instructeur het volgende:
[..]
En als je tijdens het douchen ineens moet pissen?
Geen van allen, misschien kom ik in wat andere groepen dan waar jij je bevindquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Er zijn 3 soorten mensen op deze wereld,
- mensen die helemaal niet douchen
- mensen die plassen onder de douche
- leugenaars die zeggen dat ze niet plassen onder de douche
tot welke groep behoor jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |