Ik zat te twijfelen waar het het beste kon, ik dacht eerst aan GC maar daar vind ik het persoonlijk niet thuis horen. Wetenschap&tech, filosifie en levensbeschouwen vallen ook afquote:
LIF?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen waar het het beste kon, ik dacht eerst aan GC maar daar vind ik het persoonlijk niet thuis horen. Wetenschap&tech, filosifie en levensbeschouwen vallen ook af
Maar als je een beter voorstel hebt hoor ik het graag
p&pquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen waar het het beste kon, ik dacht eerst aan GC maar daar vind ik het persoonlijk niet thuis horen. Wetenschap&tech, filosifie en levensbeschouwen vallen ook af
Maar als je een beter voorstel hebt hoor ik het graag
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Yep, gewoon onder de douche bij het zwembad!
gatver, en dan zit vervolgens je hele slip onder de pies.... lekker hoorquote:
dat is dan gewoon weer ronduit smerigquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:13 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
ik blijf gewoon staan, mijn mannetje ook.... samen lekker plassen is lekker!
Was laatst onderzocht dat 1 op de 5 mensen in het zwembad plastquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:53 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
[..]
gatver, en dan zit vervolgens je hele slip onder de pies.... lekker hoor
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef MultiBanaan het volgende:
Poepen onder de douche is ook goed voor het milieu, gewoon door het doucheputje stampen. Is niet vies want spoelt toch gelijk weg
nee, dat vind jij. Zij vinden het dus wel lekker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:54 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
dat is dan gewoon weer ronduit smerig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |