Ja, die zijn lekkerquote:Op zondag 15 december 2013 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
pistache noten best noten
u hoort het hier eerst mensen
Wie zijn dat?quote:Op zondag 15 december 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso dat deze SC de winter periode niet overleefd als de mensen van statuur hier niet zijn.
Omdat ze denken dat Mali een broedplaats is voor het opleiden van terroristen.quote:
Oh nu snap ik het.quote:
ja heel het leger erheen.quote:Op zondag 15 december 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat Mali een broedplaats is voor het opleiden van terroristen.
Ik ben het oneensquote:Op zondag 15 december 2013 23:31 schreef Tjacka het volgende:
nee gewoon borrelnootjes als mensen het oneens zijn sluit ik de sc
quote:Op zondag 15 december 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nu snap ik het.
En nee ik heb kleine oren.
Ik ben er wel als ik op vakantie ben hoor. Alleen in de avond.quote:Op zondag 15 december 2013 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik noem een Inso, een Muut, een LR, een Cachet.
ik ookquote:
Wie is 'ze'?quote:Op zondag 15 december 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat Mali een broedplaats is voor het opleiden van terroristen.
Hij heeft een banquote:Op zondag 15 december 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
sinds omgevallenflat een ban heeft, is deze sc qua het gemiddelde van iq drastisch gedaald.
autistquote:Op zondag 15 december 2013 23:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben er wel als ik op vakantie ben hoor. Alleen in de avond.
Ja, hij kon het niet laten paar mensen dood te wensenquote:
De VNquote:
ik niet. Waarschijnlijk zelfs bijna niet op whatsapp.quote:Op zondag 15 december 2013 23:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben er wel als ik op vakantie ben hoor. Alleen in de avond.
Ik zag hem en Jimbo wel tegen elkaar te keer gaan jaquote:Op zondag 15 december 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hij kon het niet laten paar mensen dood te wensen
Ja, al ben ik blijkbaar minder enthousiast dan jijquote:
Hij ging hard. Al weet ik nog steeds niet of ik nu aan kanker moest overlijden of de val van een flat.quote:Op zondag 15 december 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hij kon het niet laten paar mensen dood te wensen
Jimbo mag ook 6 maanden f5'enquote:Op zondag 15 december 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zag hem en Jimbo wel tegen elkaar te keer gaan ja
Op vakantie fokkenquote:
Denk niet dat de lokale bevolking erop staat te wachten dat de VS / VN weer ergens troepen neerzet.quote:
Deze SC bestaat al ruim 6 jaar manquote:Op zondag 15 december 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso dat deze SC de winter periode niet overleefd als de mensen van statuur hier niet zijn.
Nou. Ik ga nu echt. Ik lees alleen nog even snel al jullie welterusten-wensingen naar mij en ben dan weg.quote:
driequote:
Doeiquote:Op zondag 15 december 2013 23:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou. Ik ga nu echt. Ik lees alleen nog even snel al jullie welterusten-wensingen naar mij en ben dan weg.
dag iedereen. Xx
Alsof die wat in te brengen hebbenquote:Op zondag 15 december 2013 23:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Denk niet dat de lokale bevolking erop staat te wachten dat de VS / VN weer ergens troepen neerzet.
doeiquote:Op zondag 15 december 2013 23:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou. Ik ga nu echt. Ik lees alleen nog even snel al jullie welterusten-wensingen naar mij en ben dan weg.
dag iedereen. Xx
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |